Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBstruktion Onlinemagasin - April

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OBstruktion Onlinemagasin - April

    Vi er igen klar med vores månedlige onlinemagasin.
    Denne gang har vi lavet et interview med Julius Eskesen, vi har kåret månedens spiller, vi har haft Ryan Johnson Laursen med i spørgehjørnet, og så har vi snakket med en velkendt bruger her fra Forum, der kører 750 km. hver vej for at se OB.
    Der er selvfølgelig også andre historier, der er værd at læse.

    http://obstruktion.dk/april-magasinet-er-online/

    #2
    Jeg synes, I laver et fantastisk stykke arbejde!
    Spændende interviews osv. Jeg læser alle de artikler, jeg kan komme til.

    Med næsten 8 år i avisbranchen, har jeg lyst til at komme med en kommentar til Jeres layout af Jeres onlinemagasin:

    Linjer, der går fra kant til kant, er lidt "tunge" at læse, og for at gøre det lidt mere læsevenligt og overskueligt, tror jeg, det ville være en fordel, hvis I deler artiklerne op i spalter i stedet. Det er ikke for sjov, at aviser og andre magasiner gør det således (med spalter).

    Keep up the good work!
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #3
      Elsker det her magasin. Men tror der er en skrivefejl på side hvor i skriver at vi har vundet 5 kampe i 2018 ud af 7
      Gid det var så vel

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Elsker det her magasin. Men tror der er en skrivefejl på side hvor i skriver at vi har vundet 5 kampe i 2018 ud af 7
        Gid det var så vel
        Det har du sgu nok ret i. Det får vi lige rettet :-)

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Jeg synes, I laver et fantastisk stykke arbejde!
          Spændende interviews osv. Jeg læser alle de artikler, jeg kan komme til.

          Med næsten 8 år i avisbranchen, har jeg lyst til at komme med en kommentar til Jeres layout af Jeres onlinemagasin:

          Linjer, der går fra kant til kant, er lidt "tunge" at læse, og for at gøre det lidt mere læsevenligt og overskueligt, tror jeg, det ville være en fordel, hvis I deler artiklerne op i spalter i stedet. Det er ikke for sjov, at aviser og andre magasiner gør det således (med spalter).

          Keep up the good work!
          Tak for respons. Det tager vi med os videre :-)

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Det har du sgu nok ret i. Det får vi lige rettet :-)
            Super :).

            Virkelig en 2`er i kan være stolte af

            Comment


              #7
              Flot og væsentligt arbejde. Fedt forsidefoto. Det glæder mig at I begynder at få nogle annoncer. Det fortjener I.

              OBforever foreslår I går over til spalter for at fremme læsevenligheden. Det er en mulighed. En anden er at vælge en anden og, især, lidt større skrift - altså gå op i punkt (et par stykker).

              I har jo ikke trykomkostninger så et par sider mere betyder mindre - og giver mere plads til en annonce eller tre.
              Jeg kan ikke lige overskue, hvordan det så vil se ud, men generelt er det en fordel at benytte de såkaldte mellemrubrikker - af hensyn til læsevenligheden. Det er let at gøre i spalter, men kan blive mærkeligt uden spalter.
              I kan dog hjælpe os ved at markere ord med fed skrift. Eventuelt de første ord når en artikel tager fat på noget nyt.
              Det er ikke noget problem i interviews når spørgsmål er i kursiv.
              Last edited by Tåhyler; 05-04-2018, 08:57.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                Supert og 1.000 tak

                Comment


                  #9
                  Fedt, og gode historier. Godt arbejde:-)

                  Comment


                    #10
                    Fedt interview med vores tyske fan! Jeg håber han har en ordentlig ”Kilometerfresser” at køre den lange tur i. Jeg havde undt ham at blive fan i opgangstiden, men nu kan det være børnebørnene får lov at opleve OB i top fire.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                      Fedt interview med vores tyske fan! Jeg håber han har en ordentlig ”Kilometerfresser” at køre den lange tur i. Jeg havde undt ham at blive fan i opgangstiden, men nu kan det være børnebørnene får lov at opleve OB i top fire.
                      Ville være en fed gestus hvis OB evt via en sponsor giver vores absolut mest fantastiske fan en tank fuld benzin/diesel , en bilvask og en pose snack og sodavand til turen .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                        Fedt interview med vores tyske fan! Jeg håber han har en ordentlig ”Kilometerfresser” at køre den lange tur i. Jeg havde undt ham at blive fan i opgangstiden, men nu kan det være børnebørnene får lov at opleve OB i top fire.
                        Nissan Pixo - men den kører. Hehe.
                        Og mine ældeste sønner har 19 og 18 år. Så måske må ikke vente alt for lange for børnebørn.. :-)

                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Ville være en fed gestus hvis OB evt via en sponsor giver vores absolut mest fantastiske fan en tank fuld benzin/diesel , en bilvask og en pose snack og sodavand til turen .
                        De skal bare give os stolthed tilbage (og gerne også pølsemix).

                        Det var rigtig hyggeligt at sidde tilsammen med OBstruktion. Med god snak om fodbold og gamle OB-oplevelser. De er rigtig dedikeret og det er bare fantastisk med alt den tid og indsats de investerer.👍👍👍
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Nissan Pixo - men den kører. Hehe.
                          Og mine ældeste sønner har 19 og 18 år. Så måske må ikke vente alt for lange for børnebørn.. :-)



                          De skal bare give os stolthed tilbage (og gerne også pølsemix).

                          Det var rigtig hyggeligt at sidde tilsammen med OBstruktion. Med god snak om fodbold og gamle OB-oplevelser. De er rigtig dedikeret og det er bare fantastisk med alt den tid og indsats de investerer.
                          Fuldstændig enig

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Nissan Pixo - men den kører. Hehe.
                            Og mine ældeste sønner har 19 og 18 år. Så måske må ikke vente alt for lange for børnebørn.. :-)



                            De skal bare give os stolthed tilbage (og gerne også pølsemix).

                            Det var rigtig hyggeligt at sidde tilsammen med OBstruktion. Med god snak om fodbold og gamle OB-oplevelser. De er rigtig dedikeret og det er bare fantastisk med alt den tid og indsats de investerer.
                            Helt enig .. stoltheden er klart det vigtigste fremfor mølsepixen, selvom den helt i tidens trend måtte være økologisk og lavet på plantefibre
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Helt enig .. stoltheden er klart det vigtigste fremfor mølsepixen, selvom den helt i tidens trend måtte være økologisk og lavet på plantefibre
                              Der er gode pølser og dårlige pølser (de fleste). Plantepølser tilhører sidstnævnte kategori.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment

                              Working...
                              X