Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen: Ny direktør for OSE - Ole Bang stopper

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Bliver spændende at se. Outforce er en god arbejdsplads, men der er forskel på at lede 35 og 135 medarbejdere.
    mon ikke han har ledt et antal mellemledere og nu skal lede et par stykker mere...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #32
      Uden at have et dybt kendskab til hverken Outforce eller Enrico, så er jeg efterladt med en rigtig god fornemmelse i maven baseret på de første par udmeldinger, der peger i retning af, at OSE får en direktør, der virkelig gerne vil OB og fodboldforretningen.

      Det tegner lovende, men som ved alle andre skift af denne kaliber, skal manden have en chance for at lande i jobbet, inden vi kan forvente det helt store festfyværkeri, men det virker jo som om, at han allerede har gjort sig ret mange tanker omkring, hvor forretningen kan forbedres.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Uden at have et dybt kendskab til hverken Outforce eller Enrico, så er jeg efterladt med en rigtig god fornemmelse i maven baseret på de første par udmeldinger, der peger i retning af, at OSE får en direktør, der virkelig gerne vil OB og fodboldforretningen.

        Det tegner lovende, men som ved alle andre skift af denne kaliber, skal manden have en chance for at lande i jobbet, inden vi kan forvente det helt store festfyværkeri, men det virker jo som om, at han allerede har gjort sig ret mange tanker omkring, hvor forretningen kan forbedres.
        Håber bare at det er med bestyrelsesformandens velsignelse at de udtalelser kommer ellers kan det godt blive en kort ansættelse eller en meget upopulær koncerndirektør på sigt...
        Er det med NT´s velsignelse så kan det jo være en måde at give OB lidt vind i sejlene mens han fastholder JH og der dermed sker en positiv trend uden at tabe ansigt - så må man bare håbe at sportsdirektøren og koncerndirektøren kan enes ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #34
          Vores nye direktør har afleveret en paraply til KEP idag

          http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-04-...-emil-petersen

          Comment


            #35
            Se det er sgu da go humor

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Se det er sgu da go humor
              God humoristisk sans

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vores nye direktør har afleveret en paraply til KEP idag

                http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-04-...-emil-petersen
                👍👍👍
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Vores nye direktør har afleveret en paraply til KEP idag

                  http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-04-...-emil-petersen
                  “Det er ikke nogen hemmelig, at jeg er født i Odense, og derfor har et stribet hjerte - den del har min interesse. Det er bare ikke min opgave at føre det ud i livet. Hvad der kommer til at ske på banen og rent sportsligt, det kommer til at høre under Kent Nielsen og Jesper Hansen.”

                  ... øv ...

                  Det er den lange vej ...

                  “I første omgang handler det om at få skabt en mere balanceret virksomhed. Men jeg er godt klar over, at det, omgivelserne vil spørge til, er placeringerne i tabellen. For mig er det vigtigste at få skabt et fundament for Odense Sport og Event, siger han til TV 2 SPORT.

                  - Min vision er, at ved at udvikle de andre forretningsben, kan vi skabe et bedre fundament for OB. Det er klart, at det er svært at få en fodboldklub i sig selv til at give overskud.”
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    “Det er ikke nogen hemmelig, at jeg er født i Odense, og derfor har et stribet hjerte - den del har min interesse. Det er bare ikke min opgave at føre det ud i livet. Hvad der kommer til at ske på banen og rent sportsligt, det kommer til at høre under Kent Nielsen og Jesper Hansen.”

                    ... øv ...

                    Det er den lange vej ...

                    “I første omgang handler det om at få skabt en mere balanceret virksomhed. Men jeg er godt klar over, at det, omgivelserne vil spørge til, er placeringerne i tabellen. For mig er det vigtigste at få skabt et fundament for Odense Sport og Event, siger han til TV 2 SPORT.

                    - Min vision er, at ved at udvikle de andre forretningsben, kan vi skabe et bedre fundament for OB. Det er klart, at det er svært at få en fodboldklub i sig selv til at give overskud.”
                    Selvfølgelig. Hvert job sin jobbeskrivelse og han skal da ikke købe spillere eller lægge taktik. Nej, jeg synes ikke der skal lægges noget som helst i dette. Men som adm.dir for det hele kan han naturligvis påvirke - og meget.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Selvfølgelig. Hvert job sin jobbeskrivelse og han skal da ikke købe spillere eller lægge taktik. Nej, jeg synes ikke der skal lægges noget som helst i dette. Men som adm.dir for det hele kan han naturligvis påvirke - og meget.
                      Fuldstændig enig. I sidste ende bestemmer Thorborg alt. Men rart hvis en mere kunne ligge pres for at tilføre flere midler i jagten på succes

                      Comment

                      Working...
                      X