Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen: Ny direktør for OSE - Ole Bang stopper

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stemmer fra Ådalen: Ny direktør for OSE - Ole Bang stopper

    Martin Davidsen@mpbdavidsen 38s38 seconds agoMore



    Breaking: Selskabet bag OB - Odense Sport & Event - skifter adm. direktør. Ole Bang er ude. Ny direktør: Enrico Augustinus.

    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    #2
    Lidt om hans farvel til sin tidligere arbejdsplads:

    https://www.fyens.dk/erhverv/Farvel-...rtikel/3232538

    Nogen der kender noget til manden?

    Comment


      #3
      1) Det kan kun være en upgrade at få en fodboldmand ind i den position. Det skreg til himlen, at Ole Bang (OB!?) ikke havde øje for fodboldforretningen.
      2) Alene den nye direktørs navn gør, at det er et godt valg.

      Comment


        #4
        Hvis blot nogle af superlativerne fra denne FB-kommentar til artiklen passer, er vi godt stillet:

        “Empatisk, velovervejende, beslutsom, strategisk, visionær og handlekraftig er nok nogle af de ord der især kendetegner Enrico som erhvervsmand og samarbejdspartner. En leder som også er dybt respekteret i egne rækker.”
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
          Hvis blot nogle af superlativerne fra denne FB-kommentar til artiklen passer, er vi godt stillet:

          “Empatisk, velovervejende, beslutsom, strategisk, visionær og handlekraftig er nok nogle af de ord der især kendetegner Enrico som erhvervsmand og samarbejdspartner. En leder som også er dybt respekteret i egne rækker.”
          Ja det lyder som et godt valg. Jeg vil så håbe han kan aflaste JH og KN med kommunikationen og tage nogen af kuglerne for dem. Lad ham også bare være bindeled til Torben Østergård som skal være så hjertelig velkommen til at erlægge lidt at spareskillingerne i OB.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Kan det tænkes, at TØ overtager C. C. Nielsens plads/aktiepost ?

            .... eller har jeg læst om alt for mange konspirationsteorier

            Comment


              #7
              Vigtigst af alt, så er Enrico kæmpe OB’er.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Kan det tænkes, at TØ overtager C. C. Nielsens plads/aktiepost ?

                .... eller har jeg læst om alt for mange konspirationsteorier
                Østergaard er bedøvende ligeglad med fodbold, så jeg tænker ikke umiddelbart, at den er særligt oplagt.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Vigtigst af alt, så er Enrico kæmpe OB’er.
                  Det er absolut en positiv detalje. Det vigtigste er dog at han har nogle visioner og ideer på klubbens vegne så vi ikke hele tiden er 10 skridt efter vores konkurrenter.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Østergaard er bedøvende ligeglad med fodbold, så jeg tænker ikke umiddelbart, at den er særligt oplagt.
                    Og kan han i øvrigt investere i både Middelfart og OB?

                    Comment


                      #11
                      Nogen der kan hjælpe med denne?

                      https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3244242
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #12
                        https://www.fyens.dk/erhverv/Ny-OSE-...rtikel/3244334

                        Et interview med den nye direktør
                        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Interview med Thorborg:
                          Direktørskiftet i Odense Sport & Event kom meget pludseligt. Det er nødvendigt i den slags situationer, siger OS&E-ejer Niels Thorborg.



                          - Det kom måske overraskende for mange, at Odense Sport & Event pludselig skifter direktør, og at det sker den dag, pressemeddelelsen sendes ud. Hvorfor sker der så pludseligt?
                          - Skiftet på den slags poster skal gå stærkt. Det er ikke sådan, at man kan have en person siddende, som alle ved, er på vej ud. Derfor skal det gå stærkt, når der er tale om udskiftning i den type job, som stillingen som adm. direktør i Odense Sport & Event er.
                          - Hvad er baggrunden for direktørskiftet?
                          - Ole Bang Nielsen meddelte mig for halvandet år siden, at jeg skulle være opmærksom på over tid at finde en afløser for ham, fordi han havde ønske om at virkeliggøre andre planer. Vi har været glade for Ole Bang Nielsens indsats, og jeg er glad for, at han har givet tilsagn om at fortsætte tilsynet med opførelsen af det nye Hotel Odeon.
                          - Hvorfor blev det så lige dagen efter påske, skiftet blev officielt?
                          - Det faldt sammen med, at Enrico var klar til at træde til nu, andet er der såmænd ikke i det.
                          - Har I fundet ham selv, eller har I haft hjælp udefra?
                          - Det har vi klaret internt. Vi kendte godt Enrico lidt i forvejen, og efterhånden som vi har snakket om det, fandt vi ud af, at han ville være den rette mand til stillingen. Han har siddet i bestyrelsen for kommunikationsbureauet KomPress (som Thorborg ejer, red.), hvor Erik Laumand, som er næstformand i OS&E, er formand. Jeg kender ham mest fra sponsorkredsen i OB, og vi tror på, at han har den rette profil til at løfte og skærpe Odense Sport & Events kernekompetencer og strategi ind i fremtiden.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                            Det ser MEGET lovende ud. Måske sker der virkelig noget af det rigtige nu - i sidste øjeblik.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #15
                              Jeg kender ikke manden, men bider mærke i to ting:

                              1. Thorborg har endnu en gang placeret en kammersjuk i forretningsimperiet. Det virker som sådan han driver forretning. Det håber jeg ikke giver sig negativt udslag her, ligesom det har en tendens til at gøre i andre Odense-henseender.

                              2. Er det her ikke en opsigtsvækkende udtalelse fra en ny direktør: "Og så skal vi have afstemt med vores ejer, om vi skal have tilført noget nyt til organisationen for at styrke den. Allerførst skal vi have lavet en strategi og en forretningsplan for hver af enhederne i koncernen." - Jeg tolker det som: Alle venter på Thorborg.

                              Comment

                              Working...
                              X