Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Interessant tiltag skal lokke flere på stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Interessant tiltag skal lokke flere på stadion

    Vores tilskuertal har ikke været prangende i 2018, og der bliver arbejdet på nogle tiltag, der skal forbedre tallene fra den kommende sæson.
    Vi har haft en snak med Jack Jørgensen, der allerede fra kampen mod SønderjyskE har et nyt tiltag i ærmet for at få flere på stadion.

    http://obstruktion.dk/overraskelse-s...k-paa-stadion/

    #2
    Super godt initiativ. Det betyder jo så også, at når man kommer langvejs fra i bil, roligt kan nappe et par pils under kampen - og stadig kører hjem med god samvittighed. Økologiske fødevarer er tidens hit og med god ret, for de fleste konventionelle fødevarer er tilsat en masse e-numre, som er usunde. Økonomien spiller jo altid ind. Måske kunne man tilbyde “1 pakke” der indeholder indgangsbillet, 1 Nordic og 1øko platte, til en fornuftig pris, der modsvarer den ekstra pris for øko.
    Alt i alt et rigtigt godt initiativ.
    (Og jeg ved godt, det er 1.april 😄🤔)
    Last edited by Superior; 01-04-2018, 09:27.

    Comment


      #3
      Det lyder sådan fint nok i mine ører .. jeg tror dog jeg holder mig til den go’e gamle platte med pøls’ og pils .. men hov er det 1. april i dag 🐣🤥😇
      Last edited by manner; 01-04-2018, 08:58.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Hvad med økologisk pølsemix?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det lyder sådan fint nok i mine ører .. jeg tror dog jeg holder mig til den go’e gamle platte med pøls’ og pils .. men hov er 1. april i dag 🐣🤥😇
          Ja den er meget sjov og alkoholfri øl lugter jo om ikke andet også lidt af europacup. Men det med at forbedre kvaliteten af det mad der serveres er jo meget sjovt som en aprilsnar, men samtidig er det jo nok ikke et helt dumt område at kigge på.
          Jeg er dog spændt på hvad det er for nogle nye tiltag Jack Jørgensen nævner fra næste sæson som vil være den største ændring af stadionoplevelsen siden stadion blev bygget.

          Comment


            #6
            Han tænker måske på besøget fra Skive i første division. Måske er Jesper Hansen ny stadion speaker. Der er ingen tvivl om at spilleren med nummer 9 er - hvem var det nu de sagde han var?, tror han engang kom fra Aalborg.

            Comment


              #7
              Det er jo fuldstændigt sindsygt, hvad fanden foregår der? Igen viser OB bare, at de slet ikke forstår deres publikum. Fodboldfans er mandfolk som vil have en ordentlig omgang pølsemix smidt i skroget som kan pleje tømmermændene. Det har må altså kræve handling fra Thorborg, han må fyre hele den kommercielle stab, Kent Nielsen og Jesper Hansen, og så få ansat Karl Mar møller istedet som kampafviklingsansvarlig, så skal der nok komme folk til.....HANDLING NU!!!!!!!
















              ;-)

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Det er jo fuldstændigt sindsygt, hvad fanden foregår der? Igen viser OB bare, at de slet ikke forstår deres publikum. Fodboldfans er mandfolk som vil have en ordentlig omgang pølsemix smidt i skroget som kan pleje tømmermændene. Det har må altså kræve handling fra Thorborg, han må fyre hele den kommercielle stab, Kent Nielsen og Jesper Hansen, og så få ansat Karl Mar møller istedet som kampafviklingsansvarlig, så skal der nok komme folk til.....HANDLING NU!!!!!!!
















                ;-)
                Enig med Karl, og mon ikke JH mener han kan spille 6'er også. Så løses 2 problemer med et skridt.

                Comment


                  #9
                  Der er så meget fra OB, der minder om en aprilsnar. Men klart nok at et økologisk tilbud er en god og tiltrængt ide - er træt af sprængte pølser. Nordic, ja den burde have været der, men på to timer må du gerne drikke to øl og køre, så den er nok primært til vandvogns-publikummet. Og det er også godt. Det kan jo ske for den bedste.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Ja den er meget sjov og alkoholfri øl lugter jo om ikke andet også lidt af europacup. Men det med at forbedre kvaliteten af det mad der serveres er jo meget sjovt som en aprilsnar, men samtidig er det jo nok ikke et helt dumt område at kigge på.
                    Jeg er dog spændt på hvad det er for nogle nye tiltag Jack Jørgensen nævner fra næste sæson som vil være den største ændring af stadionoplevelsen siden stadion blev bygget.
                    Lukkede hjørner, håber jeg. Alternativt:

                    I erkendelse af, at for mange hjemmekampe er for kedelige, har vi allieret os med Hospitalsklovne, der vil sørge for lidt glæde og livsmod. Vi vil så gerne give vores publikum en god oplevelse
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Lukkede hjørner, håber jeg. Alternativt:

                      I erkendelse af, at for mange hjemmekampe er for kedelige, har vi allieret os med Hospitalsklovne, der vil sørge for lidt glæde og livsmod. Vi vil så gerne give vores publikum en god oplevelse
                      Jeps fokus må helt klart være at rette folks opmærksomhed væk fra det der foregår på fodboldbanen :-)
                      Og ja, lukkede hjørner ville absolut være fedt.
                      Måske laver de et stort opvarmet og overdækket fanområde (kæmpe partytelt) lige bag RMN-tribunen. Med nogle ordentlige barer og mulighed for at købe noget ordentligt mad og drikkevarer. Man kunne måske lokke gin/tonic baren fra Storms Pakhus forbi og sælge noget gin til fodboldfolkene så der er noget til dem der ikke er til øl. Nu hvor Albani overtager kunne de også passende have en bar hvor de serverer deres forskellige Schiötz øl. Samt få nogle boder med noget ordentlig mad. Her kunne nogle af madboderrne i Storms Pakhus streetfood evt. være en mulighed at få med ind over.
                      Det kan være de udvider taget kun på RMN-tribunen og fjerner samtlige sæder på den tribune for at øge muligheden for stemning herfra.
                      Lige meget hvad de finder på, så er det da super fint at der bliver arbejdet på nogle ting for at forbedre stadionoplevelsen.

                      Comment


                        #12
                        Ja ja, de Priggede drikker kun alkoholfri øl.... hehe.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment

                        Working...
                        X