Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fck 09.03.14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    frygten er der vel altid, med det antal åbne muligheder vi giver væk i næsten alle kampe er vi nødsaget til at have en målmand der kan redde os for en del scoringer imod os. Vi SKAL simpelthen snart få lært at lukke modstanderen ned gennem en hel kamp samtidig med at vi selv får skabt en håndfuld og gerne flere chancer som vi effektivt kan udnytte.
    Ak ja, man kan ikke lade være med at mindes dengang Røde Johnny styrede forsvaret foran Høgh'en. Dengang kunne man som regel stole på, at scorede angriberne en enkelt pind, så kom der 3 points på kontoen, for Røde Johnny & co. skulle nok holde tæt bagude. Og modstanderne måtte regne med, at kom de endelig igennem til en scoring, så kostede det i hvert fald masser af sved og ofte også både blod og tårer.

    Men der er løbet meget vand i Odense Å siden da

    Comment


      #92
      Det blev så:
      JC
      Ruud - AMC - KL - Ari
      Schoop - Azer
      Falk - Spelmann - Emil
      Skoubo

      Hmm jeg havde ærlig talt håbet meget på, at man havde turdet give JBL chancen på venstre back. Men det er udelukkende bygget på de lovende meldinger der har været om ham. Jeg har ikke selv set ham spille meget og jeg ved ikke om det vil værre for offensivt satset at spille med ham bag Emil mod FCK.

      Men i hvert fald synes jeg det er ærgeligt, at vi igen igen igen forsømmer at få noget kontinuitet ind på den centrale midtbane. Og det er lidt historien under Bech synes jeg. Alt for mange rokeringer istedet for at fixe problemerne med de spillere der er.
      Last edited by Agbre; 09-03-2014, 18:14.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
        Ak ja, man kan ikke lade være med at mindes dengang Røde Johnny styrede forsvaret foran Høgh'en. Dengang kunne man som regel stole på, at scorede angriberne en enkelt pind, så kom der 3 points på kontoen, for Røde Johnny & co. skulle nok holde tæt bagude. Og modstanderne måtte regne med, at kom de endelig igennem til en scoring, så kostede det i hvert fald masser af sved og ofte også både blod og tårer.

        Men der er løbet meget vand i Odense Å siden da
        Sådan var det jo også med Rioch ... AMC er faktisk fra den tid ....
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Det blev så:
          JC
          Ruud - AMC - KL - Ari
          Schoop - Azer
          Falk - Spelmann - Emil
          Skoubo

          Hmm jeg havde ærlig talt håbet meget på, at man havde turdet give JBL chancen på venstre back. Men det er udelukkende bygget på de lovende meldinger der har været om ham. Jeg har ikke selv set ham spille meget og jeg ved ikke om det vil værre for offensivt satset at spille med ham bag Emil mod FCK.

          Men i hvert fald synes jeg det er ærgeligt, at vi igen igen igen forsømmer at få noget kontinuitet ind på den centrale midtbane. Og det er lidt historien under Bech synes jeg. Alt for mange rokeringer istedet for at fixe problemerne med de spillere der er.
          Og hvor er det dog håbløst at vi har en træner der præker kontinuitet, kontinuitet, kontinuitet og så meget rykker rundt på pladser og mellem rækkerne ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Og hvor er det dog håbløst at vi har en træner der præker kontinuitet, kontinuitet, kontinuitet og så meget rykker rundt på pladser og mellem rækkerne ..

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Og hvor er det dog håbløst at vi har en træner der præker kontinuitet, kontinuitet, kontinuitet og så meget rykker rundt på pladser og mellem rækkerne ..
              Nu var han jo tvunget til at gøre et eller andet pga. Diarras skade og Boduls generelle dårlighed. Løsningen med Skula på VB og Schoop/Azer var faktisk modig, og den fungerede i ok i store perioder. Vi holdt stort set FCK fra store muligheder, og fik efterhånden skabt noget spil og gode muligheder. JBL virkede fin, da han kom på, men det er nok næppe ham og Skula på midten, der havde tippet det ene point over til os. Dertil skulle vi bruge mere skarphed oppe foran.

              Det har også været tydeligt i de første 3 kampe, at Emil ikke er i nærheden af sit topniveau. Vi må bare klaske vores små hænder sammen og håbe på, at vi kan fighte og gerne spille os til nogle points i den kommende tid; mens vi håber at Emil og Falk rammer et højere niveau.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Nu var han jo tvunget til at gøre et eller andet pga. Diarras skade og Boduls generelle dårlighed. Løsningen med Skula på VB og Schoop/Azer var faktisk modig, og den fungerede i ok i store perioder. Vi holdt stort set FCK fra store muligheder, og fik efterhånden skabt noget spil og gode muligheder. JBL virkede fin, da han kom på, men det er nok næppe ham og Skula på midten, der havde tippet det ene point over til os. Dertil skulle vi bruge mere skarphed oppe foran.

                Det har også været tydeligt i de første 3 kampe, at Emil ikke er i nærheden af sit topniveau. Vi må bare klaske vores små hænder sammen og håbe på, at vi kan fighte og gerne spille os til nogle points i den kommende tid; mens vi håber at Emil og Falk rammer et højere niveau.
                tror det der tænkes på her er at troels jo kunne have nøjes med en ændring jbl ind på vb for diarra - istedet rokere han på flere pladser end det var nødvendigt

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  tror det der tænkes på her er at troels jo kunne have nøjes med en ændring jbl ind på vb for diarra - istedet rokere han på flere pladser end det var nødvendigt
                  Jeg tror nu, at de fleste forstår Bodul på bænken også:-)

                  Jeg mener, at Troels så helt rigtigt med en angriber: med Mos og Skoubo på toppen og en tynd midtbane, tror jeg det havde set skidt ud; men det får vi selvfølgelig aldrig afklaret.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Jeg tror nu, at de fleste forstår Bodul på bænken også:-)

                    Jeg mener, at Troels så helt rigtigt med en angriber: med Mos og Skoubo på toppen og en tynd midtbane, tror jeg det havde set skidt ud; men det får vi selvfølgelig aldrig afklaret.
                    jaja det var så heller ikke lige den jeg mente og det ved du nok godt ;)

                    Comment


                      Barret kunne sikkert godt have klaret backen, men der var vel en stor risiko for at der ville komme et massivt tryk fra FCK mod den side, så rutinen var en fordel, når nu der er mange om pladserne på midten. At han bliver skiftet ind da der skal lægges tryk på efter målet viser vel at sikkerheden bagude blev prioriteret højt fra starten. Oplægget var i øvrigt iflg. Povlsens præsentation i VIP loungen, at starte med lange bolde i stedet for possesionspil, og når man så efter et stykke tid havde fået trukket den kompakte midte fra hinanden ville man få skabt plads til at skifte til mere pasningsbetonet spil. Så en start der overlod noget spil til FCK var altså ikke helt mod planen, og det var tydeligt at man undervejs i første halvleg begyndte at holde mere i bolden og spille på tværs for at finde åbninger. Stik mod standardrygter havde spillerne altså forstået det taktiske oplæg fra TB. At AMC snorksover er svært at gardere sig imod og der var masser af halve og hele chancer, der tilsammen skulle have givet et mål.

                      Comment

                      Working...
                      X