Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Ok, jeg har bare ikke rigtig bemærket ham. Men ja han ville være en klassisk JH signing.
    Jep, op i løn .. https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...e-blive-enige/
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Er han ikke pisse dårlig?
      Ikke pisse dårlig , men middelmådig og kan ikke flytte os nogen steder .
      Sandsynligvis en spiller som ryger videre efter kontrakten uden nogen husker ham fire timer efter .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Ja så bliver det nok atter en af signing ala Joao og Helenius
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Ja så bliver det nok atter en af signing ala Joao og Helenius
          Ja, så for at tiltrække middelmådige spillere fra klubber under eller på niveau med en selv, overbetaler man spillerne. Det er vejen lige lukt ned i sportsligt ødeland.

          Comment


            DAP synes jeg så stærk ud i en periode under Glen, hvor de også begyndte at spille meget direkte. Han tog en del løb offensivt og forsøgte at sætte fart i spillet. Han er bare ikke verdens bedste med bolden, men jeg synes da klart han vil være en forstærkning, hvis det betyder at vi kan få tverskov ned i stedet for Lund. Jeg troede dog også Rømer kunne den slags, men han har indtil videre vist sig så ubrugelig på den position, at jeg har opgivet ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Næppe. AGFs budget er allerede 10 mio/år højere end vores.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Næppe. AGFs budget er allerede 10 mio/år højere end vores.
                Ja og GF skal spille i Europa næste år, blink blink. Hvis Ståle taber den kamp så kan han måske også være fortid.

                Comment


                  Ståle fortid???
                  Tror jeg simpelthen ikke på, FCK ændre ikke på konceptet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                    Ståle fortid???
                    Tror jeg simpelthen ikke på, FCK ændre ikke på konceptet
                    Nej det tror jeg fandme heller ikke. De er mestre igen næste år, hvis de finder en solid makker til johansson. De var sgu lidt uheldige imod fck i dag, og synes generelt de har vist fint spil med undtagelse af kampen imod aab. De to nede bagved har bare været for svage. De har fundet løsningerne offensivt med Fischer og skov

                    Comment


                      Så JH. Så er det nu.. Gratis fra FCN. Bliver ikke bedre

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nordsjaelland/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så JH. Så er det nu.. Gratis fra FCN. Bliver ikke bedre

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nordsjaelland/
                        Læs mere affald på :-)
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Så JH. Så er det nu.. Gratis fra FCN. Bliver ikke bedre

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nordsjaelland/
                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-til-brisbane/

                          Det tror jeg nu i skal være godt tilfredse med.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Når nu Lyngby, forhåbentlig, rykker ned, er jeg så den eneste der kan blive lidt varm på en Mathias Hebo?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                              Når nu Lyngby, forhåbentlig, rykker ned, er jeg så den eneste der kan blive lidt varm på en Mathias Hebo?
                              Nej ham har jeg også selv nævnt flere gange i forbindelse med konkursen, men han valgte klogt at fortsætte og spiller fast på et lyngbyhold, som naturligvis kæmper med at have mistet så mange profiler uden at kunne hente andre erstatninger end deres talenter.
                              Jeg tror ikke at han rykker noget ved vores hold fra dag 1, men han kan udvikle sig til at blive en profil og leder hos os, hvis han får tilliden. Han har både været anfører på fcn's ungdomshold og u20 landsholdet. Jeg fulgte ham mest da lyngby havde et lidt bedre hold, hvor jeg synes at han trådte pænt i karakter. I foråret har jeg ikke rigtig set ham, da Lyngby har været så dårlige.
                              Tror han har en stærk karakter, for han blev vraget i fcn, men slog så meget igennem i fredericia at David Nielsen har set perspektiver i ham, og hvor han har tilspillet sig en fast plads, også inden spillerflugten.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                                Når nu Lyngby, forhåbentlig, rykker ned, er jeg så den eneste der kan blive lidt varm på en Mathias Hebo?
                                Eftersom det er Vensyssel de møder så er jeg holdt op med at håbe Lyngby rykker ned ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X