Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det her bliver bare en lorte sag hvis det sker.. De giver næppe mere end 3-4 mill for en målmand i BIF og det vil jo give en ekstra brænde på bålet mht forholdet mellem fans og ledelse. Det vil svække os markant og frigive stort set ingen midler til erstatning..
    Der må simpelthen være andre klubber i europa der kan bruge en top målmand og kan give 5-10 mill for det
    Jeg aner ikke hvad BIF vil betale .. det ærgrer mig mere at NT får måske 50% af salgssummen
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg aner ikke hvad BIF vil betale .. det ærgrer mig mere at NT får måske 50% af salgssummen
      Præcis. Samtidig med at de ikke frigiver ekstra midler når de sælger stort. Så kan vi jo også være pisseligeglade med hvad OB får for sine spillere.. Desværre
      Så på den note håber jeg faktisk at Gryte bliver sin kontrakt ud. Vi får jo ikke noget godt ud af det sportsligt alligevel

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Præcis. Samtidig med at de ikke frigiver ekstra midler når de sælger stort. Så kan vi jo også være pisseligeglade med hvad OB får for sine spillere.. Desværre
        Så på den note håber jeg faktisk at Gryte bliver sin kontrakt ud. Vi får jo ikke noget godt ud af det sportsligt alligevel
        Enig. Og det ville også give et år mere for Oliver Christensen at udvikle sig til afløseren for ham.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Præcis. Samtidig med at de ikke frigiver ekstra midler når de sælger stort. Så kan vi jo også være pisseligeglade med hvad OB får for sine spillere.. Desværre
          Så på den note håber jeg faktisk at Gryte bliver sin kontrakt ud. Vi får jo ikke noget godt ud af det sportsligt alligevel
          Dog er det også bare svært hvis Gryte vil afsted, for under sgu det for den mand. Han har kæmpet og resten af holdet har desværre ikke haft hans niveau..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Dog er det også bare svært hvis Gryte vil afsted, for under sgu det for den mand. Han har kæmpet og resten af holdet har desværre ikke haft hans niveau..
            Jeg under ham det bestemt også. Men det er et ophold i udlandet. Ikke på Pestegnen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg citerer lige lidt fra artiklen "Høgh er målmandscoach i Brøndby og på landsholdet og var målmandscoach i OB, da Grytebust kom til Odense.Brøndbys kærlighed til Sten Grytebust er altså mere end tilstede og har været det længe. Brøndby forsøgte få timer før det seneste transfervindue lukkede i vinter at sælge Rønnow, men dengang var OB ikke rede til at lade Grytebust smutte til vestegnen med så kort varsel og fynboerne var iøvrigt i gang med et projekt om at komme i top seks" Det lyder meget konkret i mine ører, så frygten er til at tage og føle på
              Men Gryte er også faldet i niveau ... er ikke længere helt så pointgivende som tidligere ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Men Gryte er også faldet i niveau ... er ikke længere helt så pointgivende som tidligere ..
                Måske han også ønsker sig væk fra ligegyldighedens grå klub ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Måske han også ønsker sig væk fra ligegyldighedens grå klub ?
                  ville ikke undre nogen ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Kunne også tænkes han er faldet i niveau pga han har et forsvar foran sig der er hullet som en si. Så detsatme.også svært fof en mplmandt at redde holdet gang på gang når målmanden intet hjælp får fra forsvaret

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Men Gryte er også faldet i niveau ... er ikke længere helt så pointgivende som tidligere ..
                      Der er i hvert fald gået flere mål ind, end efteråret. Jeg tror nu også en del af forklaringen er at balancen, og den defensive struktur er lidt udfordret af en lidt mere direkte spillestil, end den var med Izu og Tingager på holdkortet.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Der er i hvert fald gået flere mål ind, end efteråret. Jeg tror nu også en del af forklaringen er at balancen, og den defensive struktur er lidt udfordret af en lidt mere direkte spillestil, end den var med Izu og Tingager på holdkortet.
                        Fuldstændig enig. Men det er også et fact at mirakel redningerne har været færre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Der er i hvert fald gået flere mål ind, end efteråret. Jeg tror nu også en del af forklaringen er at balancen, og den defensive struktur er lidt udfordret af en lidt mere direkte spillestil, end den var med Izu og Tingager på holdkortet.
                          Formentligt men det har ikke været så mange mirakelewdninger som tidligere ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...tillid/7115283
                            Der er et lagersalg vi kan bruge ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...tillid/7115283
                              Der er et lagersalg vi kan bruge ..
                              Det er vel kun Thomsen der er semi realistisk. Hvis altså man åbner op for ambitionspungen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det er vel kun Thomsen der er semi realistisk. Hvis altså man åbner op for ambitionspungen
                                Nej tak til mere falleret AaB affald og slet ikke til den løn sådan en karl sikkert skal have .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X