Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg har læst at han var i Sveriges brutto-trup til VM, men blev sorteret fra. Han er sandsynligvis allerede uden for vores rækkevidde.
    Det vil jeg også tro, især med tanke på den sæson Östersunds netop har haft.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hva så?
      Jeg har ingen navne, men jeg har på fornemmelsen at der sker noget i weekenden, eller lige efter weekeden
      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
      Lou Holtz

      Comment


        Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
        Jeg har ingen navne, men jeg har på fornemmelsen at der sker noget i weekenden, eller lige efter weekeden
        Lyder godt du har jo før ramt

        Så jeg må lave nogle flere opdateringer ude på Tinderbox

        Comment


          Som i at du ikke vil give navnet/navne, eller du ikke kender det?
          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
          Kristian Morre

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
            Som i at du ikke vil give navnet/navne, eller du ikke kender det?
            Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
            Jeg har ingen navne, men jeg har på fornemmelsen at der sker noget i weekenden, eller lige efter weekeden
            :-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
              Jeg har ingen navne, men jeg har på fornemmelsen at der sker noget i weekenden, eller lige efter weekeden
              Chuck Norris har talt. Nu blev weekenden lidt sjovere

              Comment


                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                Jeg har ingen navne, men jeg har på fornemmelsen at der sker noget i weekenden, eller lige efter weekeden
                Uhadadada

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                  Jeg har ingen navne, men jeg har på fornemmelsen at der sker noget i weekenden, eller lige efter weekeden
                  Det er lidt tyndt, men ok.
                  Så det kan jeg da også skrive. Jeg tror der sker noget i morgen, men jeg har ikke nogle navne, bare en fornemmelse

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                    Jeg har ingen navne, men jeg har på fornemmelsen at der sker noget i weekenden, eller lige efter weekeden
                    Så er der gætteleg: Janus Drachmann

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                      Det er lidt tyndt, men ok.
                      Så det kan jeg da også skrive. Jeg tror der sker noget i morgen, men jeg har ikke nogle navne, bare en fornemmelse
                      Det lugter af mere end et gæt..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                        Det er lidt tyndt, men ok.
                        Så det kan jeg da også skrive. Jeg tror der sker noget i morgen, men jeg har ikke nogle navne, bare en fornemmelse
                        Amphibia plejer ikke at lugte af gris, så det er mere interessant end når så mange andre lufter den slags. Jeg er spændt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Amphibia plejer ikke at lugte af gris, så det er mere interessant end når så mange andre lufter den slags. Jeg er spændt
                          Enig. Når det så er sagt, så var det lidt skuffende i vinter, da han først snakkede om en champagne der var lagt på køl, derefter nedgraderede det til en special øl, hvor det så endte med at være Fellah der dukkede op til sidst. Også selvom at han gjorde et godt forsøg på at forsvare Fellah-handlen.

                          Men det skal selvfølgelig ikke ligge ham til last, at JH for gud ved hvilken gang ikke kan lukke en spiller mod slutningen af vinduet, og jeg køber også præmissen om, at der er noget i gærde.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Enig. Når det så er sagt, så var det lidt skuffende i vinter, da han først snakkede om en champagne der var lagt på køl, derefter nedgraderede det til en special øl, hvor det så endte med at være Fellah der dukkede op til sidst. Også selvom at han gjorde et godt forsøg på at forsvare Fellah-handlen.

                            Men det skal selvfølgelig ikke ligge ham til last, at JH for gud ved hvilken gang ikke kan lukke en spiller mod slutningen af vinduet, og jeg køber også præmissen om, at der er noget i gærde.
                            Ja, jeg tænker også i lige skal klappe hesten.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Ja, jeg tænker også i lige skal klappe hesten.
                              Vi skal ikke klappe noget som helst. NU KOMMER JANUS DRACHMANN. OG LIONEL MESSI!. JESPER HANSEN HAR SELV LOVET DET!! Det er 100% sikkert!
                              Høtyve og fakler lavet af dybeste skuffelse er allerede bestilt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Vi skal ikke klappe noget som helst. NU KOMMER JANUS DRACHMANN. OG LIONEL MESSI!. JESPER HANSEN HAR SELV LOVET DET!! Det er 100% sikkert!
                                Høtyve og fakler lavet af dybeste skuffelse er allerede bestilt
                                Messi kan ikke heade. :-)

                                Comment

                                Working...
                                X