Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    Ja, AAB jagter Bashkim; men både Bashkim og FCK afventer om mere interessante tilbud.
    Det lugter ikke af den helt store kærlighed fra den ene part. :-)
    Hvem gider da også spille under weakhorse? Han ville jo ende som back.

    Comment


      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-med-brighton/
      Skal vi gætte på han kommer hjem om nogle år uden nogen kampe i pl? På mange måder et underligt skifte. U23 i England ... hmm

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-med-brighton/
        Skal vi gætte på han kommer hjem om nogle år uden nogen kampe i pl? På mange måder et underligt skifte. U23 i England ... hmm
        Dreyer har et relativt højt niveau også højere end hvad der normalt render rundt i suppen i længere tid, så han burde kunne få spilletid i en mindre klub i premier league.
        Jeg opdaterer dig bare lidt, da jeg ved at du ikke går så meget op i andre klubbers spillere :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Dreyer har et relativt højt niveau også højere end hvad der normalt render rundt i suppen i længere tid, så han burde kunne få spilletid i en mindre klub i premier league.
          Jeg opdaterer dig bare lidt, da jeg ved at du ikke går så meget op i andre klubbers spillere :D.
          Ja dumt, at det ikke var ham vi hentede i Esbjerg. Sidst år, da de røg ud. De 10 millioner havde vi tjent mange gange, men det evner JH jo ikke.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Ja dumt, at det ikke var ham vi hentede i Esbjerg. Sidst år, da de røg ud. De 10 millioner havde vi tjent mange gange, men det evner JH jo ikke.
            Tror ikke det var muligt :).
            Jeg er enig i at Jesper Hansen kigger alt for smalt, når han leder efter spillere ... men den her tror jeg ikke var mulig at lande, (det havde måske været muligt hvis andre køb havde løftet klubben, så indirekte er det indkøberens ansvar ... delvist) for OB.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Dreyer har et relativt højt niveau også højere end hvad der normalt render rundt i suppen i længere tid, så han burde kunne få spilletid i en mindre klub i premier league.
              Jeg opdaterer dig bare lidt, da jeg ved at du ikke går så meget op i andre klubbers spillere :D.
              Skal vi ikke blive enige om at han aldrig har været en profil i superligaen. Men du må gerne opdatere mig i løbet af sæsonen. Tvivler på vi hører noget til ham foreløbig.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Skal vi ikke blive enige om at han aldrig har været en profil i superligaen. Men du må gerne opdatere mig i løbet af sæsonen. Tvivler på vi hører noget til ham foreløbig.
                Han er jo en langtidsinvestering - det er meldt klart ud fra alle. Så ja der går nok 1 år eller 3 før han ender i PL -hvis klubben også er der til den tid. Det kan jeg tvivle på.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Skal vi ikke blive enige om at han aldrig har været en profil i superligaen. Men du må gerne opdatere mig i løbet af sæsonen. Tvivler på vi hører noget til ham foreløbig.
                  Du kan sammenligne ham med deres Falk ( nok lidt bedre). Han var blevet en stor profil, hvis han var blevet i ligaen. Men ja det er muligt at BIF henter ham hjem om 2 år, hvor han måske ikke har spillet meget

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Han er jo en langtidsinvestering - det er meldt klart ud fra alle. Så ja der går nok 1 år eller 3 før han ender i PL -hvis klubben også er der til den tid. Det kan jeg tvivle på.
                    Nej, han spiller ikke 3 år, heller ikke 2 og sandsynligvis end ikke resten af den her sæson, på u-23, han er væk længe inden der er gået 3 år, hvis han ikke bliver forfremmet permament :).


                    Til Kielberg ... det var han blevet og han nåede også at vise meget gode takter i de 4 kampe og faktisk også, da han var i suppen sidst.
                    Salget til 17 millioner, som kan blive til endnu mere, forhindrede lidt at han kunne nå at blive en profil, men det indikerer meget godt at han var på vej til det :).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Er der virkelig ingen rygter eller mulige transfers på vej i Ådalen ?? Både ind og ud

                      Hvad laver Jesper Hansen ??

                      Sælg: Helenius, Kløve, KEP

                      Køb erstatninger for ovenstående

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tt boy Se indlæg
                        Er der virkelig ingen rygter eller mulige transfers på vej i Ådalen ?? Både ind og ud

                        Hvad laver Jesper Hansen ??

                        Sælg: Helenius, Kløve, KEP

                        Køb erstatninger for ovenstående
                        Nej der er ingen pt

                        Dine ønsker er ikke realistiske. KEP går snart på pension og Kløve har haft en svær opstart og er lige kommet. De ryger ingen steder
                        Helenius kunne måske sælges men chancen er lille IMO

                        Yao kunne godt ryge inden lukketid

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tt boy Se indlæg
                          Er der virkelig ingen rygter eller mulige transfers på vej i Ådalen ?? Både ind og ud

                          Hvad laver Jesper Hansen ??

                          Sælg: Helenius, Kløve, KEP

                          Køb erstatninger for ovenstående
                          Vi sælger hverken kløve eller KEP, men enig i at Helenius gerne må finde en anden klub! Kløve er startet skidt i år, men han skal nok komme tilbage, og han var et af de få lyspunkter sidste sæson. KEP stopper til sommer, så ingen ide i at "sælge" ham.

                          /Dinjo

                          Comment


                            FCM udlejer Hamid. Jeg tror de går efter Grytebust

                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...til-dc-united/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              FCM udlejer Hamid. Jeg tror de går efter Grytebust

                              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...til-dc-united/
                              Og med JH's timing, så ender vi vinduet uden at hente en ny målmand. Jeg glai'er mig!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                FCM udlejer Hamid. Jeg tror de går efter Grytebust

                                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...til-dc-united/
                                jo men tror du reelt gryte vil være intereseret? Det vil lugte langt væk af en plads på bænken....

                                Comment

                                Working...
                                X