Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

    I stedet for at vælte rundt i et gammelt vindue ..

    Kasper Larsen er nævnt i den gamle tråd ... andre?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Måske ham fra Malmø stadig er inde i billedet til sommer. Kan ikke lige huske navnet. Mener han er defensiv midt.

    Comment


      #3
      Kasper Larsen er ikke god nok til OB. Jeg husker, at han blev kørt rundt, og at det var et mirakel at OB slap af med ham. Er han ikke også altid skadet?

      Mere niveau tak

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Måske ham fra Malmø stadig er inde i billedet til sommer. Kan ikke lige huske navnet. Mener han er defensiv midt.
        Han hedder Bonke Innocent

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Kasper Larsen er ikke god nok til OB. Jeg husker, at han blev kørt rundt, og at det var et mirakel at OB slap af med ham. Er han ikke også altid skadet?

          Mere niveau tak
          Jeg er helt sikker på at KL er rigelig god til OB. Men han er desværre alt for meget skadet og det skulle være årsagen til han ikke får forlænget. Når han har været klar har han jo spillet næsten alle kampe fra start

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Kasper Larsen er ikke god nok til OB. Jeg husker, at han blev kørt rundt, og at det var et mirakel at OB slap af med ham. Er han ikke også altid skadet?

            Mere niveau tak
            men nu er det også 3 år siden han har spillet her. 3 år hvor han er blevet ældre og mere erfaren i en bedre liga og tilsyneladende gjort det godt jfr.:
            http://forum.ob.dk/showthread.php?15...l=1#post141712

            ser ham ikke som afløser for KEP som anfører men som forsvarsspiller ... kunne vi have ham i to- tre års tid ville han være udlandsklar igen i en god alder ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Men lad os tage hul på det.
              UD
              Welbeck
              Buus
              Thrane
              Joan
              Jönsson
              Joao

              MÅSKE
              Fellah

              SÆLGES
              Grytebust

              IND
              Mads Frøkjær
              Mathias Jørgensen
              Alexander Molberg
              Venstreback
              Defensiv Midtbanespiller
              Offensiv Midtbanespiller
              Angriber
              Målmand

              Det kan vel heller ikke udelukkes at en som Desler får lov til at søge videre. Så må Rømer være backup for RJL
              3 unge ind fra U19, en erstatning for Gryte og så skal alt krudtet bruges på 4 marksspillere udefra hvor kvaliteten skal gevaldig op ift de sidste mange vinduer

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Kasper Larsen er ikke god nok til OB. Jeg husker, at han blev kørt rundt, og at det var et mirakel at OB slap af med ham. Er han ikke også altid skadet?

                Mere niveau tak
                Selektiv hukommelse

                Comment


                  #9
                  Ville heller ikke blive ked af det hvis Helenius og Rømer smutter. De er begge udemærket reserver, men er de motiveret ved den tjans?
                  Fester er lidt det samme, god reserve og flink fyr, så god at beholde hvis han kan leve med at være substitut.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Ville heller ikke blive ked af det hvis Helenius og Rømer smutter. De er begge udemærket reserver, men er de motiveret ved den tjans?
                    Fester er lidt det samme, god reserve og flink fyr, så god at beholde hvis han kan leve med at være substitut.
                    Utroligt man sætter spørgsmålstegn ved Fester i truppen. Han er om nogen gået hen og blevet en klubmand og kultur bærer. Han har haft et godt forår inden skaden og har måske været vores bedste angriber.
                    Hvis Fester kan holde sig fit gætter jeg på at han forlænger med 2 år snart og det ville ikke undre mig hvis han slutter karrieren i OB

                    Comment


                      #11
                      Ser du Fester som starter i en klub i top 6? Der har han aldrig været. Men du har ret i, at han er god for truppen, men selv om han er Danmarks mest sympatiske spiller, så er han ikke god nok. I den nuværende trup ville jeg også starte med ham pga god fight og løbearbejde.

                      Comment


                        #12
                        Fester skal blive resten af sin karriere.

                        Lindegaard, Jens Jonson og Martin Vingaard har kontrakt udløb til vinter. Derudover kunne jeg godt tænke mig Thelander og Brock Madsen på leje.

                        Og ja. Jeg ved godt det nok er urealistisk.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Ville heller ikke blive ked af det hvis Helenius og Rømer smutter. De er begge udemærket reserver, men er de motiveret ved den tjans?
                          Fester er lidt det samme, god reserve og flink fyr, så god at beholde hvis han kan leve med at være substitut.
                          Der bliver du vel skuffet. Rømer kom ja helt ny til OB (og det er lidt tidligt for mig at bedømme ham) og Helenius er også stadig i sit første år i OB. Det største håb er vel at en anden spillestil/træner kan hente mere ud af begge end vi se aktuelt.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Utroligt man sætter spørgsmålstegn ved Fester i truppen. Han er om nogen gået hen og blevet en klubmand og kultur bærer. Han har haft et godt forår inden skaden og har måske været vores bedste angriber.
                            Hvis Fester kan holde sig fit gætter jeg på at han forlænger med 2 år snart og det ville ikke undre mig hvis han slutter karrieren i OB
                            Helt enig.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Der bliver du vel skuffet. Rømer kom ja helt ny til OB (og det er lidt tidligt for mig at bedømme ham) og Helenius er også stadig i sit første år i OB. Det største håb er vel at en anden spillestil/træner kan hente mere ud af begge end vi se aktuelt.
                              Rømer har været sløj- meget skuffende at han ikke viser at reserve tjansen hos FCM kunne skiftet til profil rolle, eller minimum en forstærkning på et niveau under FCM. Helenius kan godt blomstre op, men det tror jeg lige som du vil kræve en ny spillestil.

                              Comment

                              Working...
                              X