Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Byt med Helenius😃
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Enig med dig her Plum.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Det er jo ikke afklaret endnu mon ikke vi kan gå ind og doble op på lønnen som vi før har haft succes med ?
        Syntes det lyder som en fremragende idé. Eller nowet

        Comment


          England tæller ikke. Priserne er jo urealistiske der.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            England tæller ikke. Priserne er jo urealistiske der.
            Hvem bestemmer hvad der tæller?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Hvem bestemmer hvad der tæller?
              Det gør jeg

              Comment


                Rygterne på Twitter svirer om Toutouh skriver med SønderjyskE i morgen. Der burde vi nok have været med, hvis vi skal spille mere direkte og fysisk.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Rygterne på Twitter svirer om Toutouh skriver med SønderjyskE i morgen. Der burde vi nok have været med, hvis vi skal spille mere direkte og fysisk.

                  MvT
                  Det lyder mere som om det er Alexander bah fra Hb Køge de præsentere

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Selvfølgelig kommer der til at ske en masse her i August. Det er jeg slet ikke i tvivl om.

                    1-2 spillere ind
                    Grytebust salg(FCM eller udlandet)
                    erstatning for ham
                    salg eller ophævning med en spiller eller 2 (kunne godt være Yao bla)

                    Det bliver 25 travle dage
                    Jeg tænker også, at der må være et element af spin i det her. Altså, det kan godt være, at de ikke lykkes med at signe noget brugbart - vi er ved gud ikke en attraktiv klub pt. Men selvfølgelig kan de også se, at der godt kunne trænge til noget frisk blod. Det kunne godt være JH-taktik ikke at signalere købekraft- og lyst, som sikkert kan få prisen til at gå i vejret, hvis man allerede ved, hvad man er ude efter.

                    Men det vil jo vise sig.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                      Det lyder mere som om det er Alexander bah fra Hb Køge de præsentere
                      En Næsby dreng OB ikke kunne bruge for et par år siden så vidt jeg husker..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Rygterne på Twitter svirer om Toutouh skriver med SønderjyskE i morgen. Der burde vi nok have været med, hvis vi skal spille mere direkte og fysisk.

                        MvT
                        Så kaster jeg fucking op!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Så kaster jeg fucking op!
                          Så deltager jeg i en støtteaktion. Set i lyset af, at Jesper Hansen til Fantalk oplyste os om, at man faktisk har forhørt sig på Toutouh. Men at han anser sin fodboldfremtid til at ligge i udlandet.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Så deltager jeg i en støtteaktion. Set i lyset af, at Jesper Hansen til Fantalk oplyste os om, at man faktisk har forhørt sig på Toutouh. Men at han anser sin fodboldfremtid til at ligge i udlandet.
                            Måske tror han sønderjyske er udlandet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Så deltager jeg i en støtteaktion. Set i lyset af, at Jesper Hansen til Fantalk oplyste os om, at man faktisk har forhørt sig på Toutouh. Men at han anser sin fodboldfremtid til at ligge i udlandet.
                              Vi må se. Manden har jo stort set ikke spillet kamp i 12 måneder. Så uanset hvor han kommer hen vil det nok tage et godt stykke tid inden han kan gøre den store forskel

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                                Det lyder mere som om det er Alexander bah fra Hb Køge de præsentere
                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...alexander-bah/

                                Comment

                                Working...
                                X