Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    En 31-årig spiller der er blevet ophævet 2 gange inden for de sidste 2 år, senest Polens nr. 10 i sidste sæson. Det lugter sgu lidt af has been, hvis du spørger mig.

    Comment


      ikke imponeret....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        En 31-årig spiller der er blevet ophævet 2 gange inden for de sidste 2 år, senest Polens nr. 10 i sidste sæson. Det lugter sgu lidt af has been, hvis du spørger mig.
        Det også min tanke.. en klubnomade, der ikke er megen fremtid i..

        Comment


          Nåda.

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...sholdsspiller/

          Lyder som en breddespiller, der kan dække både DM, CM og OM.
          Last edited by anglicantian; 23-08-2018, 17:03.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
            Tak for info

            Comment


              0 mål og 2 assists på 46 kampe i de sidste to sæsoner i den israelske og polske liga, der ikke en gang er bedre Superligaen. Lugter mere af en breddespiller end en profil, og vi skal ikke hente 31-årige tjekkiske breddespillere, det giver ingen mening.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                0 mål og 2 assists på 46 kampe i de sidste to sæsoner i den israelske og polske liga, der ikke en gang er bedre Superligaen. Lugter mere af en breddespiller end en profil, og vi skal ikke hente 31-årige tjekkiske breddespillere, det giver ingen mening.
                Det lyder helt forskruet og desperat.

                Comment


                  Først en fra Elfenbenskysten, så en Hollænder og nu måske en Tjekke? Hvad sker der lige

                  Dejligt der begynder at ske noget. Vi har et meget dansk hold, så lidt udlændinge er da vedkommende, hvis de kan forstærke os selfølgelig.

                  Comment


                    Som JH forklarede er de i dialog med massevis af spillere og agenter pt for at se hvilke muligheder der er. Dette er jo sikkert bare 1 ud af 20 man forhører sig lidt om... Dette er nok bare det eneste navn man har fået nys om..

                    Comment


                      https://www.youtube.com/watch?v=dxDy-EXbSEk

                      youtube er næsten ubrugeligt til at vurdere ud fra, men her en 'skills'-video, hvor han ligner lidt i det mindste at have to fødder og virke nogenlunde m venstre.

                      https://www.youtube.com/watch?v=EXzJ6fLAws4

                      Lidt sjov og spas video fra Sparta Prag-tiden; igen virker han på ingen måde overvældende, men lægger bare mærke til ok sparketeknik (hvilket satme er en mangelvare i vores nuværende trup - man behøver ikke være Juninho for at imponere på det felt i OB) og så det med at han virker ok m venstre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Som JH forklarede er de i dialog med massevis af spillere og agenter pt for at se hvilke muligheder der er. Dette er jo sikkert bare 1 ud af 20 man forhører sig lidt om... Dette er nok bare det eneste navn man har fået nys om..
                        Det håber jeg godt nok. For det første, synes jeg det er en besynderlig strategi, hvis man går ud og henter 3 spillere +30. For det andet, så er det en spiller der er blevet ophævet hos et under middel hold i den polske liga... Da Lado kom hertil, havde han lige lavet 10 ligamål for det hold der blev mestre, bare lige for at sammenligne.

                        Comment


                          Jeg synes nu det virker okay spændende.
                          De fleste af de klubber han har spillet (regelmæssigt) for, ville vi tabe til 7/10 gange.
                          Det er muligt at 2 assist i 46 kampe ikke overvældende, men nu er en 6'ers primære opgave heller ikke at være assistkonge.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                            Jeg synes nu det virker okay spændende.
                            De fleste af de klubber han har spillet (regelmæssigt) for, ville vi tabe til 7/10 gange.
                            Det er muligt at 2 assist i 46 kampe ikke overvældende, men nu er en 6'ers primære opgave heller ikke at være assistkonge.
                            Nu er det jo bare det, at vi allerede har hentet en 6er. Og vi har tilmed lige hentet en midterforsvarer yderligere, der gør at Tverskov kan blive rykket op på midten.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Nu er det jo bare det, at vi allerede har hentet en 6er. Og vi har tilmed lige hentet en midterforsvarer yderligere, der gør at Tverskov kan blive rykket op på midten.
                              Ja er med på at det ikke umiddelbart der mangler mest.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                                Jeg synes nu det virker okay spændende.
                                De fleste af de klubber han har spillet (regelmæssigt) for, ville vi tabe til 7/10 gange.
                                Det er muligt at 2 assist i 46 kampe ikke overvældende, men nu er en 6'ers primære opgave heller ikke at være assistkonge.
                                Enig

                                Comment

                                Working...
                                X