Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Klubben er i opløsning, det må man bare indse. Vi rykker os ingen steder, og ligger hele tiden og svæver mellem liv eller død i rækken.

    Vi bliver færre og færre mennesker på tribunen, og det eneste som kan ændre det. Det er at de begynder at vise noget på banen. Alt i alt en rigtig dårlig kombi.. Det står skidt til.
    Hvordan er klubben i opløsning?

    Og er det ikke efterhånden nogle sæsoner siden vi har kæmpet for liv og død i rækken?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg ved godt at vi alle er skuffede og helt nede over at være i denne situation igen. Alt er lort.

      Men jeg er 100% sikker på at man har fattet alvoren internt. De lider også.
      Men spørgsmålet er om dygtigheden og viljen er til at hente det der skal til.
      De sidste 5 år tyder på et nej desværre
      de lider åbenbart ikke nok til at fjerne roden. Det nytter ikke at fjerne det ukrudt man kan se over jorden. Vil man have et pænt og solidt bed, så skal rødderne væk, ellers kommer man til at luge forever. JH spreder ukudsfrø, og lure gang på gang, men forgæves fordi han ikke evner det.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
        Jeg er mere rystet over hvor hurtigt og brutalt al den optimisme der boblede i sæsonstarten er væk....Der mangler KVALITET.....Den slags koster .
        JH RAUS!!!!!!!!
        Jeg forstår håbet om at en ny træner kunne vende det. Nogle troede på JH, SFÅ, og eksperterne, som tænker at OB er stærke fordi holdet består af gamle kendte danske navne. MEN de kendte navne har jo ikke været profiler i ligaen, de har måske spillet sammen med profiler og haft en enkelt god sæson.
        Faktum er at truppen er svækket og vi blev nr 10 sidste år - det giver ingen mening at tro det ændre sig uden lederskikkelse på banen og forstærkninger som alle skal have top 6 potentiale. Vi har jo kun 3-4 som har det niveau, Gyte er efterhånden ikke i top 3 mere.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          de lider åbenbart ikke nok til at fjerne roden. Det nytter ikke at fjerne det ukrudt man kan se over jorden. Vil man have et pænt og solidt bed, så skal rødderne væk, ellers kommer man til at luge forever. JH spreder ukudsfrø, og lure gang på gang, men forgæves fordi han ikke evner det.
          Man kan vel efterhånden heller ikke udelukke at det kunne blive et scenarie senere på sæsonen eller lige efter hvis det går helt galt.
          Men jeg tvivler godt nok på det selv Thorborg før har vist at have en machete liggende klar i skabet

          Comment


            Kunne man nu bare få lagt 5kg muskelmasse på Helenius, kunne han da blive en hæderlig boksangriber. Hvis man kunne lave Zlatan om fra en hurtig pind til en powerangriber i Juve, kan Helenius sgu også ændre sig. Han har jo højden til det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Kunne man nu bare få lagt 5kg muskelmasse på Helenius, kunne han da blive en hæderlig boksangriber. Hvis man kunne lave Zlatan om fra en hurtig pind til en powerangriber i Juve, kan Helenius sgu også ændre sig. Han har jo højden til det.
              Mæt og et skrøbeligt sind gør det svært

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...-i-hannover-96

                Vil han være helt urealistisk at hente ind? Han har da noget af det x-faktor vi mangler. Men er omvendt en risiko fordi han vist har døjet en del med skader?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...-i-hannover-96

                  Vil han være helt urealistisk at hente ind? Han har da noget af det x-faktor vi mangler. Men er omvendt en risiko fordi han vist har døjet en del med skader?
                  Man kunne da passende tage hans skrottede makker fra Hannover med. Babacar Guèye er en stor angriber.. Vi har brugt for en stor gang black power. og så er han kun 23 år

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...-i-hannover-96

                    Vil han være helt urealistisk at hente ind? Han har da noget af det x-faktor vi mangler. Men er omvendt en risiko fordi han vist har døjet en del med skader?
                    Det er nogengange sådan en chance vi må tage. Ligesom vi gjorde med Ryan.
                    Men mandens ben er jo lavet af vådt bølgepap og risikoen er stor. Ved det sgutte

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...-i-hannover-96

                      Vil han være helt urealistisk at hente ind? Han har da noget af det x-faktor vi mangler. Men er omvendt en risiko fordi han vist har døjet en del med skader?
                      Det er sikkert ikke urealistisk, da han er skadet det meste af tiden og skal bruge det meste af resten på at komme i form.
                      Tror Uffe skal finde noget andet at lave, den krop han har er ikke skabt til professionel fodbold ... alternativt skal årsagen til alle skaderne findes.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                        Man kunne da passende tage hans skrottede makker fra Hannover med. Babacar Guèye er en stor angriber.. Vi har brugt for en stor gang black power. og så er han kun 23 år
                        Babacar er nu altså 32 år, så ikke en vi bør gå efter

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Parsum Se indlæg
                          Babacar er nu altså 32 år, så ikke en vi bør gå efter
                          Der er nu en mere med det navn..
                          https://www.transfermarkt.com/babaca...spieler/342364
                          han er 23 😘😂

                          Comment


                            Horsens har lige landet deres dyreste signing ever og topklubberne køber dyrere og dyrere spillere end længe set. VB brugte ifølge mine oplysninger 3-4 millioner på ham fra BIF. Aab og AGF har været rolige men var jo også bedre end os sidste år

                            Jeg ved godt at vi også har skrabet lidt ekstra sammen til sommerens transfervindue. Men er det nok?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Horsens har lige landet deres dyreste signing ever og topklubberne køber dyrere og dyrere spillere end længe set. VB brugte ifølge mine oplysninger 3-4 millioner på ham fra BIF. Aab og AGF har været rolige men var jo også bedre end os sidste år

                              Jeg ved godt at vi også har skrabet lidt ekstra sammen til sommerens transfervindue. Men er det nok?
                              De skulle efter hvad jeg har læst brugt 3 millioner norske kroner.. cirka 2,3 mil danske.. det virker billigt for en der spiller på førerholdet..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                                De skulle efter hvad jeg har læst brugt 3 millioner norske kroner.. cirka 2,3 mil danske.. det virker billigt for en der spiller på førerholdet..
                                Ja det virker underligt. Måske har han haft en aftale med klubben om han kunne skifte ...

                                Comment

                                Working...
                                X