Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    jo men tror du reelt gryte vil være intereseret? Det vil lugte langt væk af en plads på bænken....
    Se det ved jeg intet om. Men lad os nu lege med tanken om at andre interesserede ikke er meget større end OB. Så kunne han vel godt overtales hvis det står mellem OB og FCM. Tænker også at løncheken 3 dobles og et pænt signon fee kan have indflydelse.

    Men jeg er sikker på at FCM i det mindste prøver og at det foregår allerede nu

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Se det ved jeg intet om. Men lad os nu lege med tanken om at andre interesserede ikke er meget større end OB. Så kunne han vel godt overtales hvis det står mellem OB og FCM. Tænker også at løncheken 3 dobles og et pænt signon fee kan have indflydelse.

      Men jeg er sikker på at FCM i det mindste prøver og at det foregår allerede nu
      Du lyder meget sikker, har du hørt noget ?

      Enig i, at det virker logisk set ud fra FCMs synspunkt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Du lyder meget sikker, har du hørt noget ?

        Enig i, at det virker logisk set ud fra FCMs synspunkt.
        Jeg er sikker på at de prøver

        Comment


          Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
          Og med JH's timing, så ender vi vinduet uden at hente en ny målmand. Jeg glai'er mig!
          Det kunne jeg sagtens leve med. Vi har en fin backup og en rigtig spændende ung målmand på vej. Hellere tage et år med en lidt dårligere målmand end at lave en ny "Lindegård", hvor vi sylter et stort talent for at få plads til en eller anden gut udefra.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg er sikker på at de prøver
            Gryte skifter ikke for at sidde på bænken...hvis det bliver så bliver det udlandet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
              Gryte skifter ikke for at sidde på bænken...hvis det bliver så bliver det udlandet
              Altså hvis FCM henter Grytebust, så ryger Jesper Hansen på bænken. Han er ikke bedr, og fremtidsperspektivet er laaaaangt større for Grytebust, som stadigvæk kan sælges om 2 år. Jesper Hansen er på sin sidste kontrakt på højeste niveau, tror jeg. Han ville være stærk at have på bænken.

              Men igen.. Jeg tror også FCM prøver med Gryte.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                Gryte skifter ikke for at sidde på bænken...hvis det bliver så bliver det udlandet
                Hvem siger at superligaens bedste målmand ikke kan slå JH af pinden? Vinderen af det gyldne bur i 2 år.

                Hvis OB sælger ham for 7,5 mill vil han være 20 mill værd efter 1 kamp i deres trøje. Sådan er gamet desværre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Altså hvis FCM henter Grytebust, så ryger Jesper Hansen på bænken. Han er ikke bedr, og fremtidsperspektivet er laaaaangt større for Grytebust, som stadigvæk kan sælges om 2 år. Jesper Hansen er på sin sidste kontrakt på højeste niveau, tror jeg. Han ville være stærk at have på bænken.

                  Men igen.. Jeg tror også FCM prøver med Gryte.

                  Comment


                    Skulle FCM have held med at hente Grytebust bliver det naturligvis som starter. Hans topniveau er markant højere end Jesper Hansens.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Skulle FCM have held med at hente Grytebust bliver det naturligvis som starter. Hans topniveau er markant højere end Jesper Hansens.
                      Er også ret sikker på at Gryte vil være et kæmpe udyre bag fcm's klasseforsvar. Jeg tror dog klart at han foretrækker klubber i udlandet, og med hans kamp i weekenden tror jeg også flere klubber har fået øje på ham. Der er nok mange som følger fck's spillere tæt, der synes det så interessant ud

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Det kunne jeg sagtens leve med. Vi har en fin backup og en rigtig spændende ung målmand på vej. Hellere tage et år med en lidt dårligere målmand end at lave en ny "Lindegård", hvor vi sylter et stort talent for at få plads til en eller anden gut udefra.
                        Det er modigt vil jeg mene.

                        At gå fra en målmand der redder flere point end vel nok alle andre målmænd i superligaen, til en hvor det er tvivlsomt om han fortsat har niveau til superligaen ... well, i den nuværende situation ville det ikke være mit valg.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Ung mand i mål og målsætning der hedder overlevelse... Det kan jeg acceptere, så længe man blot melder det ud, i stedet for det her trup til top 6 fis, der på ingen måder bakkes op af handlingerne på transfermarkedet!!

                          /Dinjo

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af dinjo Se indlæg
                            ung mand i mål og målsætning der hedder overlevelse... Det kan jeg acceptere, så længe man blot melder det ud, i stedet for det her trup til top 6 fis, der på ingen måder bakkes op af handlingerne på transfermarkedet, attitude og vilje eller spil på banen!!

                            /dinjo
                            fyp

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                              Ung mand i mål og målsætning der hedder overlevelse... Det kan jeg acceptere, så længe man blot melder det ud, i stedet for det her trup til top 6 fis, der på ingen måder bakkes op af handlingerne på transfermarkedet!!

                              /Dinjo
                              Så ville det give mening, men det tror jeg ikke du får OB til, da det vil gøre ondt på sponsorernes forvetninger, det er de hurtige resultater der tæller i den verden.
                              Egentlig sjovt når OB i mange år har snakket "proces", men samtidig har meldt målsætninger ud som antyder et mere kortsigtet syn på sagen.
                              Last edited by Entusiastens; 09-08-2018, 10:59.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Det kunne jeg sagtens leve med. Vi har en fin backup og en rigtig spændende ung målmand på vej. Hellere tage et år med en lidt dårligere målmand end at lave en ny "Lindegård", hvor vi sylter et stort talent for at få plads til en eller anden gut udefra.
                                farlig plan. Gyte hentede mange points sidste år. Han er medvirkende til at KEP og co. Sande mangler ikke er blevet helt udstillet. Hvis Gyte skal ud, så skal der guld i CF for at vi kanvære tryg ved ikke st ende i en SIF.

                                Comment

                                Working...
                                X