Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Ved antallet af kampe og det at FCM vil sælge ham ... og Drachmanns egne udtalelser.

    https://herningnyt.dk/2018/07/18/jan...stopper-i-fcm/

    Jeg forsøger ikke at være efter nogen eller drille, kommenterer bare på når folk kommer med urealistiske forventninger til hvad OB kan og jeg kan sagtens forstå at jeg skal have lidt tæsk når jeg ikke er fan :).
    Listen er lang. Kløve, AK, Jønsson, Helenius, Kent Nielsen der mestertræner. Det står ikke engang til diskussion ....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Ved antallet af kampe og det at FCM vil sælge ham ... og Drachmanns egne udtalelser.

      https://herningnyt.dk/2018/07/18/jan...stopper-i-fcm/

      Jeg forsøger ikke at være efter nogen eller drille, kommenterer bare på når folk kommer med urealistiske forventninger til hvad OB kan og jeg kan sagtens forstå at jeg skal have lidt tæsk når jeg ikke er fan :).
      Det har intet med dit manglende tilhørsforhold at gøre for mig. Synes bare, at det er sjovt, at du bliver ved med at kloge dig omkring en spiller, du ikke kender noget til

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Ved antallet af kampe og det at FCM vil sælge ham ... og Drachmanns egne udtalelser.

        https://herningnyt.dk/2018/07/18/jan...stopper-i-fcm/

        Jeg forsøger ikke at være efter nogen eller drille, kommenterer bare på når folk kommer med urealistiske forventninger til hvad OB kan og jeg kan sagtens forstå at jeg skal have lidt tæsk når jeg ikke er fan :).
        48 kampe på halvandet år? Hvordan kan man konkludere, at man så ikke er en succes?

        Comment


          Hold da op det er blevet lavet meget sjov med forslag om venstre kanten fra Ostersunds. Skal måske researche bedre en anden gang

          Comment


            Vi har tilbudt kontrakt til en forsvarsspiller som pt overvejer sine muligheder i andre lande end Danmark!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
              Vi har tilbudt kontrakt til en forsvarsspiller som pt overvejer sine muligheder i andre lande end Danmark!
              Så stadig KL?
              Kunne godt klare en annoncering på stadion..

              Comment


                Det må være mit bedste bud ja! Forståeligt han gerne vil blive i udlandet, men ingen tvivl om at han kommer hjem til OB, hvis han vil!

                Comment


                  Håber vi signer Kasper Larsen. Forsøg ham sammen med Ludwig i midterforsvaret, og send anføreren en tur på bænken. Det kan umuligt gå ringere end hidtil.

                  Noget helt andet, er jeg den eneste der er blevet lidt tosset med ham Allan Sousa fra Vejle? Han virker jo sygt god! Ung (21), venstrebenet og kan spille både angriber, højrekant og hængende angriber/offensiv midt.

                  Var glimrende mod BIF i går, og var ligeledes glimrende mod Hobro i den første kamp.

                  Er han totalt ude for vores rækkevidde?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Håber vi signer Kasper Larsen. Forsøg ham sammen med Ludwig i midterforsvaret, og send anføreren en tur på bænken. Det kan umuligt gå ringere end hidtil.

                    Noget helt andet, er jeg den eneste der er blevet lidt tosset med ham Allan Sousa fra Vejle? Han virker jo sygt god! Ung (21), venstrebenet og kan spille både angriber, højrekant og hængende angriber/offensiv midt.

                    Var glimrende mod BIF i går, og var ligeledes glimrende mod Hobro i den første kamp.

                    Er han totalt ude for vores rækkevidde?
                    Ja det er han. VB har masser af penge og en rig ejer. Så vi snakker nok 5-10 mill. Og det er der nok ingen der vil give. Endnu

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Det har intet med dit manglende tilhørsforhold at gøre for mig. Synes bare, at det er sjovt, at du bliver ved med at kloge dig omkring en spiller, du ikke kender noget til
                      Det er jo fuldstændig ligegyldigt om jeg kender til mandens kvaliteter, når det relevante er om han havde succes i klubben eller ej.

                      Det er jo derfor jeg får den tanke, altså når dine argumenter ikke giver mening :).
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        JH afviser ikke den uslebne afrikanske diamant i en pæredansk trup

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nogle-omraader

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Listen er lang. Kløve, AK, Jønsson, Helenius, Kent Nielsen der mestertræner. Det står ikke engang til diskussion ....
                          Hvor mange af dem blev købt ... hvis det er uden transfersum er det selvfølgelig en anden sag :).
                          Det skulle jeg have præciseret, men tænkte det var logisk da jeg kommenterede på et køb.
                          Last edited by Entusiastens; 23-07-2018, 12:14.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Håber vi signer Kasper Larsen. Forsøg ham sammen med Ludwig i midterforsvaret, og send anføreren en tur på bænken. Det kan umuligt gå ringere end hidtil.

                            Noget helt andet, er jeg den eneste der er blevet lidt tosset med ham Allan Sousa fra Vejle? Han virker jo sygt god! Ung (21), venstrebenet og kan spille både angriber, højrekant og hængende angriber/offensiv midt.

                            Var glimrende mod BIF i går, og var ligeledes glimrende mod Hobro i den første kamp.

                            Er han totalt ude for vores rækkevidde?
                            Vi skal have Tverskov ned i det midterforsvar. Kasper Larsen er en yngre udgave af KEPs nuværende niveau.
                            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ja det er han. VB har masser af penge og en rig ejer. Så vi snakker nok 5-10 mill. Og det er der nok ingen der vil give. Endnu
                              Tja. Men han virker lidt som en ønskespiller at hive ind offensivt. Han er alsidig, målfarlig, venstrebenet (hvilket er et stort plus) og så er han ung, og kan stadig udvikle sig meget.

                              Hvis 5-10m er prislejet, kan vi næppe være med - enig.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Tja. Men han virker lidt som en ønskespiller at hive ind offensivt. Han er alsidig, målfarlig, venstrebenet (hvilket er et stort plus) og så er han ung, og kan stadig udvikle sig meget.

                                Hvis 5-10m er prislejet, kan vi næppe være med - enig.
                                Har læst et sted at han gerne vil videre fra Vejle til Emiraterne og lave dollars..💸💵💰💴💎💶💰💷

                                Comment

                                Working...
                                X