Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
    Det kan du sige, men det er trods alt alligevel usandsynligt, at OB henter en angriber i Helsingør, når man har fem angribere i klubben pt.
    Fuldstændig enig. Vi har rigeligt af kvantitet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Du er godt klar over at ved at skrive det dér, giver du mere foder til trollen, ikke mindre? Det er en klassisk opmærksomhedssøgende troll, der lever af at få hvilken som helst reaktion ud af folk. Ja faktisk er den negative den mest vigtige. Den har været med til at gøre Svinet berygtet.

      Så hold for guds skyld op med at fodre ved at skrive direkte til vedkommende.

      MvH ChrisOB
      Du har ret.
      Og man må også bare konstatere, at når han har kørt på den måde i 10 år(TI ÅR!!!), så står det bare så galt til med ham, at der skal professionel hjælp til.

      ... TI ÅR!!!!!!!!!!!
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Du har ret.
        Og man må også bare konstatere, at når han har kørt på den måde i 10 år(TI ÅR!!!), så står det bare så galt til med ham, at der skal professionel hjælp til.

        ... TI ÅR!!!!!!!!!!!
        Nogen ville påstå at mennesket altid vil udvikle sig i takt med alderen, intellekt og livserfaringer, men det er noget overraskende at han 10 år efter, stadigvæk kan være aktiv og producere det samme lort igen og igen.

        Jeg kunne virkelig godt tænke mig at møde mennesket bag profilen. Det kunne være en oplevelse.

        Comment


          Comment


            Kan vi nu for søren ikke bare få lavet nogle transfers OB? Jeg mangler lidt hype

            Comment


              Mon ik der sker noget inden fredag hvor vi spiller igen? 🙃

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                Mon ik der sker noget inden fredag hvor vi spiller igen? 🙃
                Jo måske bliver grytebust solgt. Det er nu hvis der skal tjenes lidt mønt på ham. Og vi har en udmærket backup ... så der behøver ikke at købes en ny målmand.

                Comment


                  https://twitter.com/LasseVge/status/1013739847100530694

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Du har ret.
                    Og man må også bare konstatere, at når han har kørt på den måde i 10 år(TI ÅR!!!), så står det bare så galt til med ham, at der skal professionel hjælp til.

                    ... TI ÅR!!!!!!!!!!!
                    Det er sådan set ikke dit bord, du kan afhjælpe symptomerne ved at ignorere.

                    Har du overhovedet overvejet at vedkommende slet ikke er "syg"? I årevis styrede jeg et ikke-fodbold relateret forum, hvor der var en profil, der fortalte den ene historie efter den anden, som set i bakspejlet nok var for unreal til at være rigtige, men både jeg og hele forummet åd det rådt, helt ud til en tragisk historie om livsfare og en mistet baby, hvor vi samlede ind til blomster og kondolence. Det viste sig så at hele profilen var opdigtet, en outtreret troll, hvor to brugere på skift havde "konkurreret" i at finde på den ene historie efter den anden og spille på folks godtroenhed og følelser.

                    Og hvorfor gjorde de det? Jeg spurgte dem. For sjov. For at få et kick, at være den mest profilerede avatar på forum, som alle havde sympati for, og se hvor langt de kunne gå. Hell, en aften sad jeg og chattede med profilen på Messenger, og videregav personlige ting, og hele tiden sad jeg og skrev med et par douchebags, der syntes det var åh så morsomt.

                    Så vær varsom. Vedkommende kan lige så godt være én, der synes det er åh så morsomt, at du tager det så meget på vej.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Kan man stole på ham Lasse Vøge?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                        Kan man stole på ham Lasse Vøge?
                        Det mener jeg godt man kan, ja.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                          Kan man stole på ham Lasse Vøge?
                          Han er sportsjournalist og lever i en eller anden grad af sin troværdighed. Derudover, så har han ramt en del OB ting før, som jeg husker det. Så: ja, det mener jeg nu også godt, at man kan

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                            Han er sportsjournalist og lever i en eller anden grad af sin troværdighed. Derudover, så har han ramt en del OB ting før, som jeg husker det. Så: ja, det mener jeg nu også godt, at man kan
                            Spændende, så lad os håbe, at det sker

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det er sådan set ikke dit bord, du kan afhjælpe symptomerne ved at ignorere.

                              Har du overhovedet overvejet at vedkommende slet ikke er "syg"? I årevis styrede jeg et ikke-fodbold relateret forum, hvor der var en profil, der fortalte den ene historie efter den anden, som set i bakspejlet nok var for unreal til at være rigtige, men både jeg og hele forummet åd det rådt, helt ud til en tragisk historie om livsfare og en mistet baby, hvor vi samlede ind til blomster og kondolence. Det viste sig så at hele profilen var opdigtet, en outtreret troll, hvor to brugere på skift havde "konkurreret" i at finde på den ene historie efter den anden og spille på folks godtroenhed og følelser.

                              Og hvorfor gjorde de det? Jeg spurgte dem. For sjov. For at få et kick, at være den mest profilerede avatar på forum, som alle havde sympati for, og se hvor langt de kunne gå. Hell, en aften sad jeg og chattede med profilen på Messenger, og videregav personlige ting, og hele tiden sad jeg og skrev med et par douchebags, der syntes det var åh så morsomt.

                              Så vær varsom. Vedkommende kan lige så godt være én, der synes det er åh så morsomt, at du tager det så meget på vej.

                              MvH ChrisOB
                              Ja Selvfølgelig har jeg det, og ved da godt han ikke er syg.(mindes heller ikke at have skrevet han skulle være det) Jeg skrev det også så sent som igår, at det handler om at han skal have sit fix/kick.... men derfor kan man jo godt få hjælp, og også af den professionelle slags, når nu det ikke er nok at en som mig prøver at forklare ham hvor håbløst han udstiller sig selv.
                              ... men ja, om han vil søge professionel hjælp, det er selvfølgelig hans eget bord.

                              Det er vedkommende da helt sikkert. Sidst det lykkedes os at ignorere det, tog han jo bare et andet sted hen og skabte sig i stedet. Og så har vi jo kun hjulpet os selv. Og derfor forsøger han også igen.

                              Nu har jeg så alligevel gjort noget jeg aldrig troede ville ske for mig. Jeg har sat en profil herinde på ignore listen. Så nu kan han for min skyld øffe det han vil, og i andre får samtidig ro for mine reaktioner på barnets opdigtede historier.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                smidt i Alexander Ludwig tråden for 3 uger siden:

                                12-06-2018, 18:32
                                tj.

                                Senior MemberOprettetNov 2013Indlæg177


                                Oprindeligt indsendt af Århusianer
                                Det ER jo lidt sjovt med alle de spillere fra chefernes tidligere klubber



                                Næste "target" har også spillet under både nuværende sportsdirektør og træner, er allerede nævnt i rygtetråden. Dog ikke som et rygte :-)



                                Comment

                                Working...
                                X