Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Ser du Fester som starter i en klub i top 6? Der har han aldrig været. Men du har ret i, at han er god for truppen, men selv om han er Danmarks mest sympatiske spiller, så er han ikke god nok. I den nuværende trup ville jeg også starte med ham pga god fight og løbearbejde.
    Som 1 ud af 4 angribere ja. 100%.
    Så må de kæmpe om pladserne. Men syntes altså ikke at det er angrebet der er vores store problem.
    Det er de 4-5 spillere bag ved dem samt spillestilen

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Som 1 ud af 4 angribere ja. 100%.
      Så må de kæmpe om pladserne. Men syntes altså ikke at det er angrebet der er vores store problem.
      Det er de 4-5 spillere bag ved dem samt spillestilen
      Syntes, at både AK og Helenius gemmer sig, eller for ofte ikke er at finde i boksen.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Ville heller ikke blive ked af det hvis Helenius og Rømer smutter. De er begge udemærket reserver, men er de motiveret ved den tjans?
        Fester er lidt det samme, god reserve og flink fyr, så god at beholde hvis han kan leve med at være substitut.
        Sjovt så forskelligt man ser på tingene. Jeg synes Festersen er vores bedste angriber. Han har bare været uheldig med skader sidste år. Han giver en helt andet bevægelighed i vores angrebsspil end AK, og de andre vi har i front. Mange af de mål AK har scoret har Festersen været ophavsmand for.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Sjovt så forskelligt man ser på tingene. Jeg synes Festersen er vores bedste angriber. Han har bare været uheldig med skader sidste år. Han giver en helt andet bevægelighed i vores angrebsspil end AK, og de andre vi har i front. Mange af de mål AK har scoret har Festersen været ophavsmand for.
          Sådan ser jeg også på det

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Sådan ser jeg også på det
            Uden Falk, eller lignende kommer han aldrig til at score 10+ mål. Men hans indsats kan man ikke underkende. Også derfor jeg skriver, at han er en OK reserve, men skal vi op i ligaen, så er der ikke plads i start 11.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Mange af de mål AK har scoret har Festersen været ophavsmand for.
              I denne sæson? Det er lidt af en tilsnigelse, for ikke at sige faktuelt forkert. Fester har lagt op til ét af AK's 11 mål, og faktisk var han ikke engang på banen, mens AK scorede de fleste af sine mål.
              SLO

              Comment


                #22
                Der gik ikke lang tid inden denne tråd blev ødelagt, hvorfor kan man ikke bare nøjes med at holde rygter herinde, i stedet for alt muligt forskellige diskussioner.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                  Der gik ikke lang tid inden denne tråd blev ødelagt, hvorfor kan man ikke bare nøjes med at holde rygter herinde, i stedet for alt muligt forskellige diskussioner.
                  Der er ikke postet ét eneste rygte i tråden endnu, så det er begrænset, hvad der er at ødelægge 😊 Ønskedelen vil nødvendigvis afføde diverse diskussioner; hvad relevans skulle folks tilfældige ønsker have, hvis ikke andre måtte forholde sig til dem?
                  SLO

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                    I denne sæson? Det er lidt af en tilsnigelse, for ikke at sige faktuelt forkert. Fester har lagt op til ét af AK's 11 mål, og faktisk var han ikke engang på banen, mens AK scorede de fleste af sine mål.
                    Jeg har ikke snakket om han har lavet assist på de fleste mål. Man kan også skabe plads ved at løbe rigtig, og binde modstanderens forsvarer. Man kan ikke læse alt af en statistik.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Jeg har ikke snakket om han har lavet assist på de fleste mål. Man kan også skabe plads ved at løbe rigtig, og binde modstanderens forsvarer. Man kan ikke læse alt af en statistik.
                      Det synes jeg stadig er en meget søgt pointe, især i betragtning af at Fester slet ikke var på banen, da AK scorede sine syv første sæsonmål.

                      Jeg kan godt lide Fester og ser ham gerne blive, men at han gør AK nævneværdigt farligere ser jeg intet belæg for.
                      SLO

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Jeg har ikke snakket om han har lavet assist på de fleste mål. Man kan også skabe plads ved at løbe rigtig, og binde modstanderens forsvarer. Man kan ikke læse alt af en statistik.
                        Det er jo absurd, så er Gyte også en del af alle mål.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                          Der gik ikke lang tid inden denne tråd blev ødelagt, hvorfor kan man ikke bare nøjes med at holde rygter herinde, i stedet for alt muligt forskellige diskussioner.
                          Sådan er de fleste tråde herinde :p der bliver samtalerne altid drejet væk fra det oprindelige tråd emne

                          Comment


                            #28
                            Så kan vi godt afskrive Diarra https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ohamed-diarra/ man ved jo aldrig hvad JH kan finde på.
                            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                            Comment


                              #29
                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...llionunderskud

                              misset oprykning her må betyde brandudsalg på vestkysten .. er der noget brugbart. Dreyer kan sagtens bruges, men han er nok "out of range"
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...llionunderskud

                                misset oprykning her må betyde brandudsalg på vestkysten .. er der noget brugbart. Dreyer kan sagtens bruges, men han er nok "out of range"
                                Hilsen da op et underskud. Der går vist ikke længe før de går konkurs. Det får jo OB til at virke som en sund forretning. Nej der er bestemt ikke noget vi kan bruge fra Esbjerg. Fra næste transfer vindue skal der andre boller på suppen. Der bliver nok råd til forstærkninger når nogle af de dyre kontrakter udløber.

                                Comment

                                Working...
                                X