Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
    AAB er ved at sælge Jannik Pohl, og melder ud at man samtidig leder efter en angriber. Misunder virkelig den måde Allan Gaarde kommunikere tingene ud på i Aalborg, straight og uden pis, ikke meget "Der er ingen tvivl om" der.
    Godt vi ikke har trælse Allan Gaarde. Mage til tørre menneske skal man lede længe efter.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Godt vi ikke har trælse Allan Gaarde. Mage til tørre menneske skal man lede længe efter.
      Øhhhhh.... Synes du Jesper Hansen har mere karisma 🤨?
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
        Øhhhhh.... Synes du Jesper Hansen har mere karisma 廊?
        Skal vi ikke bare blive enige om, at de begge to har karisma som en våd karklud foran et kamera?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Skal vi ikke bare blive enige om, at de begge to har karisma som en våd karklud foran et kamera?
          Synes du skylder den våde karklud en undskyldning lige på stedet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Øhhhhh.... Synes du Jesper Hansen har mere karisma 🤨?
            Ja

            Comment


              Aab skulle ligge i forhandlinger om Pål K siger jungletrommerne. Gad vide om det betyder at AGF snupper Kadrii? Tror næppe vi er med i kapløbet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Aab skulle ligge i forhandlinger om Pål K siger jungletrommerne. Gad vide om det betyder at AGF snupper Kadrii? Tror næppe vi er med i kapløbet
                Pål "One Season wonder" .Hobro er ikke meget værd uden ham.

                Comment


                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...-vaelger-selv/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Aab skulle ligge i forhandlinger om Pål K siger jungletrommerne. Gad vide om det betyder at AGF snupper Kadrii? Tror næppe vi er med i kapløbet
                    Er det noget du hører fra egne kilder fordi jeg kan da se at AaB er ude efter en hollænder i Gronningen :-)

                    Comment


                      Alligevel imponerende at Gaarde kan bedrive hvad han gør nogle gange. Havde det været 2 danske spillere der havde leveret ligeså ringe/skuffende/ordinært som Bassogog og Flores så var aldrig blevet solgt for mere end 5 mil sammenlagt, men Gaarde har alligevel været heldig og scoret en gevinst i underkanten af 60 mil.

                      Jannik Pohl kan blive solgt på potentialet men målt på alle et angriber-parameter har han virkelig ikke leveret - jovist han kan løbe i det uendelige.

                      Det er reelt det jeg savner fra JH at han tager chancen og henter en reel lotto kupon som Bassogog eller Bundu i AGF, som jeg godt kunne se blive solgt for et pænt beløb. Vi har pt. Yao, men han er blevet omskolet så det er svært at sige hvor han står.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                        Er det noget du hører fra egne kilder fordi jeg kan da se at AaB er ude efter en hollænder i Gronningen :-)
                        Men de har også sagt, at de muligvis henter 2 ved et salg af Pohl, så det kan jo være...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Men de har også sagt, at de muligvis henter 2 ved et salg af Pohl, så det kan jo være...
                          Hvilket giver fin mening, Marco Ramkilde er skadet og Wessam Abou Ali er for uerfaren til at spille solo-angriber.

                          Marco Ramkilde bør man overveje, kæmpe talent med udløb til juni 2019

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                            Er det noget du hører fra egne kilder fordi jeg kan da se at AaB er ude efter en hollænder i Gronningen :-)
                            Nej jeg ved ikke en høstblomst om det her. Var bare forbi deres debat forum i går aftes

                            Comment


                              Sindssygt at der stadig ikke er nogen rygter om Grytebust

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Sindssygt at der stadig ikke er nogen rygter om Grytebust
                                Ja, det er lidt spøjst. Det kan ikke passe, at der ikke har været nogen bud på ham. Jeg tænkte endda, at nu stiger prisen lige med en million eller to, da han laver den pragtredning mod FCK, og så har der bare været stille siden.

                                Comment

                                Working...
                                X