Side 3 af 362 FørsteFørste 123451353103 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 3618
    Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Mange af de mål AK har scoret har Festersen været ophavsmand for.
    I denne sæson? Det er lidt af en tilsnigelse, for ikke at sige faktuelt forkert. Fester har lagt op til ét af AK's 11 mål, og faktisk var han ikke engang på banen, mens AK scorede de fleste af sine mål.

Der gik ikke lang tid inden denne tråd blev ødelagt, hvorfor kan man ikke bare nøjes med at holde rygter herinde, i stedet for alt muligt forskellige diskussioner.

Citer Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Der gik ikke lang tid inden denne tråd blev ødelagt, hvorfor kan man ikke bare nøjes med at holde rygter herinde, i stedet for alt muligt forskellige diskussioner.
    Der er ikke postet ét eneste rygte i tråden endnu, så det er begrænset, hvad der er at ødelægge 😊 Ønskedelen vil nødvendigvis afføde diverse diskussioner; hvad relevans skulle folks tilfældige ønsker have, hvis ikke andre måtte forholde sig til dem?

Citer Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
    I denne sæson? Det er lidt af en tilsnigelse, for ikke at sige faktuelt forkert. Fester har lagt op til ét af AK's 11 mål, og faktisk var han ikke engang på banen, mens AK scorede de fleste af sine mål.
    Jeg har ikke snakket om han har lavet assist på de fleste mål. Man kan også skabe plads ved at løbe rigtig, og binde modstanderens forsvarer. Man kan ikke læse alt af en statistik.

Jeg har ikke snakket om han har lavet assist på de fleste mål. Man kan også skabe plads ved at løbe rigtig, og binde modstanderens forsvarer. Man kan ikke læse alt af en statistik.
    Det synes jeg stadig er en meget søgt pointe, især i betragtning af at Fester slet ikke var på banen, da AK scorede sine syv første sæsonmål.

Jeg kan godt lide Fester og ser ham gerne blive, men at han gør AK nævneværdigt farligere ser jeg intet belæg for.

Det er jo absurd, så er Gyte også en del af alle mål.

Citer Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Sådan er de fleste tråde herinde :p der bliver samtalerne altid drejet væk fra det oprindelige tråd emne

Så kan vi godt afskrive Diarra https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ohamed-diarra/ man ved jo aldrig hvad JH kan finde på.

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...llionunderskud

misset oprykning her må betyde brandudsalg på vestkysten .. er der noget brugbart. Dreyer kan sagtens bruges, men han er nok "out of range"
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Citer Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...llionunderskud

misset oprykning her må betyde brandudsalg på vestkysten .. er der noget brugbart. Dreyer kan sagtens bruges, men han er nok "out of range"
    Hilsen da op et underskud. Der går vist ikke længe før de går konkurs. Det får jo OB til at virke som en sund forretning. Nej der er bestemt ikke noget vi kan bruge fra Esbjerg. Fra næste transfer vindue skal der andre boller på suppen. Der bliver nok råd til forstærkninger når nogle af de dyre kontrakter udløber.

Regler for indlæg