Side 2 af 362 FørsteFørste 12341252102 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 3618
    Ser du Fester som starter i en klub i top 6? Der har han aldrig været. Men du har ret i, at han er god for truppen, men selv om han er Danmarks mest sympatiske spiller, så er han ikke god nok. I den nuværende trup ville jeg også starte med ham pga god fight og løbearbejde.

Fester skal blive resten af sin karriere.

Lindegaard, Jens Jonson og Martin Vingaard har kontrakt udløb til vinter. Derudover kunne jeg godt tænke mig Thelander og Brock Madsen på leje.

Og ja. Jeg ved godt det nok er urealistisk.

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Ville heller ikke blive ked af det hvis Helenius og Rømer smutter. De er begge udemærket reserver, men er de motiveret ved den tjans?
    Fester er lidt det samme, god reserve og flink fyr, så god at beholde hvis han kan leve med at være substitut.
    Der bliver du vel skuffet. Rømer kom ja helt ny til OB (og det er lidt tidligt for mig at bedømme ham) og Helenius er også stadig i sit første år i OB. Det største håb er vel at en anden spillestil/træner kan hente mere ud af begge end vi se aktuelt.

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Utroligt man sætter spørgsmålstegn ved Fester i truppen. Han er om nogen gået hen og blevet en klubmand og kultur bærer. Han har haft et godt forår inden skaden og har måske været vores bedste angriber.
    Hvis Fester kan holde sig fit gætter jeg på at han forlænger med 2 år snart og det ville ikke undre mig hvis han slutter karrieren i OB
    Helt enig.

Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Der bliver du vel skuffet. Rømer kom ja helt ny til OB (og det er lidt tidligt for mig at bedømme ham) og Helenius er også stadig i sit første år i OB. Det største håb er vel at en anden spillestil/træner kan hente mere ud af begge end vi se aktuelt.
    Rømer har været sløj- meget skuffende at han ikke viser at reserve tjansen hos FCM kunne skiftet til profil rolle, eller minimum en forstærkning på et niveau under FCM. Helenius kan godt blomstre op, men det tror jeg lige som du vil kræve en ny spillestil.

Ser du Fester som starter i en klub i top 6? Der har han aldrig været. Men du har ret i, at han er god for truppen, men selv om han er Danmarks mest sympatiske spiller, så er han ikke god nok. I den nuværende trup ville jeg også starte med ham pga god fight og løbearbejde.
    Som 1 ud af 4 angribere ja. 100%.
    Så må de kæmpe om pladserne. Men syntes altså ikke at det er angrebet der er vores store problem.
    Det er de 4-5 spillere bag ved dem samt spillestilen

Som 1 ud af 4 angribere ja. 100%.
    Så må de kæmpe om pladserne. Men syntes altså ikke at det er angrebet der er vores store problem.
    Det er de 4-5 spillere bag ved dem samt spillestilen
    Syntes, at både AK og Helenius gemmer sig, eller for ofte ikke er at finde i boksen.

Ville heller ikke blive ked af det hvis Helenius og Rømer smutter. De er begge udemærket reserver, men er de motiveret ved den tjans?
    Fester er lidt det samme, god reserve og flink fyr, så god at beholde hvis han kan leve med at være substitut.
    Sjovt så forskelligt man ser på tingene. Jeg synes Festersen er vores bedste angriber. Han har bare været uheldig med skader sidste år. Han giver en helt andet bevægelighed i vores angrebsspil end AK, og de andre vi har i front. Mange af de mål AK har scoret har Festersen været ophavsmand for.

Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Sjovt så forskelligt man ser på tingene. Jeg synes Festersen er vores bedste angriber. Han har bare været uheldig med skader sidste år. Han giver en helt andet bevægelighed i vores angrebsspil end AK, og de andre vi har i front. Mange af de mål AK har scoret har Festersen været ophavsmand for.
    Sådan ser jeg også på det

Sådan ser jeg også på det
    Uden Falk, eller lignende kommer han aldrig til at score 10+ mål. Men hans indsats kan man ikke underkende. Også derfor jeg skriver, at han er en OK reserve, men skal vi op i ligaen, så er der ikke plads i start 11.

Regler for indlæg