Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad gik galt ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Peter var alligevel John Utakas lillebror. Du synes ikke, at det var vildt, at vi hentede 2xDjemba, tidligere Man Utd., Mendy fra PSG og Hull samt en irsk landsholdsmålmand ligeledes fra Manchester United?

    Fall hentede vi også hjem for 10 millioner, og Demba Nyren havde også været et ret stort hit i Esbjerg.

    Men hvis ikke du synes, at Djemba, Mendy, Carroll, Fall osv. var vilde signings, så må det godt nok være ekstra-ekstra trist for dig, når vi i dag køber Kryger, Rømer og Thrane.
    Demba Nyren er et af vores dyreste køb nogensinde. I omegnen af 8 millioner plus David Nielsen, sådan som jeg husker det.
    "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
    RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Peter var alligevel John Utakas lillebror. Du synes ikke, at det var vildt, at vi hentede 2xDjemba, tidligere Man Utd., Mendy fra PSG og Hull samt en irsk landsholdsmålmand ligeledes fra Manchester United?

      Fall hentede vi også hjem for 10 millioner, og Demba Nyren havde også været et ret stort hit i Esbjerg.

      Men hvis ikke du synes, at Djemba, Mendy, Carroll, Fall osv. var vilde signings, så må det godt nok være ekstra-ekstra trist for dig, når vi i dag køber Kryger, Rømer og Thrane.
      jo de var da vilde navne og dygtige spillere men det lød som om vi havde været ude og give 20 mio stk fordi vi havde spillet cl ....

      det er det sq også."...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        TC var i mine øjne en dygtig adm. dir. for OS&E og i KB tiden tror jeg ikke han havde meget med OB at gøre. Han arvede OB efter NT havde fyret trioen og fik beskeden at der skulle andre boller på suppen. Vil mene at det er ham der stod bag strategien som nok tog lidt lang tid at udarbejde men selvom bestyrelsen godkendte den syntes jeg ikke at det har fået opbakning.

        Efter KBs fyring dannede man sportsudvalget og fejlene på det sportslige område startede med fastholdelse af HC som cheftræner og ejlansættelsen af PH og derefter er det jo vare gået nedadbakke men han gik jo også ned med stress så det har givetvis været for meget at dobbeltjobbe både i OS&E samt OB da begge er fuldtidsstillinger ...
        Well mener nu der er kæmpeforskel eftersom :1.OS&E ikke findes da han bliver ansat, og 2. Han kommer med en fodboldmæssig profil fra boldklubben Skjold.....og bijobber jo også som en sådanne i OB i en periode indtil han efter ihærdig søgen ansætter PH....
        Jeg ved ikke om du ved noget jeg ikke ved! Men den oficelle forklaring hed hjerteproblemer da han stoppede.

        .....men lad os bare være enige om at være uenige lige på det punkt....
        Last edited by Bossy; 21-03-2018, 06:26.
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          Well mener nu der er kæmpeforskel eftersom :1.OS&E ikke findes da han bliver ansat, og 2. Han kommer med en fodboldmæssig profil fra boldklubben Skjold.....og bijobber jo også som en sådanne i OB i en periode indtil han efter ihærdig søgen ansætter PH....
          Jeg ved ikke om du ved noget jeg ikke ved! Men den oficelle forklaring hed hjerteproblemer da han stoppede.

          .....men lad os bare være enige om at være uenige lige på det punkt....
          Det er korrekt at OS&E ikke var stiftet da TC tiltrådte men fusionen først blev officiel 9 mdr. senere men mon ikke han blev ansat med henblikpå at være adm dir for koncernen og arbejdede for dette i de 9 mdr op til? Sådan en fusion falder jo ikke på plads på kort tid... og der må man trods alt rose NTfor at finde en profil med forståelse for fodboldbranchen i stedet for en direktør fra detailbranchen f.eks.

          Du har ret, det var hjerteflimmer ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment

          Working...
          X