Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedrykningsspil - Pulje 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Kampprogrammet er klar:

    Runde 27: Mandag 2. april 14:00 OB - SønderjyskE
    Runde 28: Lørdag 7. april 16:00 Lyngby - OB
    Runde 29: Søndag 15. april 12:00 OB - Randers FC
    Runde 30: Onsdag 18. april 18:00 Randers FC - OB
    Runde 31: Søndag 22. april 14:00 OB - Lyngby
    Runde 32: Søndag 29. april 14:00 SønderjyskE - OB
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Kampprogrammet er klar:

      Runde 27: Mandag 2. april 14:00 OB - SønderjyskE
      Runde 28: Lørdag 7. april 16:00 Lyngby - OB
      Runde 29: Søndag 15. april 12:00 OB - Randers FC
      Runde 30: Onsdag 18. april 18:00 Randers FC - OB
      Runde 31: Søndag 22. april 14:00 OB - Lyngby
      Runde 32: Søndag 29. april 14:00 SønderjyskE - OB
      mon ikke der ligger 6p og venter. Burde være nok

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        mon ikke der ligger 6p og venter. Burde være nok
        jo - lad os bare håbe de kommer på bogen hurtigst muligt.....kampe der SKAL vindes syntes jeg desværre vi har ret svært ved....så vil nødig ud i en situation hvor de sidste par kampe bare skal udløse point.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          jo - lad os bare håbe de kommer på bogen hurtigst muligt.....kampe der SKAL vindes syntes jeg desværre vi har ret svært ved....så vil nødig ud i en situation hvor de sidste par kampe bare skal udløse point.
          Det er jo desværre alle kampe vi sagtens kan tabe, men det er nok ikke sandsynligt at vi taber dem alle

          Comment


            #35
            Lidt vildt at tænke på, at det er nr. 3, 6 og 7 fra sidste sæson, som vi nu er i pulje med. Det kan hurtigt gå sydpå i fodbold, i hvert fald for de to af dem.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              jo - lad os bare håbe de kommer på bogen hurtigst muligt.....kampe der SKAL vindes syntes jeg desværre vi har ret svært ved....så vil nødig ud i en situation hvor de sidste par kampe bare skal udløse point.
              Ja det må gerne ske hurtigt.. Men jeg tvivler seriøst på mere end 1p i gennemsnit per kamp..
              mindre kan nok også gøre det. Jeg tvivler på at Lyngby tager 17p eller Randers 18p. Så 3-4 point kan også være nok hvis vi bare tager dem mod bundholdene og der bliver delt lidt på kryds og tværs..
              Så det er jeg helt afklaret med at vi klarer. Nu skal vi heller ikke gøre os dårligere end vi er.

              Hvad jeg ikke er afklaret med er at vi nok stadig giver masser af spilletid til Jønne,Thrane og Joan istedet for Jørgensen,Frøkjær og Eskesen..
              Og skal høre på hvor tæt vi var på at vinde og hvor ærgelige vi er over at der lige mangler et gram her og der.. Det magter jeg simpelthen ikke mere af..

              Ærlighed og flere minutter til de unge tak

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Lidt vildt at tænke på, at det er nr. 3, 6 og 7 fra sidste sæson, som vi nu er i pulje med. Det kan hurtigt gå sydpå i fodbold, i hvert fald for de to af dem.
                Ja det er tankevækkende. Og vel ikke fedt at tænke på, når der næste år nok er 3 hold der rykker ud.
                Når du selv står stille er faren at andre overhaler dig. Man kan ikke forvente det samme næste år

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ja det er tankevækkende. Og vel ikke fedt at tænke på, når der næste år nok er 3 hold der rykker ud.
                  Når du selv står stille er faren at andre overhaler dig. Man kan ikke forvente det samme næste år
                  Min frygt er lidt, at man ender med bare at køre nogenlunde status quo det næste års tid fordi, at man ikke tør rokke båden og satse, og i stedet vælger at gå med den sikre under middel præstation i næste sæson, som vi næppe kommer til at rykke ud på.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ja det må gerne ske hurtigt.. Men jeg tvivler seriøst på mere end 1p i gennemsnit per kamp..
                    mindre kan nok også gøre det. Jeg tvivler på at Lyngby tager 17p eller Randers 18p. Så 3-4 point kan også være nok hvis vi bare tager dem mod bundholdene og der bliver delt lidt på kryds og tværs..
                    Så det er jeg helt afklaret med at vi klarer. Nu skal vi heller ikke gøre os dårligere end vi er.

                    Hvad jeg ikke er afklaret med er at vi nok stadig giver masser af spilletid til Jønne,Thrane og Joan istedet for Jørgensen,Frøkjær og Eskesen..
                    Og skal høre på hvor tæt vi var på at vinde og hvor ærgelige vi er over at der lige mangler et gram her og der.. Det magter jeg simpelthen ikke mere af..

                    Ærlighed og flere minutter til de unge tak
                    helt enig - kan heller ikke forestille mig vi for alvor skulle komme i problemer.....men de sidste mange år skræmmer.

                    Og når vi har sikret os matematisk så håber jeg da i den grad ikke der bliver brugt mere krudt på spillere man ved er fortid lige om lidt. Så SKAL de unge ind og have noget spilletid.

                    Comment


                      #40
                      Tror 2. runde mod Randers bliver meget afgørende. Vinder vi over SDR, ja så kan vi allerede lukke den ned ved at vinde i Randers. Taber vi mod SDR, så kan kampen mod Randers omvendt blive vigtig for at gruppen ikke skal åbne sig lidt igen.

                      Det værste scenarie må være at vi taber første runde mens Randers vinder. Så bliver runde 2. pludselig et spørgsmål om Randers kan komme kun 4 point efter ved at vinde over os.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #41
                        Jeg tror gruppen bliver omtrent lige så spændende som det vil være hvis DR sender Jul i Gammelby igen .

                        når vi så har vundet 2-3 af de intetsigende kampe så vil det bliver fremhævet som fremgang og brugt i salgstalerne fremover
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Jeg tror gruppen bliver omtrent lige så spændende som det vil være hvis DR sender Jul i Gammelby igen .

                          når vi så har vundet 2-3 af de intetsigende kampe så vil det bliver fremhævet som fremgang og brugt i salgstalerne fremover
                          Rasmus Jönsson får nok en lille opblomstring ligesom sidst vi var i nedrykningsspil og Jesper Hansen forlænger med ham da han vil være en vigtig spiller for os når vi skal jagte top 6 igen næste år .
                          Nej spøg til side. Jeg håber Eskesen og nogle af vores andre talenter får en masse spilletid. Det er faktisk det eneste lille lyspunkt jeg kan finde, hvis det altså bliver tilfældet.

                          Comment


                            #43
                            Jeg håber efterhånden på vi taber samtlige kampe og får en tur i 1. division.
                            Jeg er alvorligt bange for, at det er det eneste som kan få vores ledelse til at gøre op med sig selv, hvad man rent faktisk vil med klubben.
                            Sad but true

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                              Jeg håber efterhånden på vi taber samtlige kampe og får en tur i 1. division.
                              Jeg er alvorligt bange for, at det er det eneste som kan få vores ledelse til at gøre op med sig selv, hvad man rent faktisk vil med klubben.
                              Sad but true
                              Det håber jeg så ikke på.

                              Men det er klart at det er noget lign scenarie vi skal have for at der skulle ske fyringer og omstruktureringer.
                              Ellers bliver det bare buisness as usual

                              Comment


                                #45
                                Tja, det kunne da være dejligt med en nedrykning, for at få renset ud i klubben. Men spørgsmålet er om vi overhovedet kommer op igen?

                                Comment

                                Working...
                                X