Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedrykningsspil - Pulje 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Det ene elendige hold skal jo bare vinde to gange over det andet elendige hold, mens SDR så skal vinde to gange over det tredje elendige hold(OB), og så er det sgu ret åben...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Rolig nu.. Vi kommer ikke i problemer i denne pulje. Lyngby får ikke 11p på 6 kampe og Randers får ikke 12p..
      Intet overrasker mig længere med vores nuværende hold og træner. Jeg udelukker absolut intet.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Rolig nu.. Vi kommer ikke i problemer i denne pulje. Lyngby får ikke 11p på 6 kampe og Randers får ikke 12p..
        Nej 2 sejre kan være nok. Vi skal have alle klar og friske til EL play off. Jeg tror vi kommer til at skulle møde FCN hvis vi skulle komme i finalen. Kampen idag er dybt dybt pinlig, selvom jeg er ret sikker på at vi gjorde lidt som SE.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Vi kommer med sikkerhed i top6 i den pulje!
          Hahaha, de kan sgu ikke slå os på galgenhumor :-)

          Comment


            #20
            Vi skal også bare være rigtigt glade for, at de geniale hollændere ikke har indrettet nedrykningsspillet på samme måde som slutspillene i 2. division, hvor det kun er pointene fra holdenes indbyrdes kampe der gælder.

            Så havde vores pulje set sådan her ud:

            SønderjyskE - 12 point
            OB - 8 point
            Randers - 8 point
            Lyngby - 3 point

            Comment


              #21
              Vi kommer ikke i nedrykningsproblemer, det er de to bundhold slet ikke gode nok til. Det skal gå voldsomt galt, og det gør det ikke.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Vi kommer ikke i nedrykningsproblemer, det er de to bundhold slet ikke gode nok til. Det skal gå voldsomt galt, og det gør det ikke.
                Nej vi røg i den mindst attraktive pulje total blottet for spænding ..

                Men det positive er at OB ikke behøver at have kampen med kommunen for at få lavet bølgebrydere foran indgangene til stadion , for der bliver nok ikke det store pres på .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Nej vi røg i den mindst attraktive pulje total blottet for spænding ..

                  Men det positive er at OB ikke behøver at have kampen med kommunen for at få lavet bølgebrydere foran indgangene til stadion , for der bliver nok ikke det store pres på .
                  Jeg er totalt ligeglad med spænding. Det jeg dog gerne vil se er udvikling, det er OB så også blottet for...

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Jeg er totalt ligeglad med spænding. Det jeg dog gerne vil se er udvikling, det er OB så også blottet for...
                    Vi er enige , nu er der hverken det ene eller det andet
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Der kommer ikke et bedre tidspunkt at skifte JH og KN ud på. Tvivler på, at det sker, men en ny direktør, og ny træner har god tid, til at få formet et nyt hold, og bygge det op med fokus på vores egne, samt tilføjet spillere som dør med støvlerne på (her tænker jeg ikke Thrane, som også dør med støvlerne på, men spiller af kvalitet som også vil vinde).

                      Comment


                        #26
                        Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at vi kommer i problemer i denne pulje. 11 og 12p er mange at hente på så få antal kampe, og selvom vi har været meget ringe på det seneste, er vi ikke så dårlige, at vi som minimum ikke kan få 1-3 point i alle hjemmekampene. Lad os heller ikke gøre Lyngby og Randers, eller SønderjyskE for den sags skyld, bedre end de er.

                        Med lidt held og lidt skarphed (I know, det har ikke lige frem været kendetegnene for os), så kommer vi i EL-playoffen mod FCN i Farum, og der kan alt ske!

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Vi er enige , nu er der hverken det ene eller det andet
                          Ja, det bliver svært at få ret mange ud til Bolbro med de kampe - og det OB-spil.
                          Jeg har sådan en mærkelig følelse af, at vi blev nr 9, og det var så det. Håber på et nyt Nyt OB så der er udvikling og helt andre boller på (i) suppen fra sommer. Med mindre miraklet sker: fyringer allerede nu.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Ja, det bliver svært at få ret mange ud til Bolbro med de kampe - og det OB-spil.
                            Jeg har sådan en mærkelig følelse af, at vi blev nr 9, og det var så det. Håber på et nyt Nyt OB så der er udvikling og helt andre boller på (i) suppen fra sommer. Med mindre miraklet sker: fyringer allerede nu.
                            Eneste rigtige vil være at sende JH ud med en opsigelse til KN hvorefter han selv skal kaldes ind til en opsigelse .

                            Men nu skal vi jo huske at Jack Jørgensen har meldt ud at der kommer til at ske en masse omkring kampene , så mon ikke OB forventer tilskuerfremgang
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Eneste rigtige vil være at sende JH ud med en opsigelse til KN hvorefter han selv skal kaldes ind til en opsigelse .

                              Men nu skal vi jo huske at Jack Jørgensen har meldt ud at der kommer til at ske en masse omkring kampene , så mon ikke OB forventer tilskuerfremgang
                              Hvis Jack kan skabe tilskuerfremgang i vores 'dødens pulje', så fortjener han at blive båret i kongestol gennem byen. Sidste sæson syntes jeg det var spændende nok at se vores kampe, for den gang havde vi kniven for struben og spillede mystisk nok glimrende og medrivende til tider. Men nu hvor det ser ud som om, OB kun kan byde på dårligt spil og 0 spænding, er det nærmest kun vores unge folk, der vil kunne begejstre. Håber Kent eller hans afløser vil bruge dem oftere.
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                                Hvis Jack kan skabe tilskuerfremgang i vores 'dødens pulje', så fortjener han at blive båret i kongestol gennem byen. Sidste sæson syntes jeg det var spændende nok at se vores kampe, for den gang havde vi kniven for struben og spillede mystisk nok glimrende og medrivende til tider. Men nu hvor det ser ud som om, OB kun kan byde på dårligt spil og 0 spænding, er det nærmest kun vores unge folk, der vil kunne begejstre. Håber Kent eller hans afløser vil bruge dem oftere.
                                Syntes jeg så et sted at der var en udtalelse som lød i retning af at man først vil sikre sig før man gav andre spillere chancen .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X