Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    ser dog ud til at der scores flere mål når kampene spilles forskudt..

    Comment


      #92
      11' LBK-ACH: Horsens lige ved at overrumple Oscar Snorre i målet. Forsøger sig næsten fra midten, men afslutningen går en lille halv meter over mål.
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #93
        5' LBK-ACH: Lyngby er tæt på igen. Thomas Sørensen kommer højest på et hjørnespark, men bolden sniger sig forbi stolpen.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #94
          Jønsson må være den spiller i historien der har fået længst snor i OB. Jeg fatter ikke hvorfor han får genvalg gang på gang. Han er jo helt væk fra vinduet....

          Comment


            #95
            2' LBK-ACH: Hjemmeholdet med kampens første chance. Marcussen spilles fri i feltet, men sparker bolden i sidenettet.


            C/p fra eb.dk



            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #96
              Frederik Tingager‏ @Ftingager 1 min.1 minut siden

              Kom nu Lyngby!?!?!
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #97
                Jeg tror faktisk på vi ender i top 6
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Jønsson må være den spiller i historien der har fået længst snor i OB. Jeg fatter ikke hvorfor han får genvalg gang på gang. Han er jo helt væk fra vinduet....
                  Måske Kent har ingen tændbørste så ham må bruge tændstikken hver uge. ;-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    vinder Lyngby kan OB nå top6 hvilket alle spillerne jo håber på ... måske der også er en bonus for at nå top6 som han får noget ud af:-D
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Jønsson må være den spiller i historien der har fået længst snor i OB. Jeg fatter ikke hvorfor han får genvalg gang på gang. Han er jo helt væk fra vinduet....
                      Vil nu forsvare ham ved det farlige forsøg. Han tog et godt løb men opspringet fra bolden var jo direkte modsat af hvor han stod. Han kunne godt have scoret...

                      Men vi bliver 7`er uden tvivl. Vi må bare håbe at Aab og FCK hjælper os så vi har 6p plus målscorer i forspring og det ikke bliver 1-2p istedet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Jeg tror faktisk på vi ender i top 6
                        Keep dreaming

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Keep dreaming
                          Det kræver kun én scoring fra Lyngby. Mærkeligere ting er før sket. Jeg krydser i hvert fald fingre :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                            Det kræver kun én scoring fra Lyngby. Mærkeligere ting er før sket. Jeg krydser i hvert fald fingre :)
                            DET gør jeg også - en sejr over randers giver kun mening hvis man samtidig håber på lyngby....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              vinder Lyngby kan OB nå top6 hvilket alle spillerne jo håber på ... måske der også er en bonus for at nå top6 som han får noget ud af:-D
                              Tingager følger vores kampe hele tid siden ham er i Tyskland. Glæder mig at det løber så god for ham her. Scoret første gang for Braunschweig i dag, er fast mand og får meget ros af deres fans. Men er stadig med og kigger hvad sker der om OB. 👍👍👍
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Lyngby kampen er bare via opdateringer på Twitter...
                                Hvis man har Viaplay kan kampen ses der. Jeg har desværre ikke.

                                Comment

                                Working...
                                X