Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3235500
    JJT og Desler ude, KEP vel også og Lund tvivlsom for kampen. 
    Mon ikke Ryan kan nå at blive skadet også .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3235500
      JJT og Desler ude, KEP vel også og Lund tvivlsom for kampen. ��
      Jeg krydser virkelig fingre for at både KEP og Ryan er klar til den kamp så vi kan starte med den opstilling jeg har foreslået nedenfor. Så ser vores forsvar jo faktisk ret godt ud i mine øjne.
      Mht. midtbanen så vil JJT naturligvis blive voldsomt savnet, men på den positive side så kan jeg sgu godt se nogle ret fede perspektiver med de folk vi så har med. Alle fire repræsenterer i mine øjne nogle klassiske OB dyder med hård fight begge veje og all ret gode på bolden og med fart i fødderne. Både Greve og især Kløve kan sagtens trække ind centralt og fylde noget både offensivet og defensivt. Rømer og CN skal naturligvis “slibes til” taktisk men der bliver altså arbejdet virkelig hårdt fra alle mand på den 4 mandsmidtbane som dermed skulle give backerne Ryan og Barret gode muligheder for offensive løb. Men som sagt Rømer mangler nok lidt for at falde til taktisk og CN har også plads til forbedringer, men jeg kan virkelig godt lide den energi han kommer med.

      Gryte
      Ryan - KEP. - Tverskov. - Barret
      Greve. - Rømer. - CN. - Kløve
      AK. - Fester
      Last edited by OleKBH; 03-03-2018, 09:41.

      Comment


        #18
        Jeg kan også godt lide CN når vi ikke har bolden. Når CN har bolden føler jeg dog vi spiller 10 mod 12.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
          Jeg kan også godt lide CN når vi ikke har bolden. Når CN har bolden føler jeg dog vi spiller 10 mod 12.
          Kan godt se hvad du mener, men synes faktisk han får taget nogle gode løb (hovedsageligt uden bold) og jo også derfor man tit ser hans overraskende dårlige skudteknik. Uden at have statistik på det synes jeg også lidt han får et par frispark imod sig. Men han skal ikke fordele spillet. Synes så også heldigvis at Kløve og Greve går godt ind over midten og modtager bolden og får spillet vendt.

          Comment


            #20
            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...uo-i-broendby/

            Truppen er klar

            Comment


              #21
              KEP skal en tur med til tatovøren hvis vi vinder imorgen

              https://mobile.twitter.com/madsemil_...17000310018048

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                KEP skal en tur med til tatovøren hvis vi vinder imorgen

                https://mobile.twitter.com/madsemil_...17000310018048
                Haha håber satme vi vinder. Bare for at se om ham gutten holder hvad han lover

                Comment


                  #23
                  Så er det i dag, vi finder ud af, hvor mange fejl Casper Nielsen "tør" lave imod Brøndby...

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Så er det i dag, vi finder ud af, hvor mange fejl Casper Nielsen "tør" lave imod Brøndby...

                    MvH ChrisOB
                    Jeg gætter på 12 fejl, og så indser at han måske lige skal holde lidt igen.

                    Comment


                      #25
                      Det bliver spændende at se hvor vi står, her efter 2,5 år med Kent Nielsen. Nu bliver vi for alvor testet med deres høje presspil. Min Kent lurer på en ny genial taktik, som de ikke lige har trænet på.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Det bliver spændende at se hvor vi står, her efter 2,5 år med Kent Nielsen. Nu bliver vi for alvor testet med deres høje presspil. Min Kent lurer på en ny genial taktik, som de ikke lige har trænet på.
                        Vi kommer nok til at spille med Jønne, som libero, og Thrane, og Helenius som inderwinger.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Det bliver spændende at se hvor vi står, her efter 2,5 år med Kent Nielsen. Nu bliver vi for alvor testet med deres høje presspil. Min Kent lurer på en ny genial taktik, som de ikke lige har trænet på.
                          Keine hexerei, vi skal bare vove at lave fejl! Om og om og om igen - og så kan vi bagefter rose dem for det! Vi taber; men i det mindste har vi modet til at tabe!

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #28
                            Men helst ikke så stort at vi Taber den gode målforskel. Så Taber vi 4 point.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #29
                              Jønne med istedet for Greve

                              Comment


                                #30
                                Enten vinder vi 2-1... eller så taber vi 4-1.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X