Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt BIF-OB

    Der er jo ikke så langt tid igen ... skal vi stille med stærkeste start11 og gå efter point eller spare nogle spiller til kampen mod AGF?

    Kan ikke se os komme med meget fra Brøndby ... men lad os da parkere bussen og få 0-0 :-)
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Stærkeste start11! All in!
    Den næste kamp er altid den vigtigste. 😀
    Vi var tæt på point i Farum og defensiv stabil mod FCK. Så er det nu tid at hente noget på udebane. Hvorfor skulle det ikke lykkes?
    Eneste jeg ville skåne er Ryan med alle sine muskulære overlastningsproblemer i fortiden. Ham havde nu allerede 2 kampe i fire dage og der skulle vi ikke overdrive. Håber Desler bliver klar igen til søndag.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Jeg håber vi kan snuppe et heldigt point derover. Vi kan jo håbe på en masse skader og røde kort i aftenens kamp mellem dem og FCM. :-D

      Det er sjældent i nyere tid, at vi har det overdrevet svært mod Brøndby. Faktisk synes jeg som regel vi spiller lige op med dem, og vi har da ofte også fået point i kampene mod dem.. Ude som hjemme.

      Gryte
      Desler - KEP - Tverskov - JBL
      Greve - JJT - Rømer - Kløve
      AK - Fester

      Jeg tror Ryan får sig en pause. 3 kampe på lidt over en uge, det holder han ikke til, tror jeg.

      Rømer gjorde det fint mod Lyngby, og jeg tror vi får langt mere behov for hans kompetencer end Caspers. Er JJT stadigvæk skadet, så siger det sig selv.

      Comment


        #4
        Stærkeste opstilling. Måske passe på Ryan. Jeg er forsigtig optimist mht den kamp. Deres opgør i aften fylder utroligt meget for dem, så måske er de ikke 100% fokuseret på søndag. Håber vi kan få noget med hjem.

        Comment


          #5
          Jeg er alvorlig nervøs for denne kamp og forventer absolut intet andet end solidt nederlag. Bif's overfaldsfodbold + et stadion i ryggen er jeg bange for vi ikke kan stå imod.

          Håber på samme opstilling, dog forhåbentlig med kep for Joao og Rømer for CN. Synes Rømer havde en fin kamp mod Lyngby og vil gerne se mere til ham

          Comment


            #6
            Efter at have set os i Parken, er det svært at se os få point(s), men håbet lever jo altid. Vi spiller en virkelig svær gang angrebsfodbold. De to første mål imod Lyngby er vel 'rigtige' Kent-mål: bolden bliver spillet stort set ind over stregen. Det er flot, når det lykkes, men hamrende svært. Imod BIF bør vi jo have muligheder, hvis vi kan spille os ud af første-presset; men slaget står imellem: A) at vi spiller os ud af pres + tager løb + lykkes med udnytte overtag til at få god position + rent faktisk tager en afslutning, og B) Vi mister bolden på egen halvdel, og de løber ned og afslutter. I det slag er Brøndby-spillernes opgave B bare utroligt meget nemmere end vores A.

            Drømmer om at vi finder Fester med en lang stikning, at AK tager røven på alle og hamrer den ind fra kanten af feltet, eller at de ligefrem kunne være os, der scorer på en omstilling. Vi burde jo få omstillingsmuligheder - jeg håber kontra-kniven bliver slebet og spillerne får et italiensk kursus i brutal kynisme.

            Comment


              #7
              Hvis vi prøver at spille den ud fra forsvaret hver gang får vi røvfuld søndag. Det pres BIF kommer med spiller vi os ikke ud af..
              Har meget svært ved at se hvordan vi får point mod sådan et tempofyldt hold

              Comment


                #8
                Kunne man ikke prøve en 4-4-1-1 på søndag med Fester på toppen? Eller 4-5-1

                Sten Grytebust
                Ryan KEP Tver JBL
                Joan Rømer Kløve
                Greve Casper
                Fester

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Efter at have set os i Parken, er det svært at se os få point(s), men håbet lever jo altid. Vi spiller en virkelig svær gang angrebsfodbold. De to første mål imod Lyngby er vel 'rigtige' Kent-mål: bolden bliver spillet stort set ind over stregen. Det er flot, når det lykkes, men hamrende svært. Imod BIF bør vi jo have muligheder, hvis vi kan spille os ud af første-presset; men slaget står imellem: A) at vi spiller os ud af pres + tager løb + lykkes med udnytte overtag til at få god position + rent faktisk tager en afslutning, og B) Vi mister bolden på egen halvdel, og de løber ned og afslutter. I det slag er Brøndby-spillernes opgave B bare utroligt meget nemmere end vores A.

                  Drømmer om at vi finder Fester med en lang stikning, at AK tager røven på alle og hamrer den ind fra kanten af feltet, eller at de ligefrem kunne være os, der scorer på en omstilling. Vi burde jo få omstillingsmuligheder - jeg håber kontra-kniven bliver slebet og spillerne får et italiensk kursus i brutal kynisme.
                  Drømme er dejlige men har godt nok svært ved at se os komme fra Vestegnen med point
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    #10
                    Eller også laver vi en 'ægte OB' og driller BIF og taber til GF!

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvis vi prøver at spille den ud fra forsvaret hver gang får vi røvfuld søndag. Det pres BIF kommer med spiller vi os ikke ud af..
                      Har meget svært ved at se hvordan vi får point mod sådan et tempofyldt hold
                      chancen for point ligger i en omstilling i starten af kampen hvor en af de langsommer bif forsvars spiller får rødt.
                      11 mod 10 bliver en lige kamp, ellers taber vi

                      Comment


                        #12
                        https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3235500
                        JJT og Desler ude, KEP vel også og Lund tvivlsom for kampen. 😕
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          chancen for point ligger i en omstilling i starten af kampen hvor en af de langsommer bif forsvars spiller får rødt.
                          11 mod 10 bliver en lige kamp, ellers taber vi
                          Meget enig

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3235500
                            JJT og Desler ude, KEP vel også og Lund tvivlsom for kampen. 
                            Det ligner en kamp uden en eneste reserve til hele forsvaret... :-(
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              Helenius mener godt, vi kan få noget med hjem fra Brøndby.

                              http://obstruktion.dk/helenius-tager-broendby-vinde/

                              Comment

                              Working...
                              X