Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Marco Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Spændende ... Overliggeren bliver sat højt til forårs sæsonen. Det flugter også fint med strategien, om at hente topklubbernes reserver.

    Comment


      #17
      Velkommen til Lund . Bliver spændende at se hvad han kan udvikle sig til .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Jeg håber vi kan lave en Tingager på ham. Og altså gøre ham rigtig god relativt hurtigt
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          Reserve for EFB i 1. division i efteråret, umiddelbart ikke en som spiller sig direkte ind på holdet, men måske en fin spiller til fremtiden.
          Kender ham ikke, men havde alligevel nok forventet noget mere rutineret. Han kan hurtigt få mulighed for at vise sit værd, med KEPs advarselshistorik in mente. En advarsel fra karentæne. At vi måske pønser på at bruge Jao i midterforsvaret, gør mig ikke tryg.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #20
            Jeg er vældig begejstret for vi overhovedet henter noget til positionen. At gøre mig klog på Marco vil jeg ikke, for det er ikke en spiller jeg har bidt specielt meget mærke i. Jeg husker dog at hans navn fra deres tid i superligaen, og alene det at han har gået superligaminutter i hans alder, vidner om der er krummer i ham. At han så samtidig skifter til OB for ikke at være reserve er da et tegn på at han har god tro på sig selv. Han skal nok få sine minutter allerede i foråret, og så må vi se hvad han kan.

            Comment


              #21
              Jeg bryder mig ikke om spillere, der ikke vil sidde på bænken i 1. division.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Jeg bryder mig ikke om spillere, der ikke vil sidde på bænken i 1. division.
                Kan godt lide spillere som har ambitioner om at spille og ikke stiller sig tilpas med at være reserve , så er det bare et spørgsmål om evner .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Jeg bryder mig ikke om spillere, der ikke vil sidde på bænken i 1. division.
                  Kan godt Forstå at han ikke gider bænken. Det er mere bekymrende, at han ikke kan spille sig på holdet i 1.division.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    #24
                    Velkommen til!
                    Er glad at vi hentede en midtforsvarer mere til truppen. Så kan jeg gå lidt mere roligt i forårssæsonen. :-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Jeg bryder mig ikke om spillere, der ikke vil sidde på bænken i 1. division.
                      Ironi, ikke?

                      Comment


                        #26
                        Bum bum... Ja ja...

                        Velkommen til Hr Lund

                        Comment


                          #27
                          Velkommen til. Fint med en backup til de to i midterforsvaret.... Så må vi se hvad talentet rækker til. Vildt eksotisk lyder det jo ikke, men der skal nok komme muligheder for at han kan bevise sig. Håber vi har set rigtigt.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Jeg kan huske ham som en del af et forsvar der ikke var godt sidste år, men husker meget lidt om Lunds specifikke præstationer.
                            Reserve i 1. div, hvis han bliver til noget er det godt set, men det understreger at der ingen penge er i OB`s kasse.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #29
                              Har lige snakket med en kammerat fra Esbjerg som er ked af salget..

                              Knægten har stort potentiale men røg slet og ret af holdet efter flere personlige fejl der kostede en del mål.. Han skulle vidst også have kæftet en del op fordi han ikke spiller så det var for det bedste.. Men skulle helt klart have SL+ potentiale og så det som en god signing for OB på den lange bane

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Har lige snakket med en kammerat fra Esbjerg som er ked af salget..

                                Knægten har stort potentiale men røg slet og ret af holdet efter flere personlige fejl der kostede en del mål.. Han skulle vidst også have kæftet en del op fordi han ikke spiller så det var for det bedste.. Men skulle helt klart have SL+ potentiale og så det som en god signing for OB på den lange bane
                                Masser af personlige fejl og kæfter op når det ikke går hans vej. Lyder som en great attitude at få ind på holdet...

                                Comment

                                Working...
                                X