Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Marco Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Ah, ok. Den info kunne jeg ikke lige finde. Cool nok, det betyder ikke nødvendigvis, at han er tæt på holdet, nej. Men de kunne trods alt lige så godt tage en af deres egne unge italienere med på bænken så. Jeg vælger at tolke det som, at hans udvikling går meget den rigtige retning, og at han får lov at snuse lidt til førsteholdet - måske i håbet om, at han ser idéen i at skifte Odense ud med Sicilien til sommer.
    Cagliari er nu fra Sardinien, men derfor kan han selvfølgeligt godt drømme om et skifte til Sicilien :)

    Jeg tror nu ikke, at det peger i retning af et skifte til det italienske, men lad os nu se. Jeg medtog ham ikke, fordi der var for mange usikkerheder omkring hans situation, og jeg prøvede på ikke at være alt for optimistisk ;)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Ser det nu mere som et udtryk for, at vi ikke selv har en udviklingsspiller, der er klar nok, på den position, end at vi ikke kan lave udviklingsspillere overhovedet. Selvfølgelig er vi ikke en kæmpe talentfabrik (endnu?) FCN-style, men synes da, at vi begynder at se et vist flow nede fra egne rækker. Julius kom op i sommers og viser noget potentiale, Frøkjær kommer til sommer på en forholdsvis lang kontrakt, og vores 3. målmand (som er spændende imo) Oliver C er der også. Buus og JJT, Greve og Desler er selvfølgelig af lidt ældre dato nu i den henseende, men er trods alt også egenudviklede. Nu har Buus (desværre) ikke spillet den store rolle og er nok væk snart, så hvis man trækker ham ud, så er det 6 mand i truppen til sommer, som er kommet op i perioden sommer 2014-sommer 2018. Det er vel okay. Så deler ikke helt din bekymring, selvom jeg selvfølgelig stadig håber, at det bliver bedre.
      JJT, Greve og Desler har jo på ingen måde løftet os. Det er jævne superligaspillere, som ja er anstændige men det er jo ikke folk med potentiale til at bære et top 3 hold.
      Frøkjær nævner du som egen avl.... tja tjo næææ han tog på efterskole i Oure efter at være blevet droppet af hvidovres talenthold. Og der var heller ikke interesse fra andre i området, KB, BIF, FCN... Det betyder ikke at han ikke kan få superliga kampe, eller måske endda mere. Men det er altså ikke et hylde 1 talent. Vores faciliteter, og akademi er simpelthen for ringe her også. For faktum er at såvel som på førsteholdet, så investere vi alt for lidt, samlignet med vores konkurrenter.

      Vi kom dog fra et absolut nulpunkt historisk set, så med lidt knofedt, og lidt større fokus på at italesætte at vi ønsker at udvikle spillere, kombineret med at niveauet for førsteholdet og derved vejen til førsteholdet er faldet markant, så ser vi flere "talenter" der før aldrig ville være kommet i nærheden, de kommer nu omkring holdet. Er det en succes ? Jeg siger klart nej. Der er i DK ikke en talentmasse som gør at 4-8 klubber kan have en strategi der gør at man udvikler egne spillere der holder en i toppen (top 4) og derfor er det kun de bedste akademier der kan gøre dette. Og deriblandt er OBs eller kommer OBs ikke på den her side af nuværende ejere/sponsorer. Der er afstanden til FCM, BIF og tildels FCN for stor.

      Comment


        Tillykke til Marco Lund med u-21 debut!
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/u21-la...il-marco-lund/
        siden 1887

        Comment


          Vi har haft en meget interessant og ærlig snak med Marco Lund, hvor han fortæller om det kaos, der var i Esbjerg, det perfekte match med OB, gensynet med Esbjerg Stadion på søndag og hvorfor han har valgt at blive ambassadør for Dear Football.

          http://obstruktion.dk/aerlig-marco-l...oed-i-esbjerg/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Vi har haft en meget interessant og ærlig snak med Marco Lund, hvor han fortæller om det kaos, der var i Esbjerg, det perfekte match med OB, gensynet med Esbjerg Stadion på søndag og hvorfor han har valgt at blive ambassadør for Dear Football.

            http://obstruktion.dk/aerlig-marco-l...oed-i-esbjerg/

            Super god og sympatisk artikel / interview ​​​​​​​

            Comment


              Manden er bare gennem sympatisk, velformuleret og refleksiv. Jeg ønsker virkelig han kunne steppe niveauet lige en tand op og blive en profil i forsvaret.

              Comment


                Synes personligt han er den bedste af de tre resterende forsvarspillere(OL og AL)
                siden 1887

                Comment

                Working...
                X