Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Marco Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen til Marco Lund

    http://www.ob.dk/artikel/ob-koeber-m...und-i-efb.aspx

    #2
    Kender ham ikke, men lyder da som profilen på en perfekt 3. mand til forsvaret. Ung, talentfuld og dog med en vis erfaring.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Kender ham ikke, men lyder da som profilen på en perfekt 3. mand til forsvaret. Ung, talentfuld og dog med en vis erfaring.
      +1. Kender ham heller ikke, men garanteret en fin mand at have som 3. Mand i CF.

      Comment


        #4
        Han skal da være velkommen, men jeg kender ham heller ikke specielt godt. Synes ellers jeg har set min del af dansk fodbold. Well, betyder jo nok at den hedder KEP - Tverskov og så med Lund som backup.

        Comment


          #5
          Som jeg kan forstå på min kammerat som er EfB fan, så er han dygtig, men har haft en formnedgang siden nedrykningen. Han skulle have været en stor del af årsagen til at esbjergs u19 hold vandt guld, men han har mere eller mindre været forvist til bænken hele denne sæson, altså på esbjergs 1. Divisionshold. Men han siger potentialet er enormt, og han er ret ked af de ikke kunne holde på ham.

          Comment


            #6
            Ja velkommen til Lund, lyder umiddelbart som en rigtigt fin signing.. Som supplement i vores ellers tynde forsvar..
            Jeg er nu tryg nok ved KEP og Tverskov som de to cb her i foråret og så med Lund som backup.. Spændende..

            Comment


              #7
              Velkommen til Marco. En interessant tilgang og med en tydelig rolle i truppen --> slå KEP og jeppe af holdet hurtigst muligt.

              Jeg kender ham ikke, men spilletid i både suppen og 1 div har forhåbentligt givet lidt erfaring.

              http://www.efb.dk/holdet/spillere/marco-lund/

              Comment


                #8
                Det lugter lidt af guld til Ådalen efterhånden?

                Comment


                  #9
                  Spændende signing, meget lignende noget jeg havde håbet på. Det er ikke et stortalent vi henter her, og det er nok ikke en spiller der presser hårdt på til start 11 her til at begynde med, men der er helt sikkert noget udviklingspotentiale i ham. En alsidig forsvarsspiller med god fart og et rigtigt fint niveau på bolden, og en af dem der stod rigtigt godt imod for Esbjerg i sidste sæson i en uden tvivl mentalt svær tid. Mangler måske lidt duelstyrke, hvilket jeg alligevel gerne havde set, når vi mister Tingager og KEP og Tverskov ikke er de store garanter for det i forvejen, men han er ikke bange for at gå til den trods alt.

                  Jeg er positivt overrasket, især fordi at jeg faktisk ikke havde regnet med, at der kom noget ind på den plads i det her vindue.
                  Last edited by Sheed; 15-01-2018, 13:24.

                  Comment


                    #10
                    Reserve for EFB i 1. division i efteråret, umiddelbart ikke en som spiller sig direkte ind på holdet, men måske en fin spiller til fremtiden.

                    Comment


                      #11
                      Umiddelbart fint. Lyder som den rette profil. En ung sulten spiller, der nok godt er klar over, at der står to foran i køen.

                      Kender dog ikke Marco Lund af andet end navn.

                      NB: Det var så den 3 spiller i dette vindue, hvor man ikke lige tænker boldbesiddelse og teknik som det første. Håber vi ved hvad vi gør og er ved at justere spillestilen.
                      Last edited by Polle; 15-01-2018, 13:40.

                      Comment


                        #12
                        Det lyder umiddelbart helt fint. Så velkommen til ham. Vi er dog stadig udfordret hvis KEP eller Tverskov er ude.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #13
                          https://www.google.dk/amp/amp.tipsbl...e-reserve-mere
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Som jeg kan forstå på min kammerat som er EfB fan, så er han dygtig, men har haft en formnedgang siden nedrykningen. Han skulle have været en stor del af årsagen til at esbjergs u19 hold vandt guld, men han har mere eller mindre været forvist til bænken hele denne sæson, altså på esbjergs 1. Divisionshold. Men han siger potentialet er enormt, og han er ret ked af de ikke kunne holde på ham.
                            At potentiale skulle være "enormt" er nok lige at tage munden for fuld. Han kom til FCMs akademi da han var ret ung, men manifesterede sig ikke rigtigt som et stortalent der og røg tidligt videre. Så kom han så Esbjerg, hvor han blev en del af nogle fantastiske ungdomsårgange for dem med spillere som Daniel Iversen der blev Årets U17 talent i 2013 og spiller i Leicester nu, Mark Brink der blev Årets U17 talent i 2014 og Mathias Kristensen der er slået igennem for alvor i denne sæson, og tidligere var til tryouts i Man Utd bl.a. Det har helt sikkert skubbet på hans udvikling at få en masse spilletid med dygtige spillere, og gav ham da også nogle kampe på U19-landsholdet, men når det så er sagt, er han langtfra de største talent Esbjerg har produceret i de sidste 3-4 år.

                            Det skal blive interessant at følge hans udvikling, jeg kan godt lidt, at man tager chancen med ham på det her stadie af hans karriere, sikkert for en overkommelig pris, og Kent har jo haft en rigtigt god historik med at udvikle midterforsvarere der måske ikke har været de største talenter eller var late bloomers, såsom KEP, Thelander og Tingager.
                            Last edited by Sheed; 15-01-2018, 13:52.

                            Comment


                              #15
                              Hahaha, shots fired fra Teddy-boy!

                              Comment

                              Working...
                              X