Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Jeg forstår ikke, hvorfor det er så forfærdeligt? Hvad regner folk med?

    Kløve ser jeg som en god spiller på vores niveau. Der er bare et spænd mellem det niveau, hvor vi reelt er, og så der hvor mange herinde gerne vil have, at vi skal være.
    Et mål og en plan for at bevæge sig mod toppen. Det handler ikke om hvor vi er, men hvor vi skal hen.

    Comment


      #17
      Det er jo til at græde over. Er det virkelig hvad vi forventes at stille os tilfredse med? SÅ MELD DET NU UD! For øjeblikket ligger vi med røven i vandskorpen ift. top 6. Så sælger vi to bærende kræfter og henter André Rømer ind og så Troels Kløve fra sommer. Er det virkelig nogen som helt ærligt tror på, at det kommer til at løfte vores niveau? Igen; meld ud, at det er det niveau vi skal regne med, samt at vores scoutingområde tilsyneladende er begrænset til Jylland.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Gentager mig selv fra Rømer-tråden: Det er en god trupspiller, hvis der kommer noget andet/bedre. Rømer og Kløve er ikke spillere der kan ændre en kamps forløb, men at udføre et stykke hårdt arbejde kan de til fulde.

        MvT
        Det er klart at hvis Joan og Jønne blev erstattet med noget mere lækkert plus Kløve og Rømer erstatter Welbeck/Thrane er det et lille step op

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Et mål og en plan for at bevæge sig mod toppen. Det handler ikke om hvor vi er, men hvor vi skal hen.
          Bingo!!!
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Ob.dk

            http://www.ob.dk/artikel/troels-kloe...il-sommer.aspx

            Comment


              #21
              Velkommen til Troels K.

              Kan da godt se, at hvis folk havde indstillet sigtekornet på Kasper Kusk, så er Kløve et niveau under, men jeg synes nu det er fin tilføjelse. Ikke noget der rykker helt vildt, men godkendt herfra. Hellere Troels end Jønne.

              Og ser man lidt en tendens til en ændring i spillestil, i retning af noget mere "all-round" og ikke bare kønsløs boldmassage ?

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Velkommen til Troels K.

                Kan da godt se, at hvis folk havde indstillet sigtekornet på Kasper Kusk, så er Kløve et niveau under, men jeg synes nu det er fin tilføjelse. Ikke noget der rykker helt vildt, men godkendt herfra. Hellere Troels end Jønne.

                Og ser man lidt en tendens til en ændring i spillestil, i retning af noget mere "all-round" og ikke bare kønsløs boldmassage ?
                Eller også bliver de bare tvunget til at trille bold - ligesom resten, Izunna, El Mak og Co blev det - uden held.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Gentager mig selv fra Rømer-tråden: Det er en god trupspiller, hvis der kommer noget andet/bedre. Rømer og Kløve er ikke spillere der kan ændre en kamps forløb, men at udføre et stykke hårdt arbejde kan de til fulde.

                  MvT
                  De kommer så også sandsynligvis til at spille på 2 pladser hvor det er en udpræget mangelvare pt.
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Umiddelbart ikke lige noget der får armene i vejret af begejstring. Synes ikke rigtigt han kan noget udover at kæmpe. En ny Casper Nielsen. Det kunne selvfølgelig være forfriskende, hvis vi lagde om og blev mere fysiske, og lagde det fissefornemme spil fra os, men så længe det stadig er strategien, så kan jeg slet ikke se hvad manden kan bruges til. Han flytter intet, og sikrer kun at vi fortsat holder os solidt i nedrykningsspillet, dog uden at rykke ned. Jeg forventer vi kan præsentere noget mere festligt. Det kan være det er for optimistisk, men Kløve og Rømer er ligegyldigt, hvis ikke der kommer folk ind med mere swung

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                      Det kommer også lidt an på konteksten. I forhold til f.eks. Thrane og Welbeck tænker jeg, at det er et fint skridt op - og de får næppe forlænget nu. Hvis han skal spille kanten i stedet for Jönsson, får vi jo en anden type derude. Hurtigere, mere arbejdsom, men mindre teknisk lækker.
                      Men det må jo være til kanten, at han er tiltænkt, så det er folk som Jønsson, Joan, Greve, C. Nielsen, Eskesen og evt. Desler, som han skal kæmpe med/erstatte - og der skal jeg godt nok finde luppen frem for at se, at det skulle være mere end et skridt til siden.
                      Han er 28 til sommer, i sin bedste fodboldalder, men også uden de store udviklingsmuligheder og videresalgspotentiale, og jeg har svært ved at se, at han det er ham, der skal forløse vores offensiv. En til bunken af vores fine superligaspillere på kanten.

                      Jeg må sige, at jeg sidder med en lidt flad fornemmelse. Ikke over Kløve isoleret set, men mere over, at vi tilsyneladende nu har ramt det niveau, som klubben er tilfreds med. Jeg så egentligt overordnet positivt på salgene af Izunna og Tingager, fordi jeg sammenholdt med udløbene til sommer kunne se, at det kunne åbne nogle muligheder for at gøre noget ved et par af de pladser, hvor vi har sukket efter virkelig kvalitet - et par spillere, der kunne agere katalysatorer i processen med at forløse det potentiale, som jeg faktisk godt kan se i holdet. Men jeg bliver mødt af en virkelighed, som er mere ordinær, og som jeg selvfølgelig må forholde mig til - jeg havde bare håbet på, at vi var kommet lidt længere

                      Comment


                        #26
                        Velkommen til Troels! Ham glæder jeg mig faktisk til at se striwet!

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Men det må jo være til kanten, at han er tiltænkt, så det er folk som Jønsson, Joan, Greve, C. Nielsen, Eskesen og evt. Desler, som han skal kæmpe med/erstatte - og der skal jeg godt nok finde luppen frem for at se, at det skulle være mere end et skridt til siden.
                          Han er 28 til sommer, i sin bedste fodboldalder, men også uden de store udviklingsmuligheder og videresalgspotentiale, og jeg har svært ved at se, at han det er ham, der skal forløse vores offensiv. En til bunken af vores fine superligaspillere på kanten.

                          Jeg må sige, at jeg sidder med en lidt flad fornemmelse. Ikke over Kløve isoleret set, men mere over, at vi tilsyneladende nu har ramt det niveau, som klubben er tilfreds med. Jeg så egentligt overordnet positivt på salgene af Izunna og Tingager, fordi jeg sammenholdt med udløbene til sommer kunne se, at det kunne åbne nogle muligheder for at gøre noget ved et par af de pladser, hvor vi har sukket efter virkelig kvalitet - et par spillere, der kunne agere katalysatorer i processen med at forløse det potentiale, som jeg faktisk godt kan se i holdet. Men jeg bliver mødt af en virkelighed, som er mere ordinær, og som jeg selvfølgelig må forholde mig til - jeg havde bare håbet på, at vi var kommet lidt længere
                          Har det på præcis samme måde. Men velkommen til virkeligheden.. Dette er OB anno 2018

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            De kommer så også sandsynligvis til at spille på 2 pladser hvor det er en udpræget mangelvare pt.
                            Tror du ikke de erstatter og spiller de pladser Izunna og Greve spillede sidste år?
                            De kunne da nok arbejde hårdt

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Har det på præcis samme måde. Men velkommen til virkeligheden.. Dette er OB anno 2018
                              Sørgeligt at man bliver ramt af et åhhh nej hvergang vi får en ny spiller . Har vi nu igen fordoblet en nulbon’s løn for at lokke ham hertil fra en af de andre midter/bundklubber ?

                              Men ja OB anno 2018 er at vi kontinuerligt vedholder os middelmpdigheden .
                              Last edited by Magge; 12-01-2018, 20:24.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Sørgeligt at man bliver ramt af et åhhh nej hvergang vi får en ny spiller .

                                Men ja OB anno 2018 er st vi kontinuerligt vedholder os middelmpdigheden .
                                Man bliver jo netop ramt at dette fordi man tror på at spillere som Rieks og Toutouh er mulige for OB..

                                SCREW DOWN THE EXPECTATIONS

                                Comment

                                Working...
                                X