Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Troels Kløve til OB fra sommer

    JH har lige bekræfter det ved KMD Cup.

    Hvad siger folk?
    Last edited by Henrikhc; 12-01-2018, 18:53.

    #2
    Velkommen til OB Troels. Håber du kan løse den offensive mangel på fart og kreativitet

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Henrikhc Se indlæg
      JH har lige bekræfter det ved KMD Cup.

      Hvad siger folk?
      I bedste fald er han på niveau med Jönsson eller Edmundsson, som jo har et langt højere topniveau offensivt. Det viser historikken tydeligvis, når vi kigger på mål og assists.

      2 mål og 0 assists i sidste sæson på et top 6 hold. Her lavede Joan til sammenligning 9 mål og 2 assists og Jönne 8 mål og 2 assists. Hvis man tror han hæver det nuværende niveau, så bliver man nok slemt skuffet.

      Comment


        #4
        Bum

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eve-til-sommer

        Comment


          #5
          Griner ...

          Comment


            #6
            3 år får han

            Comment


              #7
              Jeg forstår ikke, hvorfor det er så forfærdeligt? Hvad regner folk med?

              Kløve ser jeg som en god spiller på vores niveau. Der er bare et spænd mellem det niveau, hvor vi reelt er, og så der hvor mange herinde gerne vil have, at vi skal være.

              Comment


                #8
                Det kommer også lidt an på konteksten. I forhold til f.eks. Thrane og Welbeck tænker jeg, at det er et fint skridt op - og de får næppe forlænget nu. Hvis han skal spille kanten i stedet for Jönsson, får vi jo en anden type derude. Hurtigere, mere arbejdsom, men mindre teknisk lækker.
                Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Jeg forstår ikke, hvorfor det er så forfærdeligt? Hvad regner folk med?

                  Kløve ser jeg som en god spiller på vores niveau. Der er bare et spænd mellem det niveau, hvor vi reelt er, og så der hvor mange herinde gerne vil have, at vi skal være.
                  mener ikke det er forfærdeligt. MEN undre mig godt nok over JH ikke magter at finde spillere der ikke har været omkring Horsens ;)

                  Og så mener jeg måske det vigtigste er at få forstærkninger - nu og her....og derefter forstærke truppen fra sommer.

                  - Og så kommer det vel også an på hvad man ser Kløve som - erstatning for Thrane og Welbeck? Så er det jo en glimrende signing. Ser man ham som fast starter der skal være med til at løse vores offensive problemer - så er jeg knap så imponeret.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                    Det kommer også lidt an på konteksten. I forhold til f.eks. Thrane og Welbeck tænker jeg, at det er et fint skridt op - og de får næppe forlænget nu. Hvis han skal spille kanten i stedet for Jönsson, får vi jo en anden type derude. Hurtigere, mere arbejdsom, men mindre teknisk lækker.
                    Er han ikke typisk kant? Tænker da ikke at denne transfer afgører om der forlænges med de 2

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Jeg forstår ikke, hvorfor det er så forfærdeligt? Hvad regner folk med?

                      Kløve ser jeg som en god spiller på vores niveau. Der er bare et spænd mellem det niveau, hvor vi reelt er, og så der hvor mange herinde gerne vil have, at vi skal være.
                      Jeg regner først og fremmest med, at vi holder fast i kontinuiteten. Det er det vi har fået tudet ørerne fulde af i 2½ år, fordi at kontinuitet er altafgørende for, at vi med tiden kan få forløst potentialet. Når man så vælger, at kontinuiteten pludselig ikke er sagen, så forventer jeg faktisk, at man erstatter de spillere som man nu ikke længere har en ligeså stor tro på, med nogle som man kan have en tro på kan gøre det bedre.

                      Synes du helt nøgternt, at Kløve er bedre end Jönsson og Edmundsson, eller bare på niveau? Og i så fald hvorfor?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Er han ikke typisk kant? Tænker da ikke at denne transfer afgører om der forlænges med de 2
                        Jo det er han så absolut, tænker slet ikke, at vi skal læse Kløve ind i en sammenhæng med Thrane og Welbeck. Med mindre vi selvfølgelig er ude i endnu et obskurt omskolingsprojekt.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          mener ikke det er forfærdeligt. MEN undre mig godt nok over JH ikke magter at finde spillere der ikke har været omkring Horsens ;)

                          Og så mener jeg måske det vigtigste er at få forstærkninger - nu og her....og derefter forstærke truppen fra sommer.

                          - Og så kommer det vel også an på hvad man ser Kløve som - erstatning for Thrane og Welbeck? Så er det jo en glimrende signing. Ser man ham som fast starter der skal være med til at løse vores offensive problemer - så er jeg knap så imponeret.
                          Det kan jo stadig ende i en hurtig transfer sidst i vinduet. Who knows. Hvis de får en erstatning ind i dette vindue..
                          Mon ikke at de vil godtage 200.000-300.000 kr i kompensation?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jo det er han så absolut, tænker slet ikke, at vi skal læse Kløve ind i en sammenhæng med Thrane og Welbeck. Med mindre vi selvfølgelig er ude i endnu et obskurt omskolingsprojekt.
                            Har set ham lidt centralt også. Men det var mere i en 4-5-1 eller hvad det nu hedder dernede.
                            Ved sgutte hvor god han er som klassisk kant

                            Comment


                              #15
                              Gentager mig selv fra Rømer-tråden: Det er en god trupspiller, hvis der kommer noget andet/bedre. Rømer og Kløve er ikke spillere der kan ændre en kamps forløb, men at udføre et stykke hårdt arbejde kan de til fulde.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment

                              Working...
                              X