Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg synes så, at det rationale du er ude i virker en kende overdrevet og søgt. Jeg har svært ved at afstandsbedømme truppens mentale tilstand. Jeg er sikker på, at de er skuffede over at misse målsætningen, men jeg tror ikke på, at det er noget der har knækket dem mentalt, al den stund at udgangspunktet ikke er meget anderledes end det var for et år siden. Da havde vi altså også været igennem en rigtigt skidt periode.

    Det virker for mig fuldstændig overdrevet at sætte den her kamp op som sæsonens vigtigste og en kamp, hvor vi bare ikke må skuffe, når man ser på de to vi lige har spillet. Det var DER man skulle vise klassen og indfrie sæsonens målsætning, og det glippede.

    Nu har vi reelt en tæt på gratis kamp. Muligheden for at vi mister den 2. plads vi har nu er ret teoretisk. Der er ingen ved deres fulde fem der bare forventer, at vi går ud og slår SønderjyskE. Vi snakker et hold som vi har tabt 6 ud af de sidste 7 kampe til, ikke har slået siden 2013, og som vi i øvrigt tabte 3-0 til tidligere på sæsonen, uden at det affødte nogen eksistensiel krise. Der er stort set intet på spil i den kamp, da forskellen på at blive 1 eller 2 i gruppen er tæt på ligegyldig, og endnu et nederlag ville ikke skabe overskrifter andre steder end i Fyens Stifstidende. Den kamp er så gratis som den næsten kan blive i en Superliga med den her struktur, og det burde gøre, at spillerne føler sig mindre presset og kan spille mere frigjort.

    Hvis spillerne er så skidt stillet mentalt, at de ikke kan kapere at tabe til et hold der gennem flere år har vist, at de er bedre end os, så stikker det jo åbenlyst meget dybere og handler om, at trænerstaben har tabt omklædningsrummet. I så fald handler det jo så bare om at få de trænere ud af døren, hellere i dag end i morgen.

    Det kan godt være, at du er blevet stødt på manchetterne over, at jeg nævnte noget om trolling, men det er sgu svært at se det som andet, når du kommer med sådan en kommentar der i min verden er ligeså langt væk fra vinduet som at svine Kent Nielsen til og bruge hans frisure som argument.

    Ser denne kamp som inderlig ligegyldig og er sgu lige før jeg ikke ønske vi vinder , for så er der atter en risiko for at vi atter skal have tudet ørerne fulde at lovprisninger over hvor gode vi er og hvor stort potentialet er .., tror ikke på at det heller i år vil gå op
    for JH/KN at truppen ikke er blevet bedre blot fordi der i sekvenser er godt spil i et taberslutspil .. uafgjort er fint med mig , så er det ikke super pinligt og så dæmper det forhåbentlig lysten til at holde taler om fremgang og andet bavl som ikke har hold i virkeligheden .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Ser denne kamp som inderlig ligegyldig og er sgu lige før jeg ikke ønske vi vinder , for så er der atter en risiko for at vi atter skal have tudet ørerne fulde at lovprisninger over hvor gode vi er og hvor stort potentialet er .., tror ikke på at det heller i år vil gå op
      for JH/KN at truppen ikke er blevet bedre blot fordi der i sekvenser er godt spil i et taberslutspil .. uafgjort er fint med mig , så er det ikke super pinligt og så dæmper det forhåbentlig lysten til at holde taler om fremgang og andet bavl som ikke har hold i virkeligheden .
      Det er faktisk årets mest ligegyldige kamp, for udfaldet har på nuværende tidspunkt, nærmest ingen konsekvenser. OB er uanset hvad stadig i top-2 i puljen, og der vil stadig være en betragtelig afstand til nedrykningskampene. At påstå det skulle være årets vigtigste kamp må være en dårlig joke.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Ser denne kamp som inderlig ligegyldig og er sgu lige før jeg ikke ønske vi vinder , for så er der atter en risiko for at vi atter skal have tudet ørerne fulde at lovprisninger over hvor gode vi er og hvor stort potentialet er .., tror ikke på at det heller i år vil gå op
        for JH/KN at truppen ikke er blevet bedre blot fordi der i sekvenser er godt spil i et taberslutspil .. uafgjort er fint med mig , så er det ikke super pinligt og så dæmper det forhåbentlig lysten til at holde taler om fremgang og andet bavl som ikke har hold i virkeligheden .
        Amen brother

        Comment


          Marathonmanden:
          https://twitter.com/Odense_Boldklub/...374025728?s=19
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Sidder kamp efter kamp og nyder at se hans stats på antal løbne meter. Det kan godt være han ikke altid har spillet godt, men indstillingen har sgu aldrig fejlet noget.
            Fedt hvis han så kan holde sit nuværende spillemæssige niveau.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
              Sidder kamp efter kamp og nyder at se hans stats på antal løbne meter. Det kan godt være han ikke altid har spillet godt, men indstillingen har sgu aldrig fejlet noget.
              Fedt hvis han så kan holde sit nuværende spillemæssige niveau.
              Sjovt, jeg så nu gerne at hans spillemæssige niveau kommer på højde med hans løbemæssige. Så kan det være både han - og holdet, om end, kunne blive endnu bedre.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Sjovt, jeg så nu gerne at hans spillemæssige niveau kommer på højde med hans løbemæssige. Så kan det være både han - og holdet, om end, kunne blive endnu bedre.

                MvH ChrisOB
                Jeg har heller ikke været overbevist indtil videre. Han har haft gode momenter, men der har været langt mellem snapsene. Men de sidste par kampe, der har han virkelig taget skeen i den anden hånd. Udover hans åbenlyse store arbejdspensum (13,5km er fandme i orden), så har han været god med bolden, og været god til at skabe situationer, der kan føre til noget på modstanderens halvdel. Og så har han selvfølgelig også lige afgjort kampen i Aarhus, det tæller selvfølgelig heller ikke ned - uanset hvor tilfældigt målet var.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Jeg har heller ikke været overbevist indtil videre. Han har haft gode momenter, men der har været langt mellem snapsene. Men de sidste par kampe, der har han virkelig taget skeen i den anden hånd. Udover hans åbenlyse store arbejdspensum (13,5km er fandme i orden), så har han været god med bolden, og været god til at skabe situationer, der kan føre til noget på modstanderens halvdel. Og så har han selvfølgelig også lige afgjort kampen i Aarhus, det tæller selvfølgelig heller ikke ned - uanset hvor tilfældigt målet var.
                  Det var også det jeg mente med "nuværende spillemæssige niveau". Har bestemt ikke været imponeret af hans spillemæssige kvaliteter. Men synes fandme han har været god de sidste to kampe.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                    Det var også det jeg mente med "nuværende spillemæssige niveau". Har bestemt ikke været imponeret af hans spillemæssige kvaliteter. Men synes fandme han har været god de sidste to kampe.
                    Det har utvivlsomt været bedre de to sidste kampe, men jeg synes han spillemæssigt, altså med selve bolden, var langt bedre mod Brøndby end mod AGF. Så er det sgu i orden, at han så lige afgører kampen, når han nu løber for holdet. ;-)

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      John 'faxe' Jensen var heller ikke Ronaldo med bolden. Han spillede på landsholdet og bl.a. i Arsenal. Et hold har brug for slidere - det gør andre omkring dem bedre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        John 'faxe' Jensen var heller ikke Ronaldo med bolden. Han spillede på landsholdet og bl.a. i Arsenal. Et hold har brug for slidere - det gør andre omkring dem bedre.
                        Det er korrekt, problemet opstår når du kun har slider, eller mætte spillere

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Det er korrekt, problemet opstår når du kun har slider, eller mætte spillere
                          Men den situation er vi jo heldigvis heller ikke i.

                          Comment


                            Vi har haft en rigtig god snak med Troels Kløve, hvor vi snakker lidt om de valg, han har truffet omkring hans klubskifter, hvordan det er at sidde ude i mange måneder med en skade, hans specielle forhold til Janus Drachmann, den store interesse om OB, udlandsambitioner der ikke er så store længere, og selvfølgelig lidt om kampen i morgen.

                            http://obstruktion.dk/kloeve-fedt-at...af-oeens-hold/

                            Comment


                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...paa-fremtiden/
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Klart nok han er tilpas i OB, han får rigelig spilletid når han er fit og vil måske ikke komme i nærheden af at blive interessant for AaB , BIF og AGF og han er lysår fra at komme i betragtning i FCK og Herning/Ikast dermed ville eneste alternativ være Randers, Esbjerg eller måske retur til Horsens.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X