Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Bare af ren nysgerrighed; hvor stammer din store tiltro til Bredahl fra?
    Jeg har umiddelbart et indtryk af at han har taget en del af tilgangen til talentarbejdet fra FCN med til OB og sammen med Hermansen har gang i noget godt.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Vi venter stadig på svar.
      Jeg håber i overlevede ventetiden ;)

      Comment


        #33
        Det gik fint. Og tak for uddybning. Og jeg forstår hvad du mener. Tror du han kan hjælpe med det taktiske? For eksempel. Og er han en potentiel afløser?
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Jeg har umiddelbart et indtryk af at han har taget en del af tilgangen til talentarbejdet fra FCN med til OB og sammen med Hermansen har gang i noget godt.
          Han står for dødbolde, og de er vel de svageste i ligaen. Ingen smarte kombinationer, og som regel ligger de på niveau med et juniorhold

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Det gik fint. Og tak for uddybning. Og jeg forstår hvad du mener. Tror du han kan hjælpe med det taktiske? For eksempel. Og er han en potentiel afløser?
            Der ved jeg så ikke nok til at kunne bedømme. Ser ham lidt i samme rolle som Bordinggaard havde for landsholdet og den røde tråd, og Bordinggaard har jo ikke vist det helt store bagefter, så måske er han mere udvikler og idealist.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Han står for dødbolde, og de er vel de svageste i ligaen. Ingen smarte kombinationer, og som regel ligger de på niveau med et juniorhold
              Har ingen anelse om de er de svageste i ligaen, men altså er vel lang tid siden vi Kunne det vilde der? Selv med Fall var dødboldene vel ikke fantastiske, manden var bare et monster..

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Har ingen anelse om de er de svageste i ligaen, men altså er vel lang tid siden vi Kunne det vilde der? Selv med Fall var dødboldene vel ikke fantastiske, manden var bare et monster..
                Viggo terpede det, og det er mange point HHA, og Fall sikrede os

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Viggo terpede det, og det er mange point HHA, og Fall sikrede os
                  Absolut, men sådan som jeg erindrer Fall var det bolden ind på forreste? Stolpe og så vandt han duellen.. Så det ikke som at det var de vilde dødbolds varianter..

                  Comment


                    #39
                    Du kan træne dødboldevariationer længe. Det er helt fundamentalt at der er en spiller med god og stabil skydeteknik. Uden det bør man øve smarte kombinationer.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #40
                      Jeg ser gerne at Bo Henriksen overtager efter Kent. Han besidder nogle kompetencer, som Kent ikke har. Bo er bedre til at guide og motivere, specielt fra sidelinjen. Hvor Kent mere praktiserer stilen med at sidde i sin havestol, og råbe " satans, for helvede,og fucking stupid. Endvidere er Bo klart bedre til at hente spillere, der passer ind i systemet fra dag et. Jeg tænker at man i OB er så konservative, så der kun kigges i den hjemlige andedam.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Jeg ser gerne at Bo Henriksen overtager efter Kent. Han besidder nogle kompetencer, som Kent ikke har. Bo er bedre til at guide og motivere, specielt fra sidelinjen. Hvor Kent mere praktiserer stilen med at sidde i sin havestol, og råbe " satans, for helvede,og fucking stupid. Endvidere er Bo klart bedre til at hente spillere, der passer ind i systemet fra dag et. Jeg tænker at man i OB er så konservative, så der kun kigges i den hjemlige andedam.
                        Bo H. er absolut et fint bud. En anden træner jeg godt kunne tænke mig at se i OB på et tidspunkt er Jakob Michelsen.

                        Comment


                          #42
                          Bo Henriksen tak, men han skal bakkes op af en ledelse der vil tilbage til de gamle OB-dyder, ellers bliver det skidt.
                          Der skal godt nok udskiftes mange spillere............

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Jeg ser gerne at Bo Henriksen overtager efter Kent. Han besidder nogle kompetencer, som Kent ikke har. Bo er bedre til at guide og motivere, specielt fra sidelinjen. Hvor Kent mere praktiserer stilen med at sidde i sin havestol, og råbe " satans, for helvede,og fucking stupid. Endvidere er Bo klart bedre til at hente spillere, der passer ind i systemet fra dag et. Jeg tænker at man i OB er så konservative, så der kun kigges i den hjemlige andedam.
                            Nej tak. Det er så kedeligt at se Horsens spille.
                            "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Jeg ser gerne at Bo Henriksen overtager efter Kent. Han besidder nogle kompetencer, som Kent ikke har. Bo er bedre til at guide og motivere, specielt fra sidelinjen. Hvor Kent mere praktiserer stilen med at sidde i sin havestol, og råbe " satans, for helvede,og fucking stupid. Endvidere er Bo klart bedre til at hente spillere, der passer ind i systemet fra dag et. Jeg tænker at man i OB er så konservative, så der kun kigges i den hjemlige andedam.
                              Nej tak til Bo. Jeg anerkender hans resultater i Horsens, men at han skal rykke noget med hans måde at spille fodbold på, det tror jeg ikke for alvor. Så skal vores spillere i hvert fald gro 10 cm. Desuden synes jeg heller ikke hans uendelige dumsmarte bemærkninger til dommere og modspillere, der er så afstumpede at de hører sig til i en serie 4-kamp, hører sig til i OB. Det gør Kents i øvrigt heller ikke, men der er dog noget sandfærdigt bag hans udråb.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
                                Nej tak. Det er så kedeligt at se Horsens spille.
                                Hold da op, kampe hvor 22% af tiden går med forberedelse til indkast er da skide fedt!
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X