Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til: Andre Rømer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lad os nu give knægten en chance.
    Nu har Jesper også fået sin drømme spiller. En der både kan dække pladsen for Tingager og Izunna.
    2 pladser for 1 pris
    Hold nu op med det der. Selvfølgelig må man diskutere, hvorvidt et nyindkøb overhovedet bringer noget som helst. Det er så skidelet at være bagklog og svine ledelsen til over deres indkøb, hvorimod det åbenbart ikke er comme il faut at sige, at Pereira er en middelmådig back der mangler kvaliteter offensivt, eller at Casper Nielsen ikke bringer meget andet end løb og fight, og har et sløjt offensivt slutprodukt. Det er for åndsvagt.

    #MakeOBBuyPlayersWhoFitsToTheStyleOfPlayAgain
    Last edited by Sheed; 04-01-2018, 19:09.

    Comment


      #17
      Må indrømme jeg ikke har lagt så meget mærke til ham, men plus point for at der sker noget med det samme..

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Hold nu op med det der. Selvfølgelig må man diskutere, hvorvidt et nyindkøb overhovedet bringer noget som helst. Det er så skidelet og være bagklog og svine ledelsen til over deres indkøb, hvorimod det åbenbart ikke er comme il faut at sige, at Pereira er en middelmådig back der mangler kvaliteter offensivt, eller at Casper Nielsen ikke bringer meget andet end løb og fight, og har et sløjt offensivt slutprodukt. Det er for åndsvagt.

        #MakeOBBuyPlayersWhoFitsToTheStyleOfPlayAgain
        Enig.

        Skepsis overfor nyindkøb hører til - specielt når der ikke er mange nyindkøb, der hverken har vist sig som en succés, eller som du selv påpeger, reelt har været et godt match til spillestilen.

        Så jeg forbeholder mig også retten til at være yderst skeptisk over Rømer, indtil han reelt har bevist det modsatte. Hvis det da ER en done deal...

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Lad os nu give knægten en chance.
          Nu har Jesper også fået sin drømme spiller. En der både kan dække pladsen for Tingager og Izunna.
          2 pladser for 1 pris
          Hehe, jeg tænkte præcis det samme - skal vi se om en tilfreds JH erklærer vinduet lukket i morgen :P men velkommen til Rømer, du får en ærlig chance fra mig, selvom jeg ikke tror vi kommer nærmere top 6 med dig på holdet. Jeg håber du overrasker!

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Hold nu op med det der. Selvfølgelig må man diskutere, hvorvidt et nyindkøb overhovedet bringer noget som helst. Det er så skidelet at være bagklog og svine ledelsen til over deres indkøb, hvorimod det åbenbart ikke er comme il faut at sige, at Pereira er en middelmådig back der mangler kvaliteter offensivt, eller at Casper Nielsen ikke bringer meget andet end løb og fight, og har et sløjt offensivt slutprodukt. Det er for åndsvagt.

            #MakeOBBuyPlayersWhoFitsToTheStyleOfPlayAgain
            Hold nu selv op med det der Sheed. Det eneste jeg skriver er at du skal give ham en chance. Selvfølgelig må du være kritisk og diskuttere
            Du har allerede afskrevet ham inden kontrakten er skrevet under og alt er bare lort..

            Jeg er bestemt heller ikke oppe og ringe

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
              Hehe, jeg tænkte præcis det samme - skal vi se om en tilfreds JH erklærer vinduet lukket i morgen :P men velkommen til Rømer, du får en ærlig chance fra mig, selvom jeg ikke tror vi kommer nærmere top 6 med dig på holdet. Jeg håber du overrasker!

              Comment


                #22
                Kent holder ord, nu er den første spiller til bredden hentet, så jeg glæder mig til at se 2-3 erstatning til start 11, hvis vi skal være top 6 hold. Til gengæld er Rømer som Casper Nielsen gode, at have på bænke fordi de kan dække mange positioner

                Comment


                  #23
                  Velkommen til...

                  ... håber at jeg bliver overrasket.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hold nu selv op med det der Sheed. Det eneste jeg skriver er at du skal give ham en chance. Selvfølgelig må du være kritisk og diskuttere
                    Du har allerede afskrevet ham inden kontrakten er skrevet under og alt er bare lort..

                    Jeg er bestemt heller ikke oppe og ringe
                    Hvor har jeg skrevet, at han ikke skal have en chance?

                    Jeg har ikke "afskrevet" ham, jeg er bare kommet med min analyse, og det er, at han ikke bringer noget truppen ikke allerede har i forvejen eller lige har sendt ud af døren. Så kan du være uenig i det, men det betyder da ikke, at jeg har afskrevet muligheden for, at det kunne ske. Det betyder bare, at jeg ikke tror, at sandsynligheden er, at han kommer til at gøre os bedre, det er da på ingen måde det samme som kategorisk at afvise, at det nogensinde kommer til at ske eller at alt bare er lort.

                    At jeg kommer med et rimeligt argument såsom at danske spillere på 24 der sidder på bænken i Superligaklubber og aldrig har spillet på U21-landsholdet, sjældent er lig med spillere med "kæmpe potentiale", som i øvrigt er en påstand der ikke er bakket op af nogle argumenter, er bare en helt almindelig måde at debattere på.

                    Comment


                      #25
                      Syntes der var en sæson hvor han spillede en del. Han har da også fået ok med spilletid i efteråret, bla. mod os i Odense. En reserve fra en Klub der er niveauer over os, kan måske være udemærket, men ikke prangende. Dog dejligt med en spiller i sin bedste alder.

                      Comment


                        #26
                        Jeg havde nu også hellere beholdt Izunna, men lad os nu se hvordan han spiller når han får tildelt sin favoritplads på midten.
                        Han kan også score ind imellem.
                        https://www.bt.dk/superligaen/superl...-til-midtbanen

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Hvor har jeg skrevet, at han ikke skal have en chance?

                          Jeg har ikke "afskrevet" ham, jeg er bare kommet med min analyse, og det er, at han ikke bringer noget truppen ikke allerede har i forvejen eller lige har sendt ud af døren. Så kan du være uenig i det, men det betyder da ikke, at jeg har afskrevet muligheden for, at det kunne ske. Det betyder bare, at jeg ikke tror, at sandsynligheden er, at han kommer til at gøre os bedre, det er da på ingen måde det samme som kategorisk at afvise, at det nogensinde kommer til at ske eller at alt bare er lort.

                          At jeg kommer med et rimeligt argument såsom at danske spillere på 24 der sidder på bænken i Superligaklubber og aldrig har spillet på U21-landsholdet, sjældent er lig med spillere med "kæmpe potentiale", som i øvrigt er en påstand der ikke er bakket op af nogle argumenter, er bare en helt almindelig måde at debattere på.
                          Ud fra de indlæg jeg har læst i denne tråd fra dig lyder han afskrevet på forhånd..
                          Men som jeg også skrev er jeg heller ikke i skyerne mht denne signing og kan heller ikke se at han bliver en profil for os med det samme.

                          Men jeg prøver at vende det om og ser ham bedre og mere sikker end en lykkeridder fra østeuropa. Hvis denne signing kunne skubbe Thrane og Welbeck ud samtidig med vi henter noget til sommer er jeg godt tilfreds. Hellere Rømer end Thrane

                          Comment


                            #28
                            Jeg synes det er et rigtig fornuftigt indkøb. Han er skolet i FCM og har dermed en aggressiv stil i sit spil, hvilket vi har manglet i høj grad. Især i genpresset. Han er god med bolden, også langt bedre venner med den end Izunna i min optik. Han er fornuftig duelspiller, men mangler måske noget fysik og no-nonsense ift Izunna. Det betyder måske han ikke rager lige så mange karantænedage til sig.

                            Han skal i hvert fald have lov at bevise sig i striberne.

                            /mck

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Men jeg prøver at vende det om og ser ham bedre og mere sikker end en lykkeridder fra østeuropa. Hvis denne signing kunne skubbe Thrane og Welbeck ud samtidig med vi henter noget til sommer er jeg godt tilfreds. Hellere Rømer end Thrane
                              Det er da helt fair at mene, at Rømer er en opgradering ift. Thrane og Welbeck, her tillader jeg mig bare at lægge min egen eksegese ned over den handel og den siger, at Rømer der med al sandsynlighed har kostet et millionbeløb og får en væsentlig højere løn end Thrane og Welbeck næppe kan være et én til én bytte for en af dem.

                              I så fald skal jeg først se en spiller signet der bære tydeligt præg af at være hente til at skulle kæmpe om en plads i startopstillingen, ellers bliver min læsning, at det her er en én til én afløser for Izunna, og jeg har svært ved at se, hvorfor det spillemæssige output af det bytte skulle tippe til den positive side.

                              Comment


                                #30
                                Officielt
                                http://www.ob.dk/artikel/andr-roemer-klar-for-ob.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X