Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til: Andre Rømer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Ha ha, det er spild af gode sten. Jeg vil i stedet tvinge dem til at se 2. Halvleg af Vendsyssel-OB.

    MvH ChrisOB
    Woahhhhhhhhhhhh. Roooolig nu. Ingen grund til at gå i ekstremer

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Vi får se. Intet bør efterhånden komme bag på nogen, når det gælder Jesper Hansens OB. Jeg siger bare, at du ikke kan udelukke noget.

      MvH ChrisOB
      Jeg gætter bare som alle andre. Men de har et af de klart dårligste hold i ligaen og stort set ingen penge at købe for.
      De køber Rømer som var tæt på at ryge ud af 18 mands truppen i OB og en norsk angriber der ikke har scoret et mål i 6 måneder.

      Hvis de får det hold til at gå op i en højere enhed er der sgu magi med ligningen. Tror de går nogle svære år i møde.
      Syntes vi står langt stærkere rent trupmæssigt,talent mæssigt og nok også økonomisk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Jeg vil så tro, at min samtale med spilleren efter den mindre gode kamp, hvor jeg snakkede om, hvad han gjorde galt, og hvad han skal gøre bedre, førte til at han spillede en bedre kamp, så jeg roser både ham, for at lytte efter, og mig selv for at være dygtig til at identificere at denne spiller havde brug for guidning...

        Hvad er det i grunden du fisker efter?

        Min reaktion som træner og som fan skal være to forskellige ting. Som træner har jeg et større ansvar, da jeg får et personligt indblik i en spillers psyke og personlighed, så jeg ville ikke bare hakke en spiller ned for en dårlig præstation. Jeg ville sige til vedkommende, at jeg forventer mere af ham, da jeg går ud fra enhver der begiver sig ud i kunsten at være professionel idrætsmand, de er udemærket klar over, når de ikke har levet op til standard.

        Som fan har jeg kun det, jeg har set på stadion at forholde mig til.

        Og dér sviner jeg stort set aldrig en spiller til under og lige efter en kamp, da kampdage er for vigtige til at hænge sig selv i personlige beefs med ledelse og enkelte spillere.

        Det er forbeholdt dette forum. Som jeg håber de fleste OB spillere ikke tager for seriøst, da denne tosse er ubetydelig i forhold til trænerens mening om én.

        MvH ChrisOB
        Okay, det er godt at høre :).
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jeg vil så tro, at min samtale med spilleren efter den mindre gode kamp, hvor jeg snakkede om, hvad han gjorde galt, og hvad han skal gøre bedre, førte til at han spillede en bedre kamp, så jeg roser både ham, for at lytte efter, og mig selv for at være dygtig til at identificere at denne spiller havde brug for guidning...

          Hvad er det i grunden du fisker efter?

          Min reaktion som træner og som fan skal være to forskellige ting. Som træner har jeg et større ansvar, da jeg får et personligt indblik i en spillers psyke og personlighed, så jeg ville ikke bare hakke en spiller ned for en dårlig præstation. Jeg ville sige til vedkommende, at jeg forventer mere af ham, da jeg går ud fra enhver der begiver sig ud i kunsten at være professionel idrætsmand, de er udemærket klar over, når de ikke har levet op til standard.

          Som fan har jeg kun det, jeg har set på stadion at forholde mig til.

          Og dér sviner jeg stort set aldrig en spiller til under og lige efter en kamp, da kampdage er for vigtige til at hænge sig selv i personlige beefs med ledelse og enkelte spillere.

          Det er forbeholdt dette forum. Som jeg håber de fleste OB spillere ikke tager for seriøst, da denne tosse er ubetydelig i forhold til trænerens mening om én.

          MvH ChrisOB
          Men så kan du vel også sagtens anderkende at AK's 15 mål på en sæson er ganske fint, upåagtet hvordan det er gået holdet? hvis du kan anderkende en spillers præstation upåagtet holdet. En 5. Plads på topscorerlisten og en 4. Plads i scoringsprocent blandt dem der har scoret 2 cifret.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg gætter bare som alle andre. Men de har et af de klart dårligste hold i ligaen og stort set ingen penge at købe for.
            De køber Rømer som var tæt på at ryge ud af 18 mands truppen i OB og en norsk angriber der ikke har scoret et mål i 6 måneder.

            Hvis de får det hold til at gå op i en højere enhed er der sgu magi med ligningen. Tror de går nogle svære år i møde.
            Syntes vi står langt stærkere rent trupmæssigt,talent mæssigt og nok også økonomisk.
            De behøves ikke nødvendigvis at få et hold til at gå op i en højere enhed. Bare blive bedre end Jesper Hansens OB. Og det var der 9 andre hold, der gjorde i sidste sæson.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Men så kan du vel også sagtens anderkende at AK's 15 mål på en sæson er ganske fint, upåagtet hvordan det er gået holdet? hvis du kan anderkende en spillers præstation upåagtet holdet. En 5. Plads på topscorerlisten og en 4. Plads i scoringsprocent blandt dem der har scoret 2 cifret.
              Det kan jeg godt, men den anerkendelse betyder absolut intet i det store billede, da de mål ikke førte til at holdet opnåede hverken målsætning eller begejstring. Jeg er fan af OB, ikke AK.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Du er den værste brokkerøv i mands minde og lignende skal man lede længe efter. Altid en åndsvag Christian-forklar-mig-røv om alt og alle. Tig dog stille, hvis du ikke har noget positiv at sige og så kan disse indlæg blive markant kortere og MEGET mere nuancerede uden alt dit vrøvl.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                  Du er den værste brokkerøv i mands minde og lignende skal man lede længe efter. Altid en åndsvag Christian-forklar-mig-røv om alt og alle. Tig dog stille, hvis du ikke har noget positiv at sige og så kan disse indlæg blive markant kortere og MEGET mere nuancerede uden alt dit vrøvl.
                  Jeg ville ha skrevet noget om dig, men jeg tror jeg tager dit råd om at tie stille, hvis jeg ikke har noget positivt at sige.

                  Såkaldt positive mennesker er så dejligt nemme til at provokere. :-D

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                    Du er den værste brokkerøv i mands minde og lignende skal man lede længe efter. Altid en åndsvag Christian-forklar-mig-røv om alt og alle. Tig dog stille, hvis du ikke har noget positiv at sige og så kan disse indlæg blive markant kortere og MEGET mere nuancerede uden alt dit vrøvl.
                    Er det dig, Jack?
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      Tror enlig bare at ChrisOB skulle finde en kold øl og nyde det gode vejr og se frem til hjemmekampen imorgen 🙂

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                        Er det dig, Jack?
                        Originalt og godt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
                          Tror enlig bare at ChrisOB skulle finde en kold øl og nyde det gode vejr og se frem til hjemmekampen imorgen 
                          That I can do. :-)

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
                            Tror enlig bare at ChrisOB skulle finde en kold øl og nyde det gode vejr og se frem til hjemmekampen imorgen 🙂
                            Ja eller et godt skrald. Lyder sådan.. Måske man også tiltrækkes eller fascineres lidt af andres forargelse på ens kommentarer

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Ja eller et godt skrald. Lyder sådan.. Måske man også tiltrækkes eller fascineres lidt af andres forargelse på ens kommentarer
                              Massochisme.... ahhhhh. ;-)

                              Jeg vil stadig være forundret over, at nogle folk tager mine kommentarer mere på vej end at deres klub ledes af inkompetente, arrogante ignorangter; men sådan er vi forskellige. Det er altid sjovere at skyde på budbringeren.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                                Ja eller et godt skrald. Lyder sådan.. Måske man også tiltrækkes eller fascineres lidt af andres forargelse på ens kommentarer
                                Der er folk herinde, som man kunne mistænke for at være efterkommere af musikerne på Titanic. De spiller lystigt videre efter JH har ramt isbjerget. Det går jo fint boble boble booooobllle, OB har brug for en redningkrands, det har vist sig at JH kun kan hundesvømning, og kun til husbehov.

                                Comment

                                Working...
                                X