Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til: Andre Rømer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    hvilke faciliteter er det JH har fået styr på ?
    "Umiddelbart fået styr på"
    Umiddelbart håber og tror jeg da stadig det går igennem, men der har været stille længe.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      "Umiddelbart fået styr på"
      Umiddelbart håber og tror jeg da stadig det går igennem, men der har været stille længe.
      De kommer ikke til at melde mere konkret ud før at ALT er på plads.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
        "Umiddelbart fået styr på"
        Umiddelbart håber og tror jeg da stadig det går igennem, men der har været stille længe.
        Ah, "håb" og "tro" - de eneste to ting, som jeg tror bliver JHs eftermæle - ingen konkrete og reelle resultater.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          De kommer ikke til at melde mere konkret ud før at ALT er på plads.
          Hvornår startede den facilitets snak ? Det er satme mange år siden .

          Med den ejerkreds vi har er det jo til grin at vi ikke for længst har flyttet den professionelle afd væk fra ådalen og bygget et passende anlæg , mon ikke der blandt sponsorerne kunne hentes nogle bidrag hertil . Så kunne man herefter støtte amartørerne i kampen for forbedringer i ådalen fremfor strategien med at sende skiftende spillere i byen og brokke sig til pressen over de dårlige forhold i håb om at kommunen vil betale størstedelen af gildet . Og ja det er da romantisk og hyggeligt hvis profferne og amartørerne kan træne i samme omgivelser .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Hvornår startede den facilitets snak ? Det er satme mange år siden .

            Med den ejerkreds vi har er det jo til grin at vi ikke for længst har flyttet den professionelle afd væk fra ådalen og bygget et passende anlæg , mon ikke der blandt sponsorerne kunne hentes nogle bidrag hertil . Så kunne man herefter støtte amartørerne i kampen for forbedringer i ådalen fremfor strategien med at sende skiftende spillere i byen og brokke sig til pressen over de dårlige forhold i håb om at kommunen vil betale størstedelen af gildet . Og ja det er da romantisk og hyggeligt hvis profferne og amartørerne kan træne i samme omgivelser .
            Jeg kan ikke huske om jeg har spurgt til dette: hvorfor har du altid mellemrum inden komma og punktum? Min milde formaterings-OCD slår helt vildt ud over det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Jeg kan ikke huske om jeg har spurgt til dette: hvorfor har du altid mellemrum inden komma og punktum? Min milde formaterings-OCD slår helt vildt ud over det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Jeg kan ikke huske om jeg har spurgt til dette: hvorfor har du altid mellemrum inden komma og punktum? Min milde formaterings-OCD slår helt vildt ud over det.
                Det, der trigger mig mest, er mellemrummet inden spørgsmålstegnet. For Satan det kilder i babbenutterne.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Ah, "håb" og "tro" - de eneste to ting, som jeg tror bliver JHs eftermæle - ingen konkrete og reelle resultater.

                  MvH ChrisOB
                  Nu er det jo ikke kun JH som har sagt at det her er igang og skal ske.
                  https://www.bt.dk/superligaen/ob-er-...-i-superligaen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Nu er det jo ikke kun JH som har sagt at det her er igang og skal ske.
                    https://www.bt.dk/superligaen/ob-er-...-i-superligaen
                    Det er mere det at folk, der endnu ikke har set lyset og indset, at det aldrig bliver til noget godt med Jesper Hansen, de hele tiden skriver og siger "jeg håber og tror" uden at det de håber og tror rent faktisk bliver til skinbarlig virkelighed.

                    På et eller andet tidspunkt bør ens tålmodighed belønnes - men det bliver den bare aldrig. Uanset håb og tro.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Jeg kan ikke huske om jeg har spurgt til dette: hvorfor har du altid mellemrum inden komma og punktum? Min milde formaterings-OCD slår helt vildt ud over det.
                      Ha ha :-)

                      skal prøve at minimere det
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Nu er det jo ikke kun JH som har sagt at det her er igang og skal ske.
                        https://www.bt.dk/superligaen/ob-er-...-i-superligaen
                        Selvom de er flere om det så kan de åbenbart ikke tale det igang
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Det er mere det at folk, der endnu ikke har set lyset og indset, at det aldrig bliver til noget godt med Jesper Hansen, de hele tiden skriver og siger "jeg håber og tror" uden at det de håber og tror rent faktisk bliver til skinbarlig virkelighed.

                          På eti eller andet tidspunkt bør ens tålmodighed belønnes - men det bliver den bare aldrig. Uanset håb og tro.

                          MvH ChrisOB
                          Hvad er belønningen i dit tilfælde?

                          For spillestil og spiller indkøb er jeg fint tilfreds med den her sæson. AGF kampen er første kamp i lang tid hvor jeg havde fornemmelsen af at vi ville komme tilbage og måske endda vinde. Og det er sådan noget jeg har savnet. Følelsen af at vi kan gøre det.

                          Comment

                          Working...
                          X