Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til: Andre Rømer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Velkommen til: Andre Rømer

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-andre-roemer/
    http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

    #2
    Hmm. Spændende. Tillader mig dog at være skeptisk. Men ok...giver det økonomisk råderum til noget fremad banen, så er det måske ikke så tosset.

    Comment


      #3
      Træls. Men klassisk JH og Kent. Har ingen spidskompetencer, tilfører ikke holdet noget vi ikke allerede har og forstærker os ikke på nogle positioner. Endnu en ligegyldig til siden signing.

      Comment


        #4
        Jeg syntes faktisk Rømer virker som et godt match. Han er en arbejds hest.. han rydder op og lukker af bag til, mens jj laver lækre ting fremad.. det ikke en ønske signing, men taget niveauet af Jesper Hansens indkøb i betragtning syntes jeg det er fint..

        Comment


          #5
          Velkommen til!
          Ved nogen hvad vi betalte som transfer?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Træls. Men klassisk JH og Kent. Har ingen spidskompetencer, tilfører ikke holdet noget vi ikke allerede har og forstærker os ikke på nogle positioner. Endnu en ligegyldig til siden signing.
            Jeg tror han kan blive en stærk makker til JJT på den centrale midtbane. Det vigtigste nu er at vi får noget kvalitet offensivt som eksempelvis en Kasper Kusk eller lign..

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Velkommen til!
              Ved nogen hvad vi betalte som transfer?
              Ja velkommen til Rømer. Han er ikke sexet men jeg er sikker på at han nok skal blive en god spiller for os
              Jeg håber ihvertfald at han spiller central midt bedre en Casper

              Aner intet men gætter på 1,5-2 mill

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Jeg tror han kan blive en stærk makker til JJT på den centrale midtbane. Det vigtigste nu er at vi får noget kvalitet offensivt som eksempelvis en Kasper Kusk eller lign..
                Hvorfor skulle han blive det? Er han bedre defensivt end Izunna? Er han bedre på bolden og i det fremadrettede spil end Izunna? Det bliver to gange nej herfra i hvert fald, defensivt vil jeg endda påstå, at Izunna i hvert fald er ét niveau højere. Han giver os noget i duelspillet, og det er sådan ca. det.

                Kusk kommer ikke til at ske. Hvis vi skal stole på, at Davidsen har styr på tingene, så meldte han Kusk uden for rækkevidde i går.

                Comment


                  #9
                  Velkommen til André Rømer. Det bliver et spændende bekendtskab. Kæmpe potentiale, som jeg håber endeligt bliver forløst ved fast spilletid hos os.

                  Sympatisk fyr. Klubbens mand og en fin allrounder at få ind. Glæder mig til at se niveauet.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Jeg tror han kan blive en stærk makker til JJT på den centrale midtbane. Det vigtigste nu er at vi får noget kvalitet offensivt som eksempelvis en Kasper Kusk eller lign..
                    Martin Davidsen fra Stemmer fra Ådalen mener ikke vi har økonomien til Kusk

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Velkommen til André Rømer. Det bliver et spændende bekendtskab. Kæmpe potentiale, som jeg håber endeligt bliver forløst ved fast spilletid hos os.
                      "Kæmpe potentiale"? Han bliver 25 til sommer og har aldrig spillet en U21-landskamp, modsat Casper Nielsen f.eks. der har over 20. Bare fordi man har været en universel lappeløsning i FCM i flere sæsoner, gør det ham ikke til en spiller med "kæmpe potentiale".

                      Comment


                        #12
                        Interessant........eller det er måske lige præcis det, det ikke er. Jeg synes det er godkendt. God alder, en vis længde på kontrakten.

                        Tror Rømer er noget mere disciplineret end Izunna, både i sin opgaveløsning og helt bogstavligt i forhold til gule kort.

                        Jeg tror dog ikke han når Izunna´s topniveau. Jeg tror dog vi er mindst ligeså godt hjulpet med Rømer. Måske han ligger stabilt på 90 procent af Izu´s bedste niveau, hvor Izu, var skiftevis rigtig god, jævnt dårlig og fraværende...........

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          "Kæmpe potentiale"? Han bliver 25 til sommer og har aldrig spillet en U21-landskamp, modsat Casper Nielsen f.eks. der har over 20. Bare fordi man har været en universel lappeløsning i FCM i flere sæsoner, gør det ham ikke til en spiller med "kæmpe potentiale".
                          Der er vi så bare uenige. Jeg mener knægten besidder et kæmpe potentiale, og det er naivt at tro, at du kan skære samtlige fodboldspillere over en kam og sige, at når de er 24. “Så kan de ikke have et potentiale mere”. Mange fodboldspillere blomstre op i en sen alder, og dermed må de også have et vist potentiale, som mangler at blive forløst!

                          Jeg synes Rømer er et rigtig spændende køb, og jeg glæder mig til at se hans bidrag. Jeg tror han kan blive rigtig god for os.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Der er vi så bare uenige. Jeg mener knægten besidder et kæmpe potentiale, og det er naivt at tro, at du kan skære samtlige fodboldspillere over en kam og sige, at når de er 24. “Så kan de ikke have et potentiale mere”. Mange fodboldspillere blomstre op i en sen alder, og dermed må de også have et vist potentiale, som mangler at blive forløst!

                            Jeg synes Rømer er et rigtig spændende køb, og jeg glæder mig til at se hans bidrag. Jeg tror han kan blive rigtig god for os.
                            Fair nok, men hvad er han så rigtigt dygtig til og kan blive endnu dygtigere til, så han får udnyttet det kæmpe potentiale? Hvad tilfører han OB, som vi ikke allerede har?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              "Kæmpe potentiale"? Han bliver 25 til sommer og har aldrig spillet en U21-landskamp, modsat Casper Nielsen f.eks. der har over 20. Bare fordi man har været en universel lappeløsning i FCM i flere sæsoner, gør det ham ikke til en spiller med "kæmpe potentiale".
                              Lad os nu give knægten en chance.
                              Nu har Jesper også fået sin drømme spiller. En der både kan dække pladsen for Tingager og Izunna.
                              2 pladser for 1 pris

                              Comment

                              Working...
                              X