Side 26 af 27 FørsteFørste ... 1624252627 SidsteSidste
Viser resultater 251 til 260 af 267
    Citer Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
    Nogen der kan give et referat af hvad Rømer siger om en slatten kultur i OB? Det er fra en artikel på EB.
    Han nævner at han blev overtalt af JH og KN som nævnte at han skulle tage taktstokken på midtbanen. Han forventede at han blev hentet på baggrund af sine kompetencer, men man ville ændre på ham så han kunne lave mere "langs jorden" fodbold (han nævner at selvfølgelig skal man lægge på som fodboldspiller), men syntes ikke han fik chancen, og da Michelsen siger han ikke var start 11 materiale, ville han væk.

Han fortryder ikke skiftet, da OB er en stor klub, men der blev forsøgt at ændre for meget på ham som fodboldspiller, hvilket gjorde ham usikker, og var selvforstærkende i forhold til at lave fejl.
    Han nævner den slatne kultur på baggrund af 8 spillere med kontraktudløb, uden aat uddybe mere.
    Han har intet dårligt at sige om JH, KN og OB, da han mener det mislykkede ophold lægger til begge parter.

Det er mere eller mindre, hvad artiklen handler om.

Citer Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Nej, JH er på ingen måde perfekt og har lavet mange forkerte indkøb. På den anden side har han umiddelbart fået styr på økonomien, faciliteter og ungdommen selvom det selvfølgelig ikke er ting som springer lige så meget i øjnene og ej heller har den nu og her effekt. Men når folk skriver ligegyldige analogier som din tror jeg bare folk bliver provokeret og gerne vil være med til at belyse hele billedet. Så det bliver lidt en ja/nej snak når mange kommentarer er oneliners.
    PS. Nu er folk så begejstret for Bo Henriksen og hvad han har udrettet, men JH var altså med dem fra 2. Div til Europa.
    hvilke faciliteter er det JH har fået styr på ?
    Jesper Hansen :

Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Jeg passede nok hverken ind i spillestilen eller kulturen. Jeg har brug for at smadre igennem til kamp og træning, og sådan var det ikke i OB. Her kunne man gå og gemme sig til træning flere dage i træk. Der var otte spillere med kontraktudløb, som ikke skulle forlænges, og alt sammen skabte en lidt slatten træningskultur.
    Det er lige den mistanke jeg havde om træningen 3.år under Kent Nielsens træning. Glad for at blive beķræftet af en insider ....

Senior Member
    Oprettet
    May 2016
    Lokation
    Odense M
    Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er lige den mistanke jeg havde om træningen 3.år under Kent Nielsens træning. Glad for at blive beķræftet af en insider ....
    Nu var Rømer der i et halvt år, hvor der vel og mærke var 7 spillere med kontraktudløb i sommers, det var cirka 1/4 af truppen der stod til udløb. Jeg kan godt forstå at ingen af dem gad at yde en nævneværdig indsats til træning, det var vel ret beset kun Joan der kunne komme i betragtning til spilletid. Derudover tror jeg også flere spillere så Kent som værende et projekt der var kørt dødt.

Joan, Jønne, Nana, Thrane, Fellah, Buus og Joao havde i øvrigt kontraktudløb.

Jeg tror ikke det har været en slatten træningskultur i 3 år, men jeg ville ikke være overrasket over at niveauet skulle være dalet det sidste halve år.

Citer Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    De har sikkert fået købt noget ekstra godt gaffatape til at fikse hullet i taget, hvor det dryppede ned på KEPs plads...

For mig er al den higen efter at "belyse hele billedet" mere et udtryk for lortepolering end reelt indhold. Lidt ligesom at rose en medarbejder for at være flot klædt, mens han laver den ene fejl efter den anden, der hindrer produktionen.

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

"Umiddelbart fået styr på"
    Umiddelbart håber og tror jeg da stadig det går igennem, men der har været stille længe.

Umiddelbart håber og tror jeg da stadig det går igennem, men der har været stille længe.
    De kommer ikke til at melde mere konkret ud før at ALT er på plads.

Ah, "håb" og "tro" - de eneste to ting, som jeg tror bliver JHs eftermæle - ingen konkrete og reelle resultater.

MvH ChrisOB

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De kommer ikke til at melde mere konkret ud før at ALT er på plads.
    Hvornår startede den facilitets snak ? Det er satme mange år siden .

Med den ejerkreds vi har er det jo til grin at vi ikke for længst har flyttet den professionelle afd væk fra ådalen og bygget et passende anlæg , mon ikke der blandt sponsorerne kunne hentes nogle bidrag hertil . Så kunne man herefter støtte amartørerne i kampen for forbedringer i ådalen fremfor strategien med at sende skiftende spillere i byen og brokke sig til pressen over de dårlige forhold i håb om at kommunen vil betale størstedelen af gildet . Og ja det er da romantisk og hyggeligt hvis profferne og amartørerne kan træne i samme omgivelser .
    Jesper Hansen :

Senior Member
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Odense
    Hvornår startede den facilitets snak ? Det er satme mange år siden .

Med den ejerkreds vi har er det jo til grin at vi ikke for længst har flyttet den professionelle afd væk fra ådalen og bygget et passende anlæg , mon ikke der blandt sponsorerne kunne hentes nogle bidrag hertil . Så kunne man herefter støtte amartørerne i kampen for forbedringer i ådalen fremfor strategien med at sende skiftende spillere i byen og brokke sig til pressen over de dårlige forhold i håb om at kommunen vil betale størstedelen af gildet . Og ja det er da romantisk og hyggeligt hvis profferne og amartørerne kan træne i samme omgivelser .
    Jeg kan ikke huske om jeg har spurgt til dette: hvorfor har du altid mellemrum inden komma og punktum? Min milde formaterings-OCD slår helt vildt ud over det.

Regler for indlæg