Side 1 af 27 12311 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 267
    http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

Hmm. Spændende. Tillader mig dog at være skeptisk. Men ok...giver det økonomisk råderum til noget fremad banen, så er det måske ikke så tosset.

Træls. Men klassisk JH og Kent. Har ingen spidskompetencer, tilfører ikke holdet noget vi ikke allerede har og forstærker os ikke på nogle positioner. Endnu en ligegyldig til siden signing.

Senior Member
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Odense
    Jeg syntes faktisk Rømer virker som et godt match. Han er en arbejds hest.. han rydder op og lukker af bag til, mens jj laver lækre ting fremad.. det ikke en ønske signing, men taget niveauet af Jesper Hansens indkøb i betragtning syntes jeg det er fint..

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Velkommen til!
    Ved nogen hvad vi betalte som transfer?

Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Træls. Men klassisk JH og Kent. Har ingen spidskompetencer, tilfører ikke holdet noget vi ikke allerede har og forstærker os ikke på nogle positioner. Endnu en ligegyldig til siden signing.
    Jeg tror han kan blive en stærk makker til JJT på den centrale midtbane. Det vigtigste nu er at vi får noget kvalitet offensivt som eksempelvis en Kasper Kusk eller lign..

Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Velkommen til!
    Ved nogen hvad vi betalte som transfer?
    Ja velkommen til Rømer. Han er ikke sexet men jeg er sikker på at han nok skal blive en god spiller for os
    Jeg håber ihvertfald at han spiller central midt bedre en Casper

Aner intet men gætter på 1,5-2 mill

Citer Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Jeg tror han kan blive en stærk makker til JJT på den centrale midtbane. Det vigtigste nu er at vi får noget kvalitet offensivt som eksempelvis en Kasper Kusk eller lign..
    Hvorfor skulle han blive det? Er han bedre defensivt end Izunna? Er han bedre på bolden og i det fremadrettede spil end Izunna? Det bliver to gange nej herfra i hvert fald, defensivt vil jeg endda påstå, at Izunna i hvert fald er ét niveau højere. Han giver os noget i duelspillet, og det er sådan ca. det.

Kusk kommer ikke til at ske. Hvis vi skal stole på, at Davidsen har styr på tingene, så meldte han Kusk uden for rækkevidde i går.

Senior Member Matti1887's avatar
    Oprettet
    Feb 2017
    Lokation
    KBH N
    Velkommen til André Rømer. Det bliver et spændende bekendtskab. Kæmpe potentiale, som jeg håber endeligt bliver forløst ved fast spilletid hos os.

Sympatisk fyr. Klubbens mand og en fin allrounder at få ind. Glæder mig til at se niveauet.

Citer Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Martin Davidsen fra Stemmer fra Ådalen mener ikke vi har økonomien til Kusk

Regler for indlæg