Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rygtetråd sommer 2014

    Det håber jeg godt nok ikke er sandt, han er da ikke bedre end dem vi har.

    http://www.morethanaclub.dk/news.php?readmore=17482

    #2
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Det håber jeg godt nok ikke er sandt, han er da ikke bedre end dem vi har.

    http://www.morethanaclub.dk/news.php?readmore=17482
    Nej tak!

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Det håber jeg godt nok ikke er sandt, han er da ikke bedre end dem vi har.

      http://www.morethanaclub.dk/news.php?readmore=17482
      tja...han har vel lige indtil nu været et klart førstevalg i GF, og han har vel også været stort set skadesfri gennem mange sæsoner og det er vel det vi trænger til allermest på den position. Jeg aner ikke om hans topniveau er væsentlig højere end JC og MT, men jeg erindre at han har været med liga landsholdet på tur engang. OB kan næppe hente keepere (eller andre spillere) der er etablerede og rutinerede fra andre ligaer, så jeg vil hilse ham velkommen p.gr.a. hans stabilitet gennem de seneste sæsoner, hvis han synes OB er interessant, men klap hesten JC og MT har 1½ år endnu, så vidt jeg husker, men korriger mig endelig hvis det er forkert.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Han er dansker
        Han er moden
        Han er relativ dygtig
        Han er "gratis"
        Han trænger til en ny udfordring

        Ja tak"!
        Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

        Comment


          #5
          Og klasser bedre end mr tv redning

          Comment


            #6
            Arghhhhhhh det lyder sgu som en and.

            Comment


              #7
              Vi skal ikke have endnu en "tjaa tjoo" målmand, med en svaghed for høje bolde i feltet, og en kærlighed til fjenden...

              ... så skal vi da i hvert fald først af med ham vi allerede har i den kategori...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Nej nej nej det ville da være helt vanvittigt, han har alle dage været overvurderet. Hellere Toppel

                Comment


                  #9
                  tja...hvis der er noget om det må det jo betyde at man kan slippe af med en af de andre målmænd - og det må vel næsten betyde bye bye til jc. i det perspektiv er det vel positivt.
                  Men Steffen R. er ikke lige min ønske målmand og hvor meget bedre er han egentlig end eks. toppel?

                  Comment


                    #10
                    Jesper Hansen vil da aldrig hyre ham. Det er en and..

                    Comment


                      #11
                      Jeg tvivler på at han er en bedre målmand end Toppel, der med få svipsere har holdt et fint niveau og fortjener mere spilletid.

                      Comment


                        #12
                        Nej tak, nej tak og nej tak.

                        Kan vi hente en der er bedre end Toppel, jamen så fint, men vi skal ikke hente Steffen Rasmussen, der ikke er bedre end Toppel og så skode Toppel.

                        Det vil være en sorgens dag af de helt store.

                        Comment


                          #13
                          Jeg tror simpelthen ikke på, han forlader GF.
                          Ousager blev valgt over Steffen Rasmussen, som led i Peter Sørensens plan, for at genskabe respekten i truppen. Ikke fordi Ousager er en bedre målmand, der utvivlsomt vil stå fast fremover. Nuvel, Rasmussen har haft en skade osv., men jeg er da næsten 100% sikker på, at han ryger tilbage i buret, så snart der er ro på.
                          Han har været i klubben hele sin professionelle karriere, og er en kulturbærer, der tilmed har været med omkring landsholdet for ikke så længe siden. Selvfølgelig smider de ham ikke ud af klubben nu, fordi ex-træneren ikke kunne styre omklædningsrummet.

                          Når det så er sagt, så tror jeg heller ikke vores Jesper Hansen ville nærme sig ham. Han virker simpelthen for fornuftig.. ;)

                          Comment


                            #14
                            Jeg sagde om Toppel, da han kom til klubben, at ham ville jeg være tryg ved - som reservemålmand. Han ER en fin målmand, og har bestemt også haft nogle gode kampe. JC synes alt for ustabil, desværre. Men at hente Steffen vil da være hul i hovedet - medmindre han er tiltænkt en reservetjans bag en langt bedre målmand end de to vi allerede har i stalden. Og jeg ser ham bestemt ikke som værende en bedre målmand end Toppel.

                            Håber, det er en and.
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              #15
                              Det kan da kun være folk, der kun ser OB-kampe, der kan ønske sig Staff til klubben...

                              Steffen Rasmussen er en af ligaens absolut mest ringe og svingende målmænd. Han er nærmest en klon af Jesper C, omend lidt yngre. Han er elendig i feltet og på hjørnespark, og er mand for mindst en tre-fire alvorlige drops pr. sæson. Han er god på stregen, det er nogenlunde det. Læg derudover til, at han sikkert skulle have et stort sign-on fee, og en høj løn, plus at hans skadesfrekvens er opadgående, og han ligner efterhånden Jesper C.s århusianske fætter.

                              Og den med, at han har spillet landshold? Jo tak, det har HHA, Silberbauer, Brian Priske, Rommefranz, Esben Hansen og Rajko Lekic også...
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment

                              Working...
                              X