Annoncering

Collapse
No announcement yet.

2½ år med Kent og Jesper - Hvordan er det gået?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Ha ha ha

    " omkring vores reservehold så ligger vi faktisk og vinder væsentlig flere kampe , også mod de andre hold , end vi taber .. så der er noget som er ok "

    vi vinder også mod de andre hold ...... det er sgu sejt ....


    Men nej Kent .. reserveholdsligaen er omtrent lige så vigtig som sommerkampene mod Ebberød og hvad de ellers hedder ...
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Opgaven i at finde en ny træner er nok for stor en mundfuld for JH. Kent var nok hans eneste ven.
      Jeg kan dog ikke se, hvis ikke den øverste ledelse griber ind når sæsonen er ovre, og prøver at sprede nye vinde over ådalen enten ved at fyre jh, kent eller begge. Ellers så skal der kastes penge i projektet, så det indkøbes mere spændende spillere. Der skal ske noget med mere swung på end at skifte Bræææhdal ud. Stemningen på tribunerne nærmer sig det spøgelsesagtige og den spillemæssige fremgang er ikke eksisterende. Eneste lyspunkt i truppen er en målmand, som vi er tvunget til at sælge, hvis vi skal have millioner ind. Det er så deprimerende som det kan være, og hvis de spillere vi henter til sommer bliver casper Nielsen, Troels kløve og Rømer-agtige, så får de da klemt det sidste luft ud af ballonen. Eneste håb bunder i troen på at der sker noget radikalt i sommerpausen. Ellers er OB virkelig en død sild, og det er ledelsen de eneste som ikke vil indse, hvis det bliver en sæson mere med øøøøhNielsen og ØøøøhHansen til skrabede budgetter

      Comment


        Det er taber mentalitet af værste skuffe. Vi kommer ikke videre før den kultur er smidt laaaangt væk.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Vi kommer ikke videre før vi får lavet de sportslige rammer, så der kommer et professionelt miljø. Hvis vi vil tiltrække de bedste spillere og talenter, så må vi have et helt andet fokus på arbejdsmiljøet. Når nu vi ikke kan "hijacke" banerne ved universitetet, er jeg fortaler for en markant sportslig opgradering af faciliteterne i vores idylliske ådal. Faktisk synes jeg, uanset hvad, at man bør blive i ådalen for at bevare sjælen, historien og atmosfæren i klubben. Hvert fald den der er tilbage.

          1) Ådalen skal renoveres med inspirerende materialer. Mere glas, blå-hvide farver osv.. Der skal laves ordentlige styrkefaciliteter, frokostforhold, udspændings- og afslapningsområder. Glas vil være signalere mere åbenhed og vil kunne tiltrække publikum og andre interesseret fra åstien.

          2) Bane 1, bør bevares som ren græsbane, så den stadig vil kunne bruges til sommertræningen.

          2) De bagerste baner skal udnyttes. De ligger pt i komplet dvale. Man må kunne lave nogle ordentlige dræneringssystemer og så skal de omdannes til hybridbaner. Det er fremtiden og vi kan ligeså godt være first-movers på det punkt.

          Klubben bliver nødt til at investere langsigtet. Jeg ser hellere, at vi får topmoderniseret vores anlæg, fremfor en masse spillerindkøb til jeg ved ikke hvor mange millioner i sign-on fee, kontrakter m.v.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
            Vi kommer ikke videre før vi får lavet de sportslige rammer, så der kommer et professionelt miljø. Hvis vi vil tiltrække de bedste spillere og talenter, så må vi have et helt andet fokus på arbejdsmiljøet. Når nu vi ikke kan "hijacke" banerne ved universitetet, er jeg fortaler for en markant sportslig opgradering af faciliteterne i vores idylliske ådal. Faktisk synes jeg, uanset hvad, at man bør blive i ådalen for at bevare sjælen, historien og atmosfæren i klubben. Hvert fald den der er tilbage.

            1) Ådalen skal renoveres med inspirerende materialer. Mere glas, blå-hvide farver osv.. Der skal laves ordentlige styrkefaciliteter, frokostforhold, udspændings- og afslapningsområder. Glas vil være signalere mere åbenhed og vil kunne tiltrække publikum og andre interesseret fra åstien.

            2) Bane 1, bør bevares som ren græsbane, så den stadig vil kunne bruges til sommertræningen.

            2) De bagerste baner skal udnyttes. De ligger pt i komplet dvale. Man må kunne lave nogle ordentlige dræneringssystemer og så skal de omdannes til hybridbaner. Det er fremtiden og vi kan ligeså godt være first-movers på det punkt.

            Klubben bliver nødt til at investere langsigtet. Jeg ser hellere, at vi får topmoderniseret vores anlæg, fremfor en masse spillerindkøb til jeg ved ikke hvor mange millioner i sign-on fee, kontrakter m.v.
            Hvor længe har snakken stået på med at forbedre rammerne , og hvad har OB aktivt gjort for at forbedre det ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ha ha ha

              " omkring vores reservehold så ligger vi faktisk og vinder væsentlig flere kampe , også mod de andre hold , end vi taber .. så der er noget som er ok "

              vi vinder også mod de andre hold ...... det er sgu sejt ....


              Men nej Kent .. reserveholdsligaen er omtrent lige så vigtig som sommerkampene mod Ebberød og hvad de ellers hedder ...
              Det er så fucking pinligt at være OB fan. Bare det at fremhæve at vores reserve hold vinder kampe (også mod de andre hold, suk), når man desperat prøver at finde på positive ting at sige om OB, fortæller jo alt. Vi er en taber klub, med en taber mentalitet. En klub som ikke vil kalde de sidste par sæsoner for en fiasko, selvom vi ikke magter at leve op til egne målsætninger, er og bliver en taberklub. Jeg er så udtømt for optimisme og positiv energi at jeg føler mig som en fucking masochist når jeg bliver ved med at bruge tid på OB.

              Kent og Jesper. Hvis man ligner en taberklub, hvis man lyder som en taberklub, hvis man stinker af taberklub.... så er man i de fleste tilfælde en taberklub. Forsvind ud af mit liv.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                Det er så fucking pinligt at være OB fan. Bare det at fremhæve at vores reserve hold vinder kampe (også mod de andre hold, suk), når man desperat prøver at finde på positive ting at sige om OB, fortæller jo alt. Vi er en taber klub, med en taber mentalitet. En klub som ikke vil kalde de sidste par sæsoner for en fiasko, selvom vi ikke magter at leve op til egne målsætninger, er og bliver en taberklub. Jeg er så udtømt for optimisme og positiv energi at jeg føler mig som en fucking masochist når jeg bliver ved med at bruge tid på OB.

                Kent og Jesper. Hvis man ligner en taberklub, hvis man lyder som en taberklub, hvis man stinker af taberklub.... så er man i de fleste tilfælde en taberklub. Forsvind ud af mit liv.
                Helt enig, det er sgu nok også en af mange grunde til at folk ikke gider tage på stadion, vi kan jo høre på vores kære træner, at det er ligemeget hvordan det går. Det er sgu en pinlig indstilling at komme med og pinligt at man snakker om reserve holdet, bare fordi de klare sig godt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hvor længe har snakken stået på med at forbedre rammerne , og hvad har OB aktivt gjort for at forbedre det ?
                  Jeg tror alle brusere virker nu 😉
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Minder mig om et par jeg kender




                    https://m.youtube.com/watch?v=sh31NNx6kdc
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Jeg tror alle brusere virker nu 
                      Verdensklasse , så er det på sin plads at de er stolte af deres job og beretter om fremgang .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Det her var nok sjovere i teorien








                        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                        Comment


                          Det er fandeme sjovt! Har du lavet de magic cards? 😄

                          Comment

                          Working...
                          X