Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 29
    Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Den trøje må jeg have! Den bliver min personlig julegave for mig!🤗🤗🤗
    Vi ses på stadion søndag - i Helveg-trøje!!!
    Du er den sejeste OB fan andlox ved du har langt til Odense. 🎅⚽️👍

Citer Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Se dét er en rigtig OB-trøje. Tykke tydelige STRIBER - ikke det dér fesne designer-pjat, som vi har nu.

Og så én af mine første OB-helte - én af de helt store. Den må jeg da ha!

MvH ChrisOB
    Enig. Det er en rigtig fed trøje. Sådan Hummel, I kan jo godt

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Du er den sejeste OB fan andlox ved du har langt til Odense. 🎅⚽️👍
    Jo jo, det er langt til Odense, men det er det værd, hver eneste kilometer. Desuden kommer min yngste søn med så jeg har god underholdning på motorvejen og vi får en ægte "Männerwochenende" med besøg på Odense Zoo og en fælles far-og-søn-indsats på RMN.😊

Derfor blev Helveg valgt før Høgh

https://www.fyens.dk/ob/Derfor-Helve...rtikel/3211852

endnu en betalings artikel der er OB relateret. Shock

Senior Member andlox's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Tyskland
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Kan du give en referat?

Citer Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Kan du give en referat?
    Desværre. Har ikke abonnement på OB+

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Der er ikke noget nyt i den artikel. Der står, hvorfor Helveg blev valgt, som der også er udtalt andre steder. Der står ikke, hvorfor Lars Høgh ikke blev valgt.

Senior Member JMJ's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Nørrebro
    Citer Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Der er ikke noget nyt i den artikel. Der står, hvorfor Helveg blev valgt, som der også er udtalt andre steder. Der står ikke, hvorfor Lars Høgh ikke blev valgt.
    Wamsler nævnte i den tilhørende Mediano-podcast, at det nok kunne have noget at Høgh er målmand - underforstået, at der ikke er ligeså meget salg i disse trøjer. Den køber jeg nu ikke helt. Mon ikke en Høgh-trøje ville sælge endnu mere, selv hvis der skulle være tale om en målmandstrøje.

I virkelighedens verden, så handler det jo nok om, at Helveg er et (inter)nationalt kendt navn. Og ikke mindst handler det nok om, at Høgh (trods gudestatus) er forretningsmæssigt engageret i andre superligaklubber.

Det sidste udsagn dækker det vel egentlig ret godt.
    Man skal forstå, at der her ikke er tale om en egentlig kåring men et kommercielt tiltag, fastslår Jack Jørgensen.”

Senior Member Matti1887's avatar
    Oprettet
    Feb 2017
    Lokation
    KBH N
    Citer Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Wamsler nævnte i den tilhørende Mediano-podcast, at det nok kunne have noget at Høgh er målmand - underforstået, at der ikke er ligeså meget salg i disse trøjer. Den køber jeg nu ikke helt. Mon ikke en Høgh-trøje ville sælge endnu mere, selv hvis der skulle være tale om en målmandstrøje.

I virkelighedens verden, så handler det jo nok om, at Helveg er et (inter)nationalt kendt navn. Og ikke mindst handler det nok om, at Høgh (trods gudestatus) er forretningsmæssigt engageret i andre superligaklubber.
    Nej, det var da ikke med henblik på salg at Lars Høgh ikke blev valgt? Sagde han ikke i Mediano, at Helveg blev foretrukket, da han er markspiller, altså - “at det ikke ville være så fedt, at have alle spillerne løbende rundt i en målmandstrøje med 80’er look på søndag, når de løber på banen”. - agtigt.

Derudover påstår OB jo, at det er fanbestemt. Jeg ved så ikke om de kun har spurgt en fan, og hvem den fan er - det ved jeg ikke. Måske det er en beslutning sammen med blandt andet det forholdsvist nyligt oprettede fanpanel?
    Sidst redigeret af Matti1887 : 08-12-2017 kl. 08:23

Regler for indlæg