Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Share Legends

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Nogle som ved om der er en ny legends trøje i støbeskeen?
    Ved ikke andet, end at vi blev sprunget over i den her omgang. Så var OB vidst heller ikke vigtigere for Hummel....

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Ved ikke andet, end at vi blev sprunget over i den her omgang. Så var OB vidst heller ikke vigtigere for Hummel....
      Fik andre end bøf en trøje senest?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
        Fik andre end bøf en trøje senest?
        AGF gjorde vidst også.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Ved ikke andet, end at vi blev sprunget over i den her omgang. Så var OB vidst heller ikke vigtigere for Hummel....
          Der var stadig en god håndfuld Helveg-trøjer i Unisport på Strøget i København laaaang tid efter - limited edition my.. Så var Helveg vist heller ikke mere interessant for egne fans, desværre.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
            Der var stadig en god håndfuld Helveg-trøjer i Unisport på Strøget i København laaaang tid efter - limited edition my.. Så var Helveg vist heller ikke mere interessant for egne fans, desværre.
            Den var totalt udsolgt i flere størrelser relativt hurtigt i Odense. Jeg blev nødt til at købe min i small (som jeg overhovedet ikke kan passe)

            Der er nok bare ikke mange OB fans i København 😉

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
              Den var totalt udsolgt i flere størrelser relativt hurtigt i Odense. Jeg blev nødt til at købe min i small (som jeg overhovedet ikke kan passe)

              Der er nok bare ikke mange OB fans i København 😉
              Touché, selvom jeg nu synes vi er en del faktisk. Bare lidt løst organiseret, desværre.

              Comment

              Working...
              X