Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-ting til småbørn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB-ting til småbørn

    I takt med at jeg er blevet ældre, gift, far til 3 og flyttet tilbage til Fyn (for at blive her for altid), har jeg efterhånden mistet interessen for at følge FCK. Lad mig bare sige, at jeg er blevet mæt af københavneriet efter 20 år. Jeg er gået så meget All-in på at finde min indre Fynbo frem, at jeg har skiftet Carlsberg ud med Albani...

    Jeg bliver aldrig en regulær OB-fan, med en stribet trøje og plads på Stften - men i og med, at jeg har set flere OB-kampe end FCK de seneste par år, kan jeg mærke, at jeg ville ønske at jeg var OB-fan. For charmen ved fodbold, er den følelse man får i kroppen, når man er til kampene fysisk.

    Derfor, har jeg droppet tankerne om at gøre ungerne til FCK-fans. Al deres udstyr er sat til salg - de skal holde med de lokale OB, så de kan komme på stadion og få de oplevelser, sammen med venner med samme interesse.

    Det koster en halv bondegård, at købe ting og sager (har sat konen til at tjekke Reshopper). Så jeg ville høre, om der var nogen derude, der havde noget OB-halløj til børn, som de ikke længere bruger, til billige penge?

    Der er tale om en datter på halvandet og en dreng på 2 måneder (de skulle gerne blive større, men er der baby-ting imellem er det jo helt fint). Den store søn bor desværre i Ikast hos moderen og spiller i Ikast - så jeg må nøjes med at gøre de to mindste til OB-fans
Working...
X