Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: ACH - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Grytebust.
    Ryan, KEP, Tingager, JBL
    Greve, JJT, Izu, Jønne
    AK, Joan
    Vi holder på vores store centerforsvarer, og så ligner resten en strategi om mere at udnytte egne forcer, frem for at tilpasse sig ACH's styrker.

    Kort sagt, vil vi spille rundt om ACH, og ikke prøve at matche dem rent fysisk - for det kan vi sgu nok ikke, uanset hvad, altså matche deres fysik.

    Om vi så har evnerne til at spille rundt om dem, må tiden jo vise - der skal nok være forskellige meninger om, hvor meget vi evner det.
    Jeg forstår egentligt godt Kent Nielsens valg i dag.

    Izunna er ikke så høj, men er ret stærk. Greve tror jeg også kan bringe mere fysik, end man lige tror, når man ser på hans fysik - han virker ikke så bange for at knokle på.

    Iøvrigt lidt sjovt, at Danmark er ved at få øjnene op for Grytes evner og betydning. Prisen stiger, men det gør interessen jo så nok også.
    Gav ham gerne en 5-årig kontrakt 😎

    Comment


      #32
      Det er godt nok sjældent man hører noget til Grytebust i diverse optakter, men som du siger - endelig er de ved at få øjnene op for ham. Han er også den bedste keeper i ligaen, hvis du spørger mig.

      Fint interview de fik lavet med Gryte. God fyr, han lyder til at være glad her, men det lyder også til at vi ikke har ham ret meget længere. Han bruger os helt sikkert som et springbræt.

      Comment


        #33
        Helt klart, med hans evner og alder, så skal han have ambitioner om mere - ville være overrasket hvis det ikke var tilfældet.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Ironi kan forekomme. Efter min mening bør Jønne altid være den sidste på holdkortet, lige efter Thrane.
          Helt enig.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #35
            Som jeg skrev efter AaB-kampen, så skulle det blive spændende at se antallet af point i efterårets sidste fem kampe. Som minimum skulle de gerne give 10 og rigtig gerne 12 ud af 15 point. Min forudsigelse var, at hvis vi får under 9, så skal vi enten ikke, eller bør ikke, spille med i top 6.

            Vi fik 0 i den måske med oplagte 3-points kamp, så nu er der krav om sejr i minimum de tre kampe, som ikke er mod FCM.

            OB-SJE 0 point
            ACH-OB X
            OB-HOB X
            FCM-OB X
            OB-SIF X

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
              Vi holder på vores store centerforsvarer, og så ligner resten en strategi om mere at udnytte egne forcer, frem for at tilpasse sig ACH's styrker.

              Kort sagt, vil vi spille rundt om ACH, og ikke prøve at matche dem rent fysisk - for det kan vi sgu nok ikke, uanset hvad, altså matche deres fysik.

              Om vi så har evnerne til at spille rundt om dem, må tiden jo vise - der skal nok være forskellige meninger om, hvor meget vi evner det.
              Jeg forstår egentligt godt Kent Nielsens valg i dag.

              Izunna er ikke så høj, men er ret stærk. Greve tror jeg også kan bringe mere fysik, end man lige tror, når man ser på hans fysik - han virker ikke så bange for at knokle på.

              Iøvrigt lidt sjovt, at Danmark er ved at få øjnene op for Grytes evner og betydning. Prisen stiger, men det gør interessen jo så nok også.
              Gav ham gerne en 5-årig kontrakt 

              Man kan bare frygte at JH ikke magter at få en forlængelse i hus .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Grytebust.
                Ryan, KEP, Tingager, JBL
                Greve, JJT, Izu, Jønne
                AK, Joan
                ville foretrække Esler for Jønne ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment

                Working...
                X