Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: ACH - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg tror banens beskaffenhed kommer til at betyde meget for kampen. Den kan godt ende med at være mindst lige så dårlig som den, Parken helt uforståeligt får lov til at få mange penge for at tilbyde landsholdet (Spil på Brøndbys bane og lad Parken betale for tabt billetindtægt).
    Hvis det bliver en bane hvor bolden kan miste fart på jorden eller dens opspring bliver påvirket ja så bliver det en fordel for Horsens, tror jeg. Det kan blive svært at lave de mål, der i forvejen er vanskelige for holdet.
    Hvis det bliver en våd og hurtigt opkørt bane tror jeg det kan blive en 0-0 kamp. Måske et mål på straffespark.

    Der må være stor motivation for at kæmpe røven ud af bukserne. Det forventer jeg at se. Krampe. Og hvis banen er til det og midtbanen efterhånden magter at spille angriberne rigtigt, ja så kan det da blive mål. Og så håber jeg, at Grytes udsving i sidste kamp er overstået.

    For mig er det vigtigt, at vi ikke igen deltager i en røvkedelig kamp. Men hellere det end at tabe. Kedelig OG tabe. DET gider jeg ikke se.
    Last edited by Tåhyler; 18-11-2017, 12:59.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Jeg tror banens beskaffenhed kommer til at betyde meget for kampen. Den kan godt ende med at være mindst lige så dårlig som den, Parken helt uforståeligt får lov til at få mange penge for at tilbyde landsholdet (Spil på Brøndbys bane og lad Parken betale for tabt billetindtægt).
      Hvis det bliver en bane hvor bolden kan miste fart på jorden eller dens opspring bliver påvirket ja så bliver det en fordel for Horsens, tror jeg. Det kan blive svært at lave de mål, der i forvejen er vanskelige for holdet. Det kan så også betyde, at en Antipas ikke kan tage sine ture. Det må derfor kunne blive en kamp med langskud. Det bør vi kunne dæmme op for klogt. Og med stort fokus på hvor Kirkevoll er.
      Hvis det bliver en våd og hurtigt opkørt bane tror jeg det kan blive en 0-0 kamp. Måske et mål på straffespark.

      Der må være stor motivation for at kæmpe røven ud af bukserne. Det forventer jeg at se. Krampe. Og hvis banen er til det og midtbanen efterhånden magter at spille angriberne rigtigt, ja så kan det da blive mål. Og så håber jeg, at Grytes udsving i sidste kamp er overstået.

      For mig er det vigtigt, at vi ikke igen deltager i en røvkedelig kamp. Men hellere det end at tabe. Kedelig OG tabe. DET gider jeg ikke se.
      Vi skal møde Horsens. Ikke Hobro

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Vi skal møde Horsens. Ikke Hobro
        Eller .. Antipas og Kirkevoll spiller for Hobro, ikke Horsens.
        Men vi taber med garanti i morgen, hvis vi fokuserer for meget på de to!

        Comment


          #19
          Ups - skrev Horsens men om Hobro-spillere. Har slettet dem. Men ellers er det vel rigtigt nok :-)
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #20
            AK tilbage mod Horsens.
            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...e-mod-horsens/
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Der er stadig tre timer tilbage til at deltage i konkurrencen. Så kom ind og vær med.

              http://obstruktion.dk/gaet-resultate...vind-gavekort/

              Comment


                #22
                Grytebust.
                Ryan, KEP, Tingager, JBL
                Greve, JJT, Izu, Jønne
                AK, Joan

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Grytebust.
                  Ryan, KEP, Tingager, JBL
                  Greve, JJT, Izu, Jønne
                  AK, Joan
                  Suk, hvordan skal tændstikken kunne stå imod deres fysik

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Suk, hvordan skal tændstikken kunne stå imod deres fysik
                    Hvilken en af dem? Vi har ikke meget andet end tændstikker..

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Hvilken en af dem? Vi har ikke meget andet end tændstikker..
                      Tænker han mener Jönsson

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tænker han mener Jönsson
                        Jep, manden uden fysik

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Jep, manden uden fysik
                          Hvad snakker du om? Manden er et bæst. Nikolaj Valujev’s kælenavn The Beast From The East, kommer jo oprindeligt fra Jønne og hans stærke bedrifter på banen. Et sandt monster.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Hvilken en af dem? Vi har ikke meget andet end tændstikker..
                            Ja, der er flere, men kun en er fremstillet af balsatræ...
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Hvad snakker du om? Manden er et bæst. Nikolaj Valujev’s kælenavn The Beast From The East, kommer jo oprindeligt fra Jønne og hans stærke bedrifter på banen. Et sandt monster.
                              Alt er fint med dig??? ;-)
                              Jønne er måske så hurtigt som Valujev men tvivler om det er andre parametre ham er med...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Alt er fint med dig??? ;-)
                                Jønne er måske så hurtigt som Valujev men tvivler om det er andre parametre ham er med...
                                Ironi kan forekomme. Efter min mening bør Jønne altid være den sidste på holdkortet, lige efter Thrane.

                                Comment

                                Working...
                                X