Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: ACH - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: ACH - OB

    Fantastisk landsholdsbold er overstået for nu så tid til at se frem mod klubbold.

    OB møder ACH på søndag i Horsens og et er nok begrænset hvor mange der har været på tur med landsholdet så nogenlunde friske kræfter må vi stille med ... JJT er stadig så ung så han er frisk dagen efter...

    Hvad er der af skader?

    Grytebust
    Ryan. KEP. Tingager. JBL
    Desler. Izu. JJT. Greve
    Festeersen. AK

    hvis der ikke opstår skader og vi ikke er behændig foran så forestiller jeg mig at Jønne, Joan og måske Helenius kan komme ind og gøre ondt på et par trætte forsvarsspillere der forhåbentligt har været under pres kampen igennem ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Det er en kamp hvor Horsens bruger 35 minutter på indkast og sikkert vinder 1-0 på et kludemål, efter OB har været det bedste hold.

    Comment


      #3
      AK og Fester i front har den ulempe, at vi ikke får lagt et effektivt højt pres. Det var i hvert fald tilfældet hele efteråret 2016..

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        AK og Fester i front har den ulempe, at vi ikke får lagt et effektivt højt pres. Det var i hvert fald tilfældet hele efteråret 2016..
        Det kunne sagtens være en anden end AK men jeg syntes st Festersen har spillet sig til en startplads og det samme kan ikke siges om Helenius eller Joan så jeg tænkte st det var AK's tur... så må han give det en ekstra tak hvis han vil fastholde pladsen ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #5
          Mens vi venter på kampen, har vi lagt konkurrencen ud. Hvis man kan gætte resultatet, kan man vinde et gavekort til Restaurant Giraffen.

          http://obstruktion.dk/gaet-resultate...vind-gavekort/

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Det kunne sagtens være en anden end AK men jeg syntes st Festersen har spillet sig til en startplads og det samme kan ikke siges om Helenius eller Joan så jeg tænkte st det var AK's tur... så må han give det en ekstra tak hvis han vil fastholde pladsen ..
            Helt einig i hensigt af Fester. Med Fester bliver vores hele offensivspil mere bevægeligt og dermed mere overraskende. Håber meget at ham får startplads. Din startopstilling er købt. Det er det bedste vi kan bringe på banen aktuelt.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Helt einig i hensigt af Fester. Med Fester bliver vores hele offensivspil mere bevægeligt og dermed mere overraskende. Håber meget at ham får startplads. Din startopstilling er købt. Det er det bedste vi kan bringe på banen aktuelt.
              Mit gæt er at Kent stiller med enten Joan eller Helenius som den ene af angriberne. Det gør han for at få en ekstra hovedstød og kropsstærk spiller i vores eget felt ved Horsens standardsituationer..

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                Mit gæt er at Kent stiller med enten Joan eller Helenius som den ene af angriberne. Det gør han for at få en ekstra hovedstød og kropsstærk spiller i vores eget felt ved Horsens standardsituationer..
                Helenius burde starte uden tvivl. Alene bare for sin defensive styrke ved dødbolde

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Helenius burde starte uden tvivl. Alene bare for sin defensive styrke ved dødbolde
                  Det tror jeg også Kent Nielsen har med i overvejelserne. Men jeg se hellere vi prøver at spille for at vinde, end for at forhindre Horsens i scorer på dødbold. Men det ene udelukker jo selvfølgelig ikke det andet.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Det tror jeg også Kent Nielsen har med i overvejelserne. Men jeg se hellere vi prøver at spille for at vinde, end for at forhindre Horsens i scorer på dødbold. Men det ene udelukker jo selvfølgelig ikke det andet.
                    Joan er bedre på hovedet end Helenius ifølge Kent.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Joan er bedre på hovedet end Helenius ifølge Kent.
                      Tænker han mener offensivt? Tror umiddelbart Helenius bedre kan heade væk og stå fysisk imod end Joan, selvom han offensivt nok er bedre til at time det.

                      Comment


                        #12
                        Offensivt er Joan helt klart bedre på hovedet ift. Helenius, men rent defensivt mod et Horsens hold, så ville jeg nu også foretrække en Helenius.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Offensivt er Joan helt klart bedre på hovedet ift. Helenius, men rent defensivt mod et Horsens hold, så ville jeg nu også foretrække en Helenius.
                          Syntes Helenius er let at flytte.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Syntes Helenius er let at flytte.
                            Ja, men måske mindst nem at flytte. Vi har ingen stærke spillere udover Izu, og han er ikke ret høj :-)

                            Comment


                              #15
                              JJT før kampen:
                              https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...d-mod-horsens/
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X