Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd pokalkamp OB -FCM 25.10.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det lyder som en fed kamp. Sidder lige i Lyon og spiser en nyre. Ses.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Alt over én spiller, med mindre der er klare frasalg, vil i den grad ryste mig. Vi er ude af pokalen, og styrer direkte mod en midterplacering, så kan heller ikke se nogen grund til at tro på, at man kommer til at ændre kursen. Jeg vil gå så langt som til at sige, at hvis der kommer mere end ét seriøst rygte om tilgange til OB i vinteren, så vil jeg blive rystet.
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Skal vi af med nogle er vi næsten tvunget til at binde penge i røven af dem . Vil gerne af med Welbeck , Yao , CN , Joan , Joao , Izu , Jønne , Helenius , Thrane og Ryan , så der er nok at skifte ud af .

      Og som i samtlige andre vinduer siden hans ankomst så vil den bedste transfer være JH væk og han må gerne følges af KN og Bredahl
      hvis der sker noget bliver det en Helenius handel hvor man først får spilleren transferfrit til sommer.. mon ikke at Weber ryger videre her 31/12. Men det går også nok. Vi er rigeligt med spillere. De mangler bare kvalitet. Vil dog sige at Greve igen så god ud og kan han udvikle sig ydeligere bliver han en profil.

      @Magge
      Jeg er meget uenig i nogle af dem du nævner. Jeg tror nemlig ikke at vi er særligt attraktive og selvom vi smider 5-7 mand på porten bliver der bare hentet noget nyt i samme klasse der først skal spilles ind.. Det giver ikke mening. Vi er nød til at bygge på lag for lag. Holde sammen på truppen og kun skifte 3-4 af de dårligste med nogle der gerne skulle være bedre.. Og til vinter/sommer burde det være Welbeck, Joao, Jønne og Yao.. Økonomien er jo ikke til mere..

      CN,Joan,Izu,Helenius og Ryan er alle tæt på holdet og vi kan pt ikke hente meget bedre alligevel.. Thrane er jeg ikke tosset med men jeg gætter på at Kent elsker ham og han er en god,billig bredde spiller..
      Hul i hovedet allerede at afskrive Helenius og Ryan er klasse når han først er klar. Lad os nu lige have lidt tålmodighed med de 2.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Vi har en trup med så mange middelmådigheder som vi ikke kan slippe af med , det udlægger JH/KN så som at holde kontinuitet . Ingen seriøse klubber vil betale fir at hente nogle fra den lange række af fejlkøb vores trup er befængt med .
        Da JH ankom trængte truppen til en udrensning , det gør den stadig nu vare i større antal .
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Sørgeligt, men sandt
        Vi har meget middelmådighed uden tvivl. Tror bare ikke vi kan hente meget bedre pt..

        Så lad os fjerne de 3-4 dårligste hver sæson og prøve at hente nogle der er bedre. Vi har jo masser af eksempler på at skifte et 1/2 hold virker sjældent.
        Måske i Horsens som spiller simpelt dødbold spil. Men ikke vores spil(som jeg stadig ikke er imponeret af)

        Comment


          Jeg glæder mig til Kent er fortid. Jeg føler mig snydt over at være lokket til pokalbold, hvor vi som underdogs skulle se, om vi kunne skabe overraskelsen. Lokket til af Kents falske løfter om, han prioriterede turneringen højt. Havde jeg vidst, det var med den unødvendigt slatne opstilling, var jeg aldrig dukket op. Det var næsten pinligt, hvor seriøst fcm tog det, og så at se Kents opstilling. Kent har nu floppet i alle sine pokalturneringer hos os. Så meld dog ud vi tager det som træningskampe, så man ikke skal sidde og bide tænderne sammen i kulden.
          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

          Comment

          Working...
          X