Annoncering

Collapse
No announcement yet.

På rov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Nej tak til Jonas Borring. Hans dårlige ord om OB da han forlod os og tog til FCM - det glemmer jeg aldrig, jeg ville personligt ikke have det godt med ham i klubben. Han er FCM knægt ham der.
    Sagde han ikke bare, at FCM havde langt bedre og mere professionelle facilitetter end OB? Det er vel et uomtvisteligt faktum.

    Borring står heller ikke særlig højt på min ønskeliste, men at han ligefrem skulle have brændt sine broer til Odense, har jeg nu svært ved at se.
    SLO

    Comment


      #32
      Jeg tænker, at vi skal se i 1. division inden Bo Henriksen snupper de gode. Drejer er oplagt, men nok meget svær at få fingrene i. Vejle har også nogle spændende spillere.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Han er gammel OB dreng ja men har haft 1-2 chancer for at vende tilbage uden at tage imod.. Knægten brænder ikke for OB, vil gerne bo tættest muligt på sine børn, tjene flest mulig penge og spille på højeste plan muligt..
        Alt dette kan vi ikke matche FCM på
        Ah, se det vidste jeg ikke. Efter at være flyttet til "djævleøen" får jeg ikke helt de samme oplysninger som jer hjemmeboende.

        Comment


          #34
          Giv os Skytte og Dom Vinicius så er jeg fint tilfreds:-)

          Comment


            #35
            Og Drejer

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              i andre klubber ...
              Blot for sjov men skulle vi nu ligge i top6 i vinterpausen og gå ind i transfervinduet med lidt kontanter i overskud hvem kunne I så tænke jer at hente til OB og ville det være realistisk?

              Har kigget på de "mindre" hold og hold under os der ikke har "storholdsprædikatet" samt lidt U21:

              Hobro: Kirkevold og antipas men næppe realistisk og nok for gammel.
              ACH: Sanneh og Finnbogason men mindre realistisk og måske for gammel.
              Lyngby: Rygaard, George og Boysen
              SIF: Skov og Skytte
              SJE: Kløve, Uhre og Hvilsom
              RFC: Pourie, Matzen og Bager
              FCH: ...
              Viff: Kallesøe

              kender ikke så meget (heller) til 1. div.

              Men altså, ligger vi i top6 er det jo nok kontinuitetens skyld og så henter JH næppe noget der ikke skal erstatte afgange ... hvis det ..

              Gryte
              Ryan. KEP. Tingager. JBL.
              Desler. IZU. JJT. Greve
              AK. Helenius.

              Jeg har ikke noget imod IZU men jeg ville godt nok gerne have en bedre defensiv balancespiller ... ved ikke om det lige skulle være Tverskov ...
              Ja, der er nok at vælge i mellem bare her i landet.

              Er bruserne lavet og udluftningen i orden nu? Ellers må vi glemme det. Eller betale ekstra. Måske det kan hjælpe, når planerne for nye faciliteter er sikre .
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                i andre klubber ...
                Blot for sjov men skulle vi nu ligge i top6 i vinterpausen og gå ind i transfervinduet med lidt kontanter i overskud hvem kunne I så tænke jer at hente til OB og ville det være realistisk?

                Har kigget på de "mindre" hold og hold under os der ikke har "storholdsprædikatet" samt lidt U21:

                Hobro: Kirkevold og antipas men næppe realistisk og nok for gammel.
                ACH: Sanneh og Finnbogason men mindre realistisk og måske for gammel.
                Lyngby: Rygaard, George og Boysen
                SIF: Skov og Skytte
                SJE: Kløve, Uhre og Hvilsom
                RFC: Pourie, Matzen og Bager
                FCH: ...
                Viff: Kallesøe

                kender ikke så meget (heller) til 1. div.

                Men altså, ligger vi i top6 er det jo nok kontinuitetens skyld og så henter JH næppe noget der ikke skal erstatte afgange ... hvis det ..

                Gryte
                Ryan. KEP. Tingager. JBL.
                Desler. IZU. JJT. Greve
                AK. Helenius.

                Jeg har ikke noget imod IZU men jeg ville godt nok gerne have en bedre defensiv balancespiller ... ved ikke om det lige skulle være Tverskov ...
                Tillader mig at hive denne frem i agurketiden ... og vi er jo ikke i top6 så ..

                Izu formentligt solgt hvilket vel overlader pladsen til Tverskov ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment

                Working...
                X