Annoncering

Collapse
No announcement yet.

AGF -OB reservekamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Fedt.

    Tak for opdateringerne til jer begge.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #47
      Velbekomme
      Dusan virker i øvrigt til at være i fin form, men mangler noget teknisk synes jeg. Hvertfald hvis vi snakker i forhold til vores bedste kanter. Ved selvfølgelig ikke om niveauet bare ikke er højere, men synes nu han gjorde det ok, at dømme ud fra hvor længe siden han har spillet. Men vi skal nok huske at tage i betragtning at vi vel spillede imod AGFs U-19 hold, hvorimod vores hold nærmest kun var fuldtidsprofessionelle
      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
      Kristian Morre

      Comment


        #48
        Ja tak for updates til begge

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
          Velbekomme
          Dusan virker i øvrigt til at være i fin form, men mangler noget teknisk synes jeg. Hvertfald hvis vi snakker i forhold til vores bedste kanter. Ved selvfølgelig ikke om niveauet bare ikke er højere, men synes nu han gjorde det ok, at dømme ud fra hvor længe siden han har spillet. Men vi skal nok huske at tage i betragtning at vi vel spillede imod AGFs U-19 hold, hvorimod vores hold nærmest kun var fuldtidsprofessionelle
          alene det at DD har spillet 90 min er jo et mirakel i sig selv

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
            Schoop arbjede rigtig godt. Jeppe Hansen, Mos, Desler og O'Brien var jeg ikke voldsomt imponeret af.
            Helt enig! Dog startede COB rigtig stærkt, men efter ca 15 min var det som om, han 'forsvandt'... Vil også nævne, at det (måske forståeligt) virkede som om flere af de 'etablerede' spillere nok havde svært ved at sætte sig op til en kamp som den i dag.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
              Helt enig! Dog startede COB rigtig stærkt, men efter ca 15 min var det som om, han 'forsvandt'... Vil også nævne, at det (måske forståeligt) virkede som om flere af de 'etablerede' spillere nok havde svært ved at sætte sig op til en kamp som den i dag.
              Guleroden for dem må da være at de kan spille sig nærmere 1. Holdet. Skulle man mene..
              eller hva?

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Guleroden for dem må da være at de kan spille sig nærmere 1. Holdet. Skulle man mene..
                eller hva?
                Hmm, god pointe

                Comment


                  #53
                  Fra OB app
                  OB's hold i Reserveligaen tog fat på forårets udfordringer mandag eftermiddag, da turen gik til Århus og et møde med AGF. Og det blev en kamp, hvor OB sad på langt det meste, men hvor det var svært at komme til chancer mod et ungt og godt organiseret AGF-hold. Det lykkedes dog at komme frem til den ene scoring, der sikrede tre fynske point.

                  - Det var ikke nogen sindsoprivende kamp, men vi har vel 80% af spillet. Det var svært for os at komme frem til afslutninger, så selv om jeg følte, at der aldrig var tvivl om, hvem der burde vinde kampen, så var det et spørgsmål om, om vi fik scoret det mål, der skulle til, sagde reserveholdets træner Joakim Mattsson.

                  Kampens enlige scoring faldt i midten af 2. halvleg, da Krisztián Vadócz sendte bolden i nettet.

                  OB's opstilling:
                  Jesper Christiansen - Mikkel Desler (Cedric N'Koum), Daniel Høegh, Emil Peter Jørgensen, Jacob Barrett - Conor O'Brien, Krisztián Vadócz (75. Mark Kongstedt), Jacob Schoop, Dusan Djuric - Jeppe Hansen, Mustafa Abdellaoue (60. Anders Thomsen).

                  Comment

                  Working...
                  X